WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hallo,

Hier ben ik ook weer.

Patricia, wat ontzettend shit. Het houdt bij jullie maar niet op zeg!
Zijn er sporen gevonden of zijn ze dat nog aan het onderzoeken?
Succes in ieder geval met alles.

Mier, leuk zeg dat je zoveel kaartjes hebt gehad. Je hebt het verdiend! Wat zegt je mannetje ervan? En die schoenen hihihi helemaal niet mijn smaak eerlijk gezegd. Kan me wel voorstellen dat andere mensen ze wel heel gaaf vinden hoor. Je vind ze leuk of niet volgens mij. Het is maar goed dat smaken verschillen . Straks wel lekker ook voor als jullie op wintersport gaan.

Ukkie, jij bent er weer vroeg bij vandaag.

Anoek, hoe is het met de visite?

Veel sinterklaasplezier vandaag allemaal.

x-vlinder

nou ik heb vandaag weer een kaartje ontvangen!! hahaha! bedankt patries!

ukkie jij was er idd al vroeg bij! ik wordt zoiezo elke dag om 10 over 6 wakker van mijn vriend die er dan uit moet (buiten om dat ik er natuurlijk om 10 voor 6 uit moet)
wij hebben morgen sinterklaas!! jullie nog een week geduld! maar wel gezellig met zo n grote groep!

vlinder hahaha ik kan me wel indenken dat mensen ze niet mooi vinden hoor,je moet er van houden,ben nogal een sneakerfreak! ik vind ze helemaal top!
ik zie ook weleens mensen met schoenen rondlopen dat ik denk die lelijke stappers doe je toch niet aan! ach ja het is idd maar goed dat smaken verschillen.

xxx mier

Ik vind sneakers ook   best leuk hoor alleen zijn die van mij zwart/lak. "Chique" sneakers dus .

Je hebt nu al een week post (iedere dag een kaartje...of 2). Super!

x-vlinder

Hoi Meiden,

Hier vannacht een slechte nacht gehad werd om het half uur wakker. Er was van alles mis, had het warm, lag niet lekker allemaal vreemde geluiden, pufff werd niet goed van mijzelf. Vanmorgen om half 7 alweer wakker (is voor mij vroeg) en ja hoor migraine. Baald zo joh Lisa moest naar school en mijn vriend was nog niet thuis van zijn werk. Gelukkig belde hij om 8uur dat hij het reden en heb ik me eigen weer uitgekleed en ben heerlijk terug gegaan naar mijn bedje. Om 12 uur kwam ik eruit, nog steeds hoofdpijn. Heb een beetje lopen keuvelen in huis en ben om half 2 weer terug gegaan naar bed met Lisa samen. We hebben heerlijk geslapen en zijn net wakker en gelukkig is mijn hoofdpijn over, joeppie!!! Word het toch een leuke pakjesavond. Net de schaal met snoepgoed opgemaakt en versiert in huis. Lisa is erg zenuwachtig, hahaha.

De kleine Bambam beweegt vandaag ook erg veel hoor. Hij schopt volgens mij mijn ribben blauw, maar blijf genieten van al die schopjes. Net weer ff in het kamertje gestaan en het blijft bijzonder allemaal ook al is dit voor mij de 2de keer. Aan de enen kant kan ik niet wachten tot het zover is dat hij geboren word maar aan de andere kant wil ik hem graag bij mij houden. Het is tenslotte de laatste keer, dus eigenlijk moet ik dubbel genieten, want een 3de komt hier echt niet dat staat al vast, hahaha

@Mier, Fijn dat mijn kaartje binnen is.

Nou ik ga douche mijn schoonouders en ouders komen zo. Fijne avond allemaal en tot morgen

Liefs xxx

Hoi meiden,

Ik kom jullie allemaal even een fijne pakjesavond wensen!

Wij vieren het ook pas zondag, maar doordat ik vandaag met de kinderen op school Sinterklaas heb gevierd ben ik toch wel in de 5 december-stemming gekomen.

Jullie zijn toch wel lief geweest hè? (hahaha)

Nou veel plezier gewenst  !!!

Liefs, Twinkel3

He meiden,

Jeetje Patricia, wie doet er nu zoiets? Het is al verrot als er wordt ingebroken, maar als het waarschijnlijk nog een bekende is dan is het wel heel k#t. Vooral omdat het momenteel al geen rozegeur en manneschijn is.

Mier, ik zie je al rondlopen op je sneakers, staat fantastisch. Heb je je wii ondertussen alweer terug?

vs

vlinder deze meer iets voor jou!

of vind je die ook niet mooi hahaha! ik zat te twijfelen deze of die met dat bont,toch maar voor dat bont gekozen! want deze verkopen ze overal en die met dat bont het ze alleen bij de winkel sneakers!! dus iets specialer!

patricia vervelend dat je zo n migraine heb gehad!! lekker rustig aan doen!

twinkel jij ook een hele fijne sinterklaasavond! en ik ben wel lief geweest hoor hahaha!

vs ja mijn wii is terug!! we hebben nu ook zo n snowboard spelletje (shaun white snowboarding) mijn vriend helemaal fanatiek op het balanceboard! hahahaha leuk hoor!

xxx mier

Terug
Bovenaan