WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Shit zeg Mier, dat je weer ongi bent geworden.
Ik heb nog niet gelezen bij de mama's, maar las net het vorige berichtje.
Hopenlijk kunnen jullie wel wat eerder in het z-huis terecht.
Wachten doen jullie al zo lang en dat is toch wel heel vervelend.

Ik ken de spulletjes van Blond trouwens wel.
Mooi hoor. Het ziet er altijd zo gezellig uit.

Aan sporten ben ik ook nog niet echt toegekomen, behalve de nagym dan.
Op het moment heb ik wel last van mijn knieën, dus ga ik ook niet te actief hardlopen of fietsen ofzo. Mijn goede voornemen voor 2009 is om yoga te gaan doen, dus wie weet.
5 Januari heb ik een proefles.

Nu jullie schrijven over een was bedenk ik me dat ik ook nog een was in de trommel heb zitten. Zodadelijk maar snel even ophangen, anders gaat het wasgoed zo stinken als het te lang in de trommel zit.

Liefs, Twinkel3

jaja weer 2 kaarten binnen ! wendy bedankt!
mijn dressoir staat al redelijk vol met kaarten van jullie!! wat zijn jullie toch schatten waar ik echt iets aan heb,en niet ZOMAAR  meiden van het forum! jullie zijn echt toppers!

ben nog steeds ongesteld blehhh!

vanmiddag heb ik hele leuke sneakers gekocht! (schoonouders hebben er aan meebetaald voor sinterklaas)

ik vind ze helemaal gaaf!

xxx mier

Goh, het lijkt wel Sinterklaas Mier

Gave sneakers trouwens!! Vind ik helemaal gaaf.Ik weet alleen nooit waar ik dat soort schoenen bijmoet dragen. Voor mn werk kan het echt... zie me al gaan onder een net pak, ha ha!! In mn vrijetijd loop ik nog eigenlijk altijd in een nette broek... zelden een spijkerbroek... hopelijk past over een tijdje mn spijkerbroek weer van voor de zwangerschap!! Nu kan ik echt geen fatsoenlijke vinden....

Ik ben er maar heel even. Mn ouders komen zo. Toch wel fijn hoor. Gisteravond dus de badkamer gepoetst. Kan niet anders zeggen dan dat ik alles van me af gepoetst heb; geen hoofdpijn meer en veel energie daarna.

Oh ze zijn er. Tot morgen.

X

Haai Mier,

wat een gave sneakers! Helemaal top! Echt leuk!

Gaaf zeg, dat je alweer een kaartje hebt gehad. Lieve sint .

Vandaag nog gewerkt??? Ikke nog 1 dagje, dan lekker weekend! Ben er wel aan toe hoor...

Fijne avond!

Liefs, Ukkie

leuk dat jullie mijn sneakers ook leuk vinden! in het echt zijn ze nog mooier! en helemaal met bont gevoerd aan de binnenkant dus lekker warm!

anoek en ukkie!! hahaha domme mier!!!

anoek gezellig dat je ouders er zijn! ik heb samba de amigo voor de wii!

xxx mier

Hoi Meiden,

'Zo ben echt al 2dagen super moe zeg. Lag gister al om 9uur op bed, niks voor mij maar mijn ogen vielen steeds dicht. Gister is er op de dag ingebroken bij mijn ouders. Mijn moeder belde helemaal over de zeik op. Ze hebben Lisa de spaarpotje meegenomen en de kluis. In de kluis zat een heleboel geld (vrijgekomen voor als mijn vader overlijdt en dat moest nog naar de bank, de reserveautosleutel en het 3de deel van de auto). Zelf denk en we dat het een bekende is geweest, omdat je wel moet weten waar de kluis staat. Ze hebben niets overhoop gehaald, alles was nog netjes.  De tv's en nieuwe PC hebben ze gelukkig laten staan. Vind het echt zo sneu voor mijn ouders. Moet er weer opnieuw gespaard worden voor mijn vader. Hij is namelijk al 72jr en moeilijk dan te verzekeren voor overlijden.

@Mier, Zo je word lekker verwend zeg met de sint. Wij vieren morgen sinterklaas ben benieuwd of ik ook wat leuks krijg, hahaha Mooie sneakers trouwens en zeker lekker warm!!

@Anoek, Fijn dat je hoofdpijn weg is, laat het nu maar een tijdje wegblijven. Gezellig trouwens dat je ouders er zijn.

Liefs xxx

wat vervelend patricia van je ouders!! het zit niet mee he!!
echt niet normaal dat er zulke mensen zijn!!

ga naar bed,morgen om 6:50 gaat de wekker weer,vanmorgen was ik er al 5:50 al uit!

trusten

iedereen morgen een fijne sinterklaas!!

xxx mier

Mogguh.

Getver Patries, wie doet er nou zoiets? Wat ontzettend balen zeg. Van het geld, van de auto, maar nog erger: het idee dat er iemand in je spullen snuffelt terwijl je er niet bent. Getver, bah.

Mier, jij ligt lekker nog op 1 oor, ik zit als een zombie aan mn ontbijt hier. Pff, vroeg opstaan blijft me zwaar vallen, ook al doe ik het 4 keer per week.
Werk ze vandaag en veel plezier met Sinterklaas.

Wij Sinterklazen pas volgende week zaterdag: we konden niet eerder met zn allen (9 mensen). En ach, Lise heeft het toch niet door en verder is er niemand bij die erin gelooft (mn broertje is de jongste en die is 20...haha).

Nou, ik prop snel mn bakje yoghurt naar binnen en ga verder met mn ochtendritueel. Hopen dat ik vandaag WEL de bus haal die ik wil halen...

Fijne dag!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan