Haaihaai!
Hier een gebroken Ukkie. Lise is ziek en heeft vannacht echt erg slecht geslapen. Ze werd elk uur wakker (en wij dus ook). Hebben dr wel gewoon in bed laten liggen hoor, maar vermoeiend is het wel.
Vanochtend was ze zó moe dat ze in ons bed in slaap is gevallen. Heeft van half 10 tot 11 liggen tukken, en net ook weer ruim 2 uur. Arm ding. Ze heeft koorts, hopen dat het snel weer weggaat. Het is wel iets afgezakt gelukkig.
Leuk, sneakers! Ik zelf heb 1 paar adidassen en 2 puma's. Draag ze alleen niet al te vaak, naar het werk moet ik toch een beetje netjes (vind ikzelf, sommigen lopen erbij als zombies). Maar voor als ik vrij ben ofzo: heerlijk.
Deze heb ik laatst gekocht bij Aktiesport. En ja, ik heb de mazzel: pas met mn kleine voetjes in een juniormaatje. Dus voor 30E was ik klaar!!!
Verder loop ik toch best vaak op hakken hoor. Ik ben eraan gewend en vindhet heerlijk. 4 of 5 cm ofzo is bij mij eerder regel dan uitzondering. En ook tijdens mn zwangerschap...ik had geen dikke voeten ofzo.
Vandaag lekker boodschappen gedaan, 3 broeken voor Lise gekocht (ik had laatst een paar truitjes en vesten, maar geen broeken, whoops). Blijft leuk, kleren voor haar kopen! Heerlijk! Al vind ik het nu wel lastig: ze gaat richting maat 74 en dat is net zo'n overgangsmaatje merk ik. Bij de HEMA heb je dan zowel baby-collectie (50-74) als een maatje groter (74-128 ofzo) en dan is het lastig kiezen en combineren. Ook hebben ze bij HEMA vaak broeken die nogal dun zijn, en Lise zit/kruipt natuurlijk veel op de grond, dus da's dan zo zielig.
Maar: toch geslaagd hoor. spijkerbroek bij C&A (zooo pittig, een spijkerbroekje), broek bij HEMA en 1 bij een babywinkeltje, van Name-it.
Nu zit Lise lekker in de box te spelen (met afe n toe wat gemopper). Mn mannetje is aan zn surprise aan het knutselen en ik hang op de bank. Zo maar eens eten maken, ook voor Lise (anders heeft ze zo geen warme prak).
Verder weinig te melden.
Fijne avond!
Liefs, Ukkie