WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Jeetje Mier, wat duurt dat dan nog lang!! Komt natuurlijk door de kerstperiode. Ik weet nog wel dat wij vorig jaar 3 december onze eerste afspraak bij de gyn hadden. De vervolgafspraak was pas 3 januari, ook vanwege de kerstdrukte/vakantie.
Kun je niet alsnog bellen om te vragen of ze dan ook meteen los gaan of dat het nog een maand later is? Geeft jezelf natuurlijk wel ietsje meer rust.......

Onze echo vanmorgen was goed! Vandaag 9+3 weken en uk was 9+2, dus heeft t.o.v. vorige keer 'al' 2 dagen inghaald. We zagen hem meteen bewegen, hij knikte steeds met z'n hoofdje en ook z'n armpje zagen we zwaaien..... Zó apart. Hij is nu 2,4 cm.

De eierstok was ietsje afgezakt. Ik mag gewoon naar de verloskundige. De deur in het umcg staat altijd open, dus als er iets is mag ik daar altijd naar toe. Dat geeft wel een prettig gevoel.

Pink

Oooooooooo Pink wat goed!
Ik was helemaal vergeten om je succes te wensen .

9  weken alweer zeg!
Nu kun je er steeds een beetje meer van gaan genieten denk ik.

Patricia. Leuk geworden hoor de babykamer.

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

ik durf het bijna niet te zeggen maar kreeg weer een kaartje binnen vandaag!
ik vind het zo ontzettend lief dat jullie zo aan ons denken en met ons meeleven!
ook de teksten wat jullie er allemaal er inschrijven is zoooo lief! jullie zijn toppers!
en pink super bedankt voor je lieve kaartje!

ik had al gevraagd ofdat ik misschien bij een andere gyn kon komen,maar dagt ging niet want alles zat al vol! hoop maar dat ze die maand maar niet voorbij laten gaan!
en anders kan ik idd nog even eind van deze maand bellen want dan weet ik precies hoe ik met mijn cyclus zit.

pink ruim 9 weken alweer,goh wat gaat dat snel zeg! geniet ervan

xxx mier

Jeetje Mier

6 jan pas? Duimen dat je cyclus meewerkt en je echt gelijk kan beginnen. Het heeft tenslotte ondertussen lang genoeg geduurd.

Wauw je hebt echt een hele verzameling zeg! Gebruik je het ook ooit voor speciale dingen?

groetjes
vs

ja echt heel gaaf spul van blond!

ik heb nog meer hoor vs maar dat past niet in de kast
zal nog eens wat foto s erop zetten van de week!

oh anoek je raad het nooit maar mijn wii fit is eindelijk binnen na 6 weken!!

xxx mier

Terug
Bovenaan