WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hallo,

Hier een heerlijk Sinterklaasavondje gehad gisteren. Heel gezellig met familie.

Patricia, bel jij eens snel de verloskundige!
Dit is echt niet goed hoor. Als je in elkaar zakt en duizelig wordt is je bloeddruk misschien wel helemaal niet goed. Ik zou echt bellen (dat lesje heb ik wel geleerd) en even laten kijken of alles goed is.

Mier, tja de schoenen  hahahahahaha. Ik ben meer van de Le Coq Sportif misschien ken je die ook wel?

x-vlinder

Hoi hoi!!

Nou Mier, je bent echt strontverwend zeg!! Welke spellen voor de wii heb je gekregen?
Gisteravond is Floor eruit gegaan. Had ik dus toch gelijk!!
Ik vind van de bovenste de blauwe het leukst en van de onderste de zwarten en van alle 4 de zwarte! Maar dat had je al wel kunnen raden denk ik!

Patricia, ik ben het met Vlinder eens dat je gewoon de VK bellen. Pijn is niet goed hoor. Waar zit de pijn? Als die hoog zit en je bent daarnaast ook nog duizelig zou het misschien kunnen duiden op zwangerschapsvergiftiging. Wil je niet ongerust maken of zo, maar ik zou voor de zekerheid ook de VK bellen.

Vlinder, jij ook verwend met Sinterklaas? Of voornamelijk Lars?

Ukkie, balen dat Lise ziek is zeg. Benthe had vorige week oof 2 dagen koorts. Misschien van doorkomende tandjes. Heb je al gecheckt?!!

HIer alles ok. Mn mannetje heeft vanochtend gebeld!!!! Heerlijk om zn stem weer even te horen. Daarstraks ben ik met Benthe naar het tuincentrum geweest en hebben we een mooi kertsboom uit gezocht. Wel een kleintje hoor en ik vond ook nog mooie onbreekbare kerstballen, ha ha !! Benthe heeft in het karretje gezeten. Ze vond het eerst niks. Zat geen rugsteun op en de zitting leek wat naar achteren te staan, dus ze viel steeds achterop en dat terwijl ze echt heel goed kan zitten. Heb haar andersom gezet en zitting opgeklapt en toen ging het geweldig!
Boom zo even in de tuin zetten. Heb vandaag nog niet zo'n zin om hem op te tuigen en alle kerstspullen liggen nog ergens boven ver weggestopt, dus die ga ik van de week eerst maar eens te voorschijn toveren.

Verder weinig te melden. Ga zo de was ophangen, de volgende erin (de 4e van dit weekend en dan ben ik klaar) en dan de ren opruimen. Benthe ligt te slapen en aangezien ze de hele ochtend wakker is geweest, zal ze wel een uur of 3-4 slapen. Vannacht heeft ze van 18.30 tot 7.30 geslapen...en daarna nog een uurtje na de fles en toen zijn we opgestaan.

Dus werk aan de winkel hier.

Liefs Anoek

anoek dat had ik wel verwacht dat je de zwarte het mooiste vond!!
einelijk je man gebeld!gelukkig!!
wij hebben gister bij schoonouders popstars gekeken! had wel verwacht dat floortje eruit zou gaan!
ik heb de volgende spellen gehad;
- wii music
- samba de amigo
- braintraining
- shaun white snowboarding

patricia vervelend dat je zo n pijn heb gehad,ik zal gewoon bellen want daar zijn ze voor hoor!!

vlinder hahaha je vind ze niet mooi hoor! le coq ken ik natuurlijk wel! ik heb er laarzen van. 3 vriendinnen van mij zijn daar ook helemaal weg van van dat merk,ik niet zo hahaha! vind ze wel leuk maar dan voor een ander! vind die met de steentjes wel erg grappig trouwens!

xxx mier

Ophangen is dan idd niet makkelijk Vlinder. Het voelt elke keer weer als afscheid nemen, want je weet niet hoe lang het duurt voor je elkaar weer kan spreken. Daarom is vaak contact juist voor ons heel moeilijk. Hoe tegenstrijdig dat ook lijkt te klinken. De dagen vliegen wel voorbij. Heb natuurlijk genoeg te doen met die kleine meid.

