Hoi Meiden,
Hier een super leuke en gezellige pakjesavond gehad. Lisa is weer enorm verwend door de sint. Zelfs Bambam heeft kado's gekregen, hahaha. Vond Lia erg leuk trouwens. Ze heeft allemaal spelletjes gehad (dus we hebben weer wat te doen) en playmobil. Vind ik zelf ook erg leuk om mee te spelen, hahaha. De visite was betijds weer weg om een uur of 9.
Lang genoeg want ik kreeg erg last van mijn rug en buik. Het leek wel of ik beurs was van onder en als ik ging lopen hield ik hem vast, was bang dat de baby eruit zo vloepen. Vannacht dus ook erg slecht geslapen, kon me eigen niet eens omdraaien dus de hele nacht in 1 houding gelegen met als resultaat dat ik nu een stijve nek heb. Mijn buikpijn is wel iets minder geworden nu gelukkig.
Mijn schoonvader is een kerstboom voor ons aan het halen, ben benieuwd. Weet nog niet of ik hem vandaag al opzet, maar ja kan hem maar in de tuin hebben staan. Lisa gaat zo lekker bij mijn schoonouders logeren, dus mama heeft day off, heerlijk!!! Vanmiddag ff met mijn vriend naar het zuidplein om een nieuw fietsstoeltje te halen voor Lisa zodat we weer samen kunnen fietsen naar school ipv lopen. Want lopen is echt niet meer te doen voor mij. Voor de rest ga ik wienig doen dit weekend, alleen maar rusten rusten en nog eens rusten. Ben zo moe de laatste dagen!!
@Anoek, Lekker hoor zo vroeg boodschappen doen. Ik doe dat ook liever op zaterdag lekker vroeg anders is het zo druk en sta je gewoon op een karretje te wachten. Zit nu nog lekker in mijn pyama. Ga me zo maar is douche en aankleden.
@Tara, Fijn dat je mannetje niet zo beroerd is ervan. Wanner komt hij weer naar huis?? Vind ook dat je alles goed doet en dat je een sterke vrouw bent. Zou het je echt niet na kunnen doen. Man in het ZK, Winkel draaiende houden en zorgen voor de kleine.
Nou fijn weekend allemaal en misschien tot later.
Liefs xxx