WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Oja, Pink,

over de zwangerschapsbroek: gewoon lekker DOEN! Je moet aandoen waar jij je lekker in voelt hoor. Ik had in het begin helemaal geen last van mn buik/opgezette darmen enzo, maar ik zou er niet aan moeten denken om, met de misselijkheid, me in broeken te moeten proppen.

Als je ze nodighebt: lekker kopen en aantrekken! Die dingen zijn er niet voor nix!

Weet niet of je een "buikband" zou willen over een tijdje, maar zoja: kijk eens hier:
www.buikbanden.com

Liefs, Ukkie

Hallo,

Nou ik heb de VK gebeld en kom er net vandaan. Het voelde toch niet goed allemaal dus toch maar gebeld. Ze dacht aan zwangerschapvergiftiging dus ik moest ff mijn bloeddruk en urine testen. Gelukkig was alles goed. Heb ook een inwendig onderzoek gehad, maar gelukkig is alles nog dicht dus geen ontsluiting. Was echt super opgelucht dat alles goed was en dat ik naar huis mocht. Was ff bang dat ik naar het ziekenhuis moest. Bij hoofdpijn, misselijkheid of extreem moe of heftige buikpijn moet ik weer bellen en langskomen. Moet het wel rustiger aan gaan doen. Morgen dus mijn baas maar bellen dat ik met verlof ga vanaf nu.   Ze denkt zelf dat de pijn komt van het indalen van de Bambam. Jaja hij is al aan het indalen en daar kunnen de pijnen van komen.

Liefs xxx

Hoi meiden,

Ook even een berichtje van mij. Zit thuis  Pijn was niet te harden vanochtend. Huisarts gebeld en kon gelukkig om 9.30 al komen. MOest verdorie wel 3 kwartier wachten voor ik eindelijk aan de beurt was. Het blijkt spit te zijn en ik heb nu pijnstillers. Morgen nog maar een dagje thuis en aankijken hoe ik reageer op de medicatie.Hoop woensdag weer aan het werk te kunnen. Pijn schijnt nog wel 3 weken aan te kunnen houden in het slechtse geval...Daar zat ik nou net op te wachten, bleehhhhh.

Patricia, goed dat je gebeld hebt en fijn dat het toch allemaal meeblijkt te vallen. Dus vanaf nu echt rustig aan gaan doen hé?

Nou ik ga even inloggen voor mn werk en mailbox bijwerken. Kan dan toch iets doen. Zo lang ik maar niet te lang zit, dan is het wel te houden.

Liefs Anoek

anoek dat is flink balen van de spit... maar goed rustig aan doen,en niet te lang zitten!

patricia doe jij het ook maar rustig aan,goed dat je gebeld heb

ga nu snel naar mijn werk,moet tot 20:00

oh ja vanmorgen verzuimpunt gebeld en moet naar de bedrijfsarts maar dat vind ik niet erg

xxx mier

Hoi Meiden,

Hier vandaag een rustig dagje. Weinig gedaan vandaag, alleen een beetje afwas en de was opgehangen. Moest boodschappen doen, maar lekker gewacht tot mijn vriend thuis was en samen ff naar de supermarkt.

Nog maar een beetje last van buikpijn, zo is het wel te doen eigenlijk. Hoop natuurlijk dat het helemaal weggaat, maar dit is al te doen.

Mijn baas belde net om te vragn wanneer ik kan werken. Nou maar gelijk gezegt dat ik voorlopig niet kom dat ik het rustiger aan moet doen van de VK en mijn vriend. Blij was hij er niet mee, maar daar heb ik maling aan.

Oja vanmiddag mijn intake gehad met de kraamhulp via de telefoon. Alles een beetje doorgenomen, maar ja het meeste wist ik nog van de 1ste keer natuurlijk dus weinig nieuws gehoord. Ze stuurt me  de papieren enzo op en dan is alles geregeld. Moet zorgen dat met 36wk mijn bed op klossen staat en dat we helemaal klaar zijn.

