WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Fijn Tara, dat het iets beter gaat met je man...
Zal inderdaad wel druk zijn en vol bij jullie op de zaak met de feestdagen.

Mier, die schoenen zijn ook niet voor mij... Ben meer van de laarzen met hakje, maar dat zal dan wel niets voor jou zijn.

Zo aan de foto's te zien die ik gehad heb zal mijn smaak wel overeenkomen met die van Vlinder denk ik..

Liefs pippie

Doe mij maar héééééleeeee hoge hakken!!! Geen grapje hoor, want heb mn hakschoenen gemist tijdens de zw. Dat durfde ik echt niet, was bang dat ik onderuit zou gaan. Nu heb ik het niet over echte naaldhakken, maar wel een cm of 7-8. Laarzen mogen ook natuurlijk!!! Wat mogen die sneakers kosten Mier? Vind ze wel heel erg leuk!! die 2 zwarte hé?

Hier vandaag met Paint Shop Pro een mooie verjaardagskaart voor papa in elkaar geknutseld namens Benthe. Ben best tevreden met het resultaat. Had toch al 1,5 jaar niks met programma gedaan, maar wist het nog een beetje, ha ha!!

En nu zit ik te bedenken wat ik eens zal gaan doen.... was draait en boven ligt er nog een om te vouwen, dus ga dat maar even doen zo.

Mier, vanavond op msn popstars evalueren??!!!

Liefs

http://www.sneakers.nl/v4/

daar staan ze op! die zwarte puma s kosten 84,95 valt wel mee vergeleken met dat bont
want die waren 109,95! maar ja wel heel leuk vind ik!

hakken vind ik wel mooi maar kan niet op zulke schoenen lopen hoor,krijg daar echt zulke zere voeten in,bij mijn moet het wel plat zijn!

Haaihaai!

Hier een gebroken Ukkie. Lise is ziek en heeft vannacht echt erg slecht geslapen. Ze werd elk uur wakker (en wij dus ook). Hebben dr wel gewoon in bed laten liggen hoor, maar vermoeiend is het wel.

Vanochtend was ze zó moe dat ze in ons bed in slaap is gevallen. Heeft van half 10 tot 11 liggen tukken, en net ook weer ruim 2 uur. Arm ding. Ze heeft koorts, hopen dat het snel weer weggaat. Het is wel iets afgezakt gelukkig.

Leuk, sneakers! Ik zelf heb 1 paar adidassen en 2 puma's. Draag ze alleen niet al te vaak, naar het werk moet ik toch een beetje netjes (vind ikzelf, sommigen lopen erbij als zombies). Maar voor als ik vrij ben ofzo: heerlijk.

Deze heb ik laatst gekocht bij Aktiesport. En ja, ik heb de mazzel: pas met mn kleine voetjes in een juniormaatje. Dus voor 30E was ik klaar!!!

Verder loop ik toch best vaak op hakken hoor. Ik ben eraan gewend en vindhet heerlijk. 4 of 5 cm ofzo is bij mij eerder regel dan uitzondering. En ook tijdens mn zwangerschap...ik had geen dikke voeten ofzo.

Vandaag lekker boodschappen gedaan, 3 broeken voor Lise gekocht (ik had laatst een paar truitjes en vesten, maar geen broeken, whoops). Blijft leuk, kleren voor haar kopen! Heerlijk! Al vind ik het nu wel lastig: ze gaat richting maat 74 en dat is net zo'n overgangsmaatje merk ik. Bij de HEMA heb je dan zowel baby-collectie (50-74) als een maatje groter (74-128 ofzo) en dan is het lastig kiezen en combineren. Ook hebben ze bij HEMA vaak broeken die nogal dun zijn, en Lise zit/kruipt natuurlijk veel op de grond, dus da's dan zo zielig.

Maar: toch geslaagd hoor. spijkerbroek bij C&A (zooo pittig, een spijkerbroekje), broek bij HEMA en 1 bij een babywinkeltje, van Name-it.

Nu zit Lise lekker in de box te spelen (met afe n toe wat gemopper). Mn mannetje is aan zn surprise aan het knutselen en ik hang op de bank. Zo maar eens eten maken, ook voor Lise (anders heeft ze zo geen warme prak).

Verder weinig te melden.

Fijne avond!

Liefs, Ukkie

net terug van pakjesavond bij schoonouders!
was gezellig! en weer lekker verwend!
ik heb dus die puma s gekregen,leuke zilveren kaarsenhouders van de blokker! je weet wel welke he tara! en spellen voor de wii,geschenkdoos van dove,dvd van gooische vrouwen (had ik zelf vorige week al gekocht  dus maandag maar even omruilen) keukendoek en theedoek en dat was het wel!

xxx mier

ukkie jij ook al een hakkenvrouw,ik vind pumps echt gaaf maar kan niet anders lopen dan op platte schoenen! heb ook wel schoenen met een klein hakje maar ken daar echt geen hele dag op lopen,en op het werk moeten we makkelijke platte schoenen aan!

name-it is een leuk merk,mijn neefje en nichtje hebben daar ook kleertjes van!

xxx mier

Hoi Meiden,

Gister de kerstboom gehaald dus en hij staat al op zijn plek. Vanmiddag als Lisa weer thuis is gaan we hem optuigen. Lisa wilde natuurlijk graag helpen dus we hebben beloofd om op haar te wachten. Ook gister ff naar halffords geweest voor een fietsstoel, die word vandaag op mijn fiets gezet.

Van mijn vriend mag ik niets meer doen omdat ik al vanaf een vrijdagavond erg last heb van buikpijn. Gister de hele avond bijna zitten huilen van de pijn. Steeds stond ik op het punt om te bellen met de VK, maar heb het niet gedaan. Heb wel de hele tijd met een warme kruik gezeten in mijn rug en dat hielp redelijk goed. Heb geen weeen ofzo, maar gewoon pijn in mijn buik. Kon amper lopen. Op een gegeven moment was mijn vriend ff eten halen en ging ik de was uit de machine halen en een nieuwe erin doen. Nou ik zakte gewoon in elkaar van de pijn   en heb een hele tijd op de grond gezeten zitten huilen. Voelde me eigen zo kl*te dat ik gewoon op het moment ff niks kan doen. Als ik weer last krijg vanavond ga ik opzeker bellen met de VK. Dan maar misschien voor niets, maar dit trek ik niet meer.   Vanmorgen zat ik ff mijn ontbijtje te eten achter de laptop en ik werd me daar toch duizelig en eng. Kreeg hartkloppingen en ben toen maar weer op bed gaan liggen. Nu voel ik me eigen wel weer oke, maar durf niet veel te doen, anders zit ik dalijk weer met pijn.

Genoeg geklacht nu aan mijn kant!! Hoe is het met de rest. Allemaal aan de kerstversiering begonnen??

@Mier, Ik vind van de bovenste 2 de blauwe het leukst en van de onderste 2 de zwarte. Het allerleukste van alle 4 vind ik de zwarte. Ben zelf ook een hakkenmens. Loop nu al een tijdje op platte schoenen vanwege de zwangerschap, maar heb sinds kort mijn hakken weer aan omdat ik zo'n pijn in mijn rug kreeg. Daar heb ik nu minder last van door die hakken. Ik draag trouwens (als ik niet zwanger ben) altijd zwarte nette broeken, daar voel ik me eigen het fijnst in.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan