WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hoi hoi!

Mier, dat is balen zeg dat je pas 6 jan terecht kan. Daar had je niet op gerekend en dan is het dubbel zo hard. Hopelijk kunnen ze dan wel gelijk beginnen. Zou dat idd even navragen als je weet hoe je cyclus is.

En Blond Amsterdam... ben ik dan de enige die het niet kent???!!!

Pink, super dat de echo goed was en jullie zo goed gegroeid is!!

Hier nog steeds moe moe moe.... zit net pas... en moet zo ook nog even de badkamer poetsen want mn ouders hebben plots besloten om morgenavond te komen slapen, want ze passen vrijdag op omdat ik moet werken (kon opKDV niet ruilen ivm sinterklaas). Ze willen niet stressen met files en zo, dus komen ze morgenavond al. Maar ja moet dus wel even de logeerkamer in orde maken en zorgen dat de badkamer een beetje netjes is... Dus ben er ook gelijk weer van door.

Liefs Anoek

Nou dat wordt dan een goede workout vanavond Mier ;-)
Ik heb er de puf echt niet voor.... zou wel goed voor me zijn, ha ha. Ben in 2 dagen al wel een halve kilo afgevallen. Komt volgens mij ook door het geren en gevlieg op mn werk. Zitten met een deel in een andere toren dan de rest van de organisatie en we moeten dus in die andere toren lunchen en veel overleggen zijn daar, dus kom eindelijk weer aan een beetje lichaamsbeweging, ha ha!!

X

anoek ken je blond amsterdam niet?
hahaha

http://www.blond-amsterdam.nl/

ze hebben daar zulke leuke dingen van,maar ja je moet er van houden!
ze verkopen het bij de v&d en trendhopper dus als je daar eens ben moet je maar eens kijken! ik vind die boerenbond serie ook zo leuk! maar dat kwam pas uit toen ik de bijkletsen serie al had.

wel gezellig dat je ouders komen toch!

xxx mier

ik heb mijn wii fit nog niet terug  laat hem ombouwen dus vandaar...
weet wat ik van het weekend kan doen hahaha!

jij ook veel beweging dus!! denk je ook om je eigen met alles zoveel doen!

xxx mier

Hoihoi!

Gezellig is het hier vanavond! Terwijl ik lekker op de bank hang zit Anoek de badkamer te poetsen...hmm, verschil moet er zijn, haha. Ik ben vandaag al aan het huishouden geweest: 4 wassen gedraaid (ja, 4 ja, wasmand is weer leeg), wassen opgehangen, opgevouwen, stofzuigen EN boodschappen gedaan. En natuurlijk bij Lise geweest...bijna drukker dan een dag werken.

Mier, gave kast met blond amsterdam erin zeg! Vind het ook erg leuk spul. Past niet echt bij mij, maar leuk is het wel...

Wat leuk dat je vandaag weer een kaartje kreeg...lijkt wel Sinterklaas .

Ik ga nog even bij de mama's kijken en dan naar bed: ben moe en morgen weer een druk dagje op werk...

Fijne avond!

liefs, Ukkie

Gezellig hier zeg!

Mier wat goed dat je gebeld hebt! Januari is nog even wachten maar toch ook best wel weer snel hoor. Ik weet nog dat wij vorig jaar in Tilburg 3 maanden moesten wachten. We zijn toen maar snel naar een ander ziekenhuis gegaan om alvast het een en ander uit te laten zoeken. Bovendien hadden zij ook weer een samenwerkingsverband met Tilburg.
Het zou mooi zijn als je cyclus gunstig uit valt inderdaad. Kunnen ze meteen iets gaan doen. Gewoon doorpraten hoor straks als dat zo is anders ben je weer snel een maand verder.

Blond is leuk. Het Delfts Blond is ook een gave serie inderdaad. Een van die meiden komt oorspronkelijk uit   het dorp waar ik woon. Ze hebben het goed voor elkaar die 2 meiden van Blond!
Zelf heb ik er niks van maar vind het wel leuk (net als Ukkie).

x-vlinder

He meiden,

Heb bij de mama's al een bericht achtergelaten.

Lieve Mier, wat ongelooflijk balen dat je weer ongi bent geworden. De MM wordt nu toch echt een feit. Ik hoop echt dat dit voor jullie snel een zwangerschap oplevert.. Duurt inderdaad nog wel lang tot 6 januari. Hoop ook dat ze deze cyclus al wat voor jullie kunnen doen en dat je niet nog een maand hoeft te wachten....

Liefs Pippie

Terug
Bovenaan