Hier trouwens mooi shit...Had me gister vertild met de MC, maar vanochtend was het zo goed als over. Zet ik Benthe vanmiddag in de box (die inmiddels op de laagste stand staat), schiet het er zwaar in. Weet gewoon niet hoe ik zitten moet en loop als een hoogzwangere (alleen dan met pijn...) Wat een ellende zeg en het komt zo niet uit nu hé? Hopelijk is het morgen over. Straks even kruikje maken en daarna insmeren voor ik naar bed ga. En als het morgen niet over is... dan vrees ik dat het thuisblijven wordt. Lopen doet al pijn, laat staan auto rijden...Pfffff bleehhhhh

Hoop dat het met jullie beter gaat ;-)

Liefs Anoek

Mier, hoezo verwend?? Hoef je je niet te vervelen achter de wii!! Is je mannetje ook zo'n fan?
Wat de sneakers betreft, ze passen niet bij mij. Ik draag het liefst laarzen (met een heel mini hakje of platte van le coq sportiv) en in de zomer heb ik 't liefst open schoentjes aan. Ik heb hele leuke schoenen van puma (wit met een parelmoer laagje) maar toch draag ik ze niet zoveel, op één of andere manier té sportief en dan weet ik niet wat ik er bij aan moet. Gek he? Terwijl ik absoluut niet kak ben qua kleding. Gewoon lekker spijkerbroekje en leuk shirtje!

Anoek,heerlijk om je mannetje weer te horen. Hebben jullie  dan ook zo'n moeite met ophangen? Dat je  dan afspreekt: jij drukt het knopje in!

Patricia, wel bellen hoor!! Lijkt me niet helemaal normaal hoor!!!

Hier alles goed. Bij vlagen volop misselijk, heerlijk! Lijkt misschien gek, maar ik geniet er op een bepaalde manier wel van, het geeft mij een soort van zekerheid.
Ik heb vrijdag een 'echte' zwangerschapsbroek gekocht. Heb heel lang getwijfeld, omdat ik in ieder geval wilde wachten tot 12 weken, maar ik kan geen enkele van mijn eigen broeken nog aan, en ik voelde me de laatste weken al zo'n slons. En ja dan kun je wel tot na de kerst wachten, maar ik heb toch de knoop doorgehakt en er eentje gekocht. Zit als gegoten, heerlijk! Want de elastiekjes waren ook niet ideaal om de knopen van mijn eigen broek.
Misschien vinden jullie het wel erg stom, zo vroeg. Daarom heb ik ook zo lang getwijfeld. Maar ben erg blij dat ik het wel heb gedaan!!

17 december: 1e afspraak verloskundige
24 december: 12-weken echo

Weer erg spannend allemaal!!!!

Pink

Hooooi!

Mier, jeetje, bij moet wel poeslief zijn geweest afgelopen jaar . Wat ben je verwend zeg! Wel leuk hoor (toch?!).

Over de schoenen: het is wel weer duidelijk: smaken verschillen, haha. Mijn hakken zijn niet zo onwijs hoog hoor, trouwens, 4 of 5 cm ofzo. En dan laarzen (bruin en zwart). Gewoon 2 paar van hetzelfde model. Laarzen vind ik fijn: heb ik niet van die koude benen (jaja, ik ben écht een enorme koukleum!).

Pink, wat gaat het toch snel! Over ruim 2 weken alweer een 12-wekenecho! En ik had het ook hoor, van de misselijkheid. Aan de ene kant was het vervelend, aan de andere kant dacht ik: misselijk = zwanger!

Anoek, wat ontzettend balen dat je door je rug bent gegaan. En niet zo'n klein beetje ook, als ik het goed lees. Zo merk je toch dat onze meiden snel groot worden...en zwaar. Ik duim voor je dat het morgen over is. Lekker met een kruikje naar bed. Praktische vraag: kom je er wel bij met insmeren?
En wat fijn dat je je mannetje gesproken hebt! Weet je tenminste dat het goed gaat. Alhoewel: het ophangen zou ik ook echt vreselijk vinden hoor!

Patricia, rustig aan doen hoor! En als je weer last krijgt: VK bellen!!!! Een vriendin van mij is nu bijna 34 weken zwanger (van nr 3, ze heeft er 1 van 3 en 1 van anderhalf rondrennen) en dacht ook dat het wel losliep allemaal, nou, ze had dus bijna zwangerschapsvergiftiging. En de weeën waren ook al begonnen. Gelukkig is het met een sisser afgelopen maar toch...

VS, waar ben je?????

Hier gaat het weer goed hoor. Lise heeft vannacht als een blok geslapen, toen ik haar om half 10 wakker maakte voor de voeding wilde ze echt niet. Toch maar beetje gedronken en toen sliep ze zo weer verder. Tot vanochtend kwart voor 7! Jeej! De koorts is weg, gelukkig. Alleen een enorme snotneus (die ik absoluut niet af mag vegen) en ze hoest wat.

Ga nog even bij de mama's kijken, en dan lekker bankhangen!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan