Hooooi!
Mier, jeetje, bij moet wel poeslief zijn geweest afgelopen jaar . Wat ben je verwend zeg! Wel leuk hoor (toch?!).
Over de schoenen: het is wel weer duidelijk: smaken verschillen, haha. Mijn hakken zijn niet zo onwijs hoog hoor, trouwens, 4 of 5 cm ofzo. En dan laarzen (bruin en zwart). Gewoon 2 paar van hetzelfde model. Laarzen vind ik fijn: heb ik niet van die koude benen (jaja, ik ben écht een enorme koukleum!).
Pink, wat gaat het toch snel! Over ruim 2 weken alweer een 12-wekenecho! En ik had het ook hoor, van de misselijkheid. Aan de ene kant was het vervelend, aan de andere kant dacht ik: misselijk = zwanger!
Anoek, wat ontzettend balen dat je door je rug bent gegaan. En niet zo'n klein beetje ook, als ik het goed lees. Zo merk je toch dat onze meiden snel groot worden...en zwaar. Ik duim voor je dat het morgen over is. Lekker met een kruikje naar bed. Praktische vraag: kom je er wel bij met insmeren?
En wat fijn dat je je mannetje gesproken hebt! Weet je tenminste dat het goed gaat. Alhoewel: het ophangen zou ik ook echt vreselijk vinden hoor!
Patricia, rustig aan doen hoor! En als je weer last krijgt: VK bellen!!!! Een vriendin van mij is nu bijna 34 weken zwanger (van nr 3, ze heeft er 1 van 3 en 1 van anderhalf rondrennen) en dacht ook dat het wel losliep allemaal, nou, ze had dus bijna zwangerschapsvergiftiging. En de weeën waren ook al begonnen. Gelukkig is het met een sisser afgelopen maar toch...
VS, waar ben je?????
Hier gaat het weer goed hoor. Lise heeft vannacht als een blok geslapen, toen ik haar om half 10 wakker maakte voor de voeding wilde ze echt niet. Toch maar beetje gedronken en toen sliep ze zo weer verder. Tot vanochtend kwart voor 7! Jeej! De koorts is weg, gelukkig. Alleen een enorme snotneus (die ik absoluut niet af mag vegen) en ze hoest wat.
Ga nog even bij de mama's kijken, en dan lekker bankhangen!
Liefs, Ukkie