WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hey,

Ben ik ook eindelijk weer. Mn ouders kwam dus gisteren en ging pas rond 20.45 vandaag weg. Het was erg fijn. Kon lekker op tijd weg en was dus ook lekker op tijd thuis. Benthe al haar cadeautjes gegeven voor Sinterklaas.... "Papier is veel leuker, ha ha"!! Oppassen is prima gegaan. Benthe is ook best makkelijk, meestal dan ;-) En mn ouders hebben een heerlijke dag gehad.

Mier, die zwarte met die stippen vind ik echt helemaal geweldig!! Dat zou wat voor mij zijn!!

Twinkel, fijn dat het leuk was op school!

Patricia, jeetje wat erg... gewoon op klaarlichte dag. Echt onvoorstelbaar. Zijn er geen braaksporen dan??

Ik ga nog even bij de mama's kijken en verder popstars kijken. Morgen ben ik er wel wat langer.

Liefs

Goedemorgen,

Ben ik weer! Even snel dan, want ik moet zo natuurlijk wel weer aan het werk. Laatste dagje, en dan eindelijk weekend! Hopelijk wordt het wel lekker druk vandaag. Genoeg te doen in ieder geval, want  ons magazijn ziet eruit alsof er een bom ontploft is  en er moeten maandag weer heeeeeel veeel karren met vracht in.

Mn mannetje is nu een paar dagen in het zh, en ik kan wel zeggen dat het nu beter gaat als de vorige keer. Nogwel  misselijk  soms, maar minder emo.  

Viggo is gister  nog helemaal verwent door de sint, allemaal cadeautjes gekregen van mn schoonzusje, haar zusje en mn vriendin. En een grote fruitmand voor  mn mannetje.
Heb voor Viggo een mooie  houten stapeltoren gekregen van lief! en een rammelaar. Verder een Nijntje boekje, stoffen boekje van de hema en  een leuk shirtje.

Nou ik ga weer,
liefs Tara

Ps, stoere schoenen Mier! Ook niets voor mij

Goedemorgen,

Ik was er ook vroeg uit vandaag, 7 uur. Wilde graag vroeg boodschappen doen, want in die drukte met die kleine... en wil ook graag dichtbij de karretjes parkeren, dus de ingang, want als ik de kar terug moet zetten, zit Benthe alweer in de auto en dan wil ik niet te ver hoeven lopen. Maar was wel lekker rustig, dus snel klaar!
Benthe ligt inmiddels weer in bed, dus even tijd voor het forum en de was.

Tara, fijn dat het deze keer beter gaat. Al blijft het natuurlijk moeilijk om je mannetje daar te zien liggen. Ik vind echt dat je het goed doet meid. Ook nog de winkel draaiende houden en voor je kleine man zorgen. Top hoor!
En wat een verwennerij voor Viggo!!

Rest ook nog Sinterklaas gevierd?

Nou zal later vandaag nog wel weer ff langs komen!

Liefs

Hoi Meiden,

Hier een super leuke en gezellige pakjesavond gehad. Lisa is weer enorm verwend door de sint. Zelfs Bambam heeft kado's gekregen, hahaha. Vond Lia erg leuk trouwens. Ze heeft allemaal spelletjes gehad (dus we hebben weer wat te doen) en playmobil. Vind ik zelf ook erg leuk om mee te spelen, hahaha. De visite was betijds weer weg om een uur of 9.
Lang genoeg want ik kreeg erg last van mijn rug en buik. Het leek wel of ik beurs was van onder en als ik ging lopen hield ik hem vast, was bang dat de baby eruit zo vloepen. Vannacht dus ook erg slecht geslapen, kon me eigen niet eens omdraaien dus de hele nacht in 1 houding gelegen met als resultaat dat ik nu een stijve nek heb. Mijn buikpijn is wel iets minder geworden nu gelukkig.

Mijn schoonvader is een kerstboom voor ons aan het halen, ben benieuwd. Weet nog niet of ik hem vandaag al opzet, maar ja kan hem maar in de tuin hebben staan. Lisa gaat zo lekker bij mijn schoonouders logeren, dus mama heeft day off, heerlijk!!! Vanmiddag ff met mijn vriend naar het zuidplein om een nieuw fietsstoeltje te halen voor Lisa zodat we weer samen kunnen fietsen naar school ipv lopen. Want lopen is echt niet meer te doen voor mij. Voor de rest ga ik wienig doen dit weekend, alleen maar rusten rusten en nog eens rusten. Ben zo moe de laatste dagen!!

@Anoek, Lekker hoor zo vroeg boodschappen doen. Ik doe dat ook liever op zaterdag lekker vroeg anders is het zo druk en sta je gewoon op een karretje te wachten. Zit nu nog lekker in mijn pyama. Ga me zo maar is douche en aankleden.

@Tara, Fijn dat je mannetje niet zo beroerd is ervan. Wanner komt hij weer naar huis??  Vind ook dat je alles goed doet en dat je een sterke vrouw bent. Zou het je echt niet na kunnen doen. Man in het ZK, Winkel draaiende houden en zorgen voor de kleine.    

Nou fijn weekend allemaal en misschien tot later.
Liefs xxx

Even snel gelezen en moet snel weer verder.
Hoop voorbereidingen doen voor vanmiddag (visite) en vanavond (eten).

Reageer later even op jullie berichtjes.

x-vlinder

ps die met de witte streep Mier

tara fijn dat het met je man beter gaat,het is ook allemaal niet niks...ik kan me goed voorstellen dat hij daar emotioneel onder is,maar gelukkig gaat het nu beter!
leuk dat viggo zo lekker verwend is!! leuk hoor!!!
dat lief spul vind ik ook zooo leuk!!

anoek weer lekker geslapen? en buiten gestaan? hahaha
spreek je vast nog wel vandaag
oh ja en die zwarte puma s zijn ook heel gaaf he! misschien koop ik ze nog wel!

patricia jullie zijn ook lekker verwend!

vlinder dat dacht ik wel dat je die mooi zou vinden! mijn vriendin heeft die ook!
die vind ze ook helemaal leuk! ik ben meer een beetje van de stoerdere sneakers,mijn vriendin meer van de kak sneakers hahaha! ook al moeten we zeggen dat we elkaars sneakers altijd wel leuk vinden maar niet voor onszelf! gelukkig dat smaken verschillen! anders werd de wereld zooo saai!

Terug
Bovenaan