Nou Lisa is weer lekker aan de diarree. Ze heeft nu al voor de 2de keer in haar broek gepoept, echt zielig. Hopelijk word ze niet echt ziek, maar ze is wel erg warm. Kijk het dus maar ff aan. Ze drinkt gelukkig wel goed!!

@Anoek, Das flink balen dat je spit heb, doe maar lekker rustig aan zo goed als dat kan met een kleine natuurlijk. Hopelijk kan je snel weer uit de voeten.

Liefs xxx

Hey meiden,

ik waggel nog steeds rond. Vanmiddag weer naar de VK toe. Ik ben   benieuwd.

Anoek, shit zeg, kan je net gebruiken dat je spit krijgt. Sterkte

Patricia, fijn dat bij de VK alles goed was. Nu rustig aan doen :)

groetjes
vs

Hallo!

Vs, hoe was het bij de VK? Nog 2,5 week meid. Hoe lang laten ze je inde VS overtijd lopen? Al is het eigenlijk bij jou niet te verwachten dat je over tijd gaat, maar je weet nooit.

Patricia, tja... de baas rekende er natuurlijk niet op, dus voor hem (of haar) beetje een domper, maar je hebt groot gelijk hoor.
Balen dat Lisa weer ziek dreigt te worden. Beterschap voor haar.

Mier, hoe wa swerken vandaag? Heb ik het nu goed begrepen en werk je wel 8 uur vandaag? Wanneer moet je naar de arboarts?

Hier gaat het redelijk. Na de eerste pil merkte ik niet zoveel. Nu inmiddels ook nr 2 gehad en begin nu wel wat verlichting te voelen gelukkig. Wel ben ik een beetje slaperig, loop al de hele middag te gapen en te knikkebollen. Stond ook in de bijsluiter, dus morgen maar eens kijken hoe het gaat en dan hopelijk -als ik niet te slaperig wordt van de medicijnen- woensdag weer werken. Moet best een stuk rijden en door de bijwerkingen kunnen je vaardigheden in het actieve verkeer afnemen, als dus de bijlsuiter. Maar zit geen gele sticker op, dus mag officieel wel rijden. Morgen maar eens een klein stukje proberen. Hoop dat het snel beter gaat, want dit is echt niks. Je zit thuis maar kan niks...bleehhhhh

Straks lekker op de bank (nou ja lekker, heb nog niet de beste houding gevonden).

Liefs Anoek

Anoek, wat balen van je rug! Ik hoop dat de pillen snel aanslaan! Inderdaad wel voorzichtig met autorijden, misschien mag het wel, maar de één reageert sterker op medicatie dan de ander.

Patricia, goed dat je naar de vk bent geweest en dat het gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging was. Maar wel een duidelijk teken om rustiger aan te doen!

VS, hoe was het bij de vk? Ben erg benieuwd hoelang het nog gaat duren met jou!

Mier, lekker gewerkt? Gaat het alweer een beetje beter? Dit is natuurlijk een hele drukke tijd, maar ook wel weer een supergezellige tijd om te werken. Vooral in jullie winkel, met al die sint- en kerstcadeautjes.

Ik heb vanmiddag de kerstspulletjes in de kamer gezet. Had zaterdag twee hoge vazen gekocht met takken met lichtjes. Onderin de vazen heb ik kerstballen (bruin, paars en groen). Ook heb ik een mand met dezelfde kleur ballen met van die mini-lichtjes erbij. Het ziet er erg sfeervol uit al zeg ik het zelf! Ik vind het zo gezellig 's avonds met die lichtjes aan!
Vandaag ben ik tot 12 uur aan het werk geweest, het ging goed, heerlijk!! Daarna anderhalf uur lekker op de bank met een fleecekleedje en poes tegen me aan, mmmm!!

Pink

Terug
Bovenaan