WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hallo!

Oh Anoek, wat vervelend dat je thuiszit met spit! Bah, bah, bah. Had je Benthe wel naar het KDV gebracht vandaag? Wel zo handig he...dan kun je tenminste uitrusten en hoef je niet steeds te tillen. Ik hoop dat de pillen snel aanslaan.

Pink, wat lekker dat je weer eventjes hebt gewerkt! Wel fijn zeker! Weten de kids in je klas van je zwangerschap? Of houd je het nog eventjes stil (als dat lukt met de misselijkheid?!).

Patricia, fijn dat je geen zw.vergiftiging hebt. Doe het maar rustig aan, je lijf protesteert niet voor niets.

Miertje, lekker gewerkt? Je komt waarschijnlijk zometeen (pas) thuis... En dan lekker op de bank hoor, lekker ontspannen.

VS, hoe is ie met jou?

Vlinder, Twinkel en Pippie, met jullie ook alles goed?

En Tara, hoe gaat het bij jullie in het hoge noorden? En met je mannen? Ik vind het maar knap hoor, dat je het allemaal redt. Is niet nix...zeker niet omdat het onwijs druk is in de winkel deze tijd van het jaar. Heb je in het nieuwe jaar even lekker vrij om bij te tanken? Eventueel samen met je mannetjes?

Hier gaat het goed. Met mij althans. Lise was vandaag weer wat aan het kwakkelen, beetje koorts en erg verkouden. Mn man heeft een hoestdrankje voor haar gehaald, ze hoestte vannacht echt onwijs. Nou, ze vindt het heerlijk! Haha, nu maar hopen dat het helpt. We willen haar morgen wel naar het KDV brengen, ik MOET echt naar mn werk (2 belangrijke besprekingen) en mn mannetje ook...nu maar duimen dat het goed gaat.

Ik ga even lekker een rondje zappen. Mannetje is volleyballen, dus de TV is voor mij!

Liefs, Ukkie

Pffffff,

ben echt kapot! Lise slaapt de afgelopen tijd (week) zo enorm slecht snachts! Echt niet normaal. Vannacht ook weer: zeker 3 keer wakker geworden en wij (nouja, ik, mn mannetje sliep door) dus ook. En dat breekt me op. Bah.

Lise gisteravond hoestdrank en een zetpil gegeven, ze sliep al erg onrustig en had nog koorts. Nou, heeft dus niet geholpen hoor.

Word er een beetje wanhopig van, zo trek ik het niet...bah.

Iemand tips? Ik ga me klaarmaken voor een (slopend) dagje werk.

Liefs, Ukkie

Hoi Meiden,

Hier gaat het wel redelijk. De pijn is niet helemaal weg maar wel iets minder. Alhoewel ik het alweer voel opkomen hoor. Vandaag weing gedaan, maar toch harde buiken gehad. Heb ook echt het idee dat ik rugweeen en beenweeen heb. Sta veel onder de douche en de hele dag loop ik met mijn kersenpitten kussen te rennen, hahaha. Das echt een heerlijk ding hoor!!! Lisa werkt gelukkig goed mee ze is super lief voor me, dat scheelt wel heel erg. Nog 1,5 wk en dan heeft ze lekker vakantie, ben er echt aan toe, hahaha.

Ben trouwens lid geworden vandaag van de Bieb. Als ik zwanger ben heb ik namelijk de behoefte om te lezen. Weet niet wat het is. Heb dus boeken over borstvoeding en zwangerschappen gehaald en 1tje van Virginia Andrews. Kan dus weer heerlijk lezen. Denk ook dat ik vanavond vroeg erin kruip met een boek.Heerlijk ff ontspannen.

Morgen komt mijn vriendin gezellig langs. Ze komt ff naar het kamertje kijken en de rest van ons huis. Ze is ok erg nieuwsgierig wat ik allemaal al heb gekocht zodat ze weet wat ze niet moet kopen.

@Ukkie, Misschien een massage voor Lise. Schijnt dat die kleintjes daar lekker rustig van worden.

Nou ik ga er weer vandoor. Ga nog ff de bank op.
Liefs xxx

Hey meiden,

Ik heb de hele dag internetproblemen gehad en kon internet niet op. Echt zo balen. Ik houd het dus kort, want ik weet niet hoe lang de verbinding stand houdt... Heb 2 keer met de helpdesk gebeld en zij kunnen het probleem niet oplossen, dus moet door naar de 2e lijn. Misschien dat ze het al opgelost hebben... Maar ik heb een instabiel signaal, waardoor steeds de verbinding wegvalt. Heb ook geen telefoon meer.... Lang leve de mobiel in dit geval!

Ukkie, vervelend zeg. Heb je mn tip al geprobeerd? Tussikind (bij hoest)  van VSM? Bij Benthe helpt het echt super. Ook Rinikind (bij verkoudheid)van VSM kan helpen. Alleen is dat een neusspray en Benthe laat dat echt niet toe....Maar staan de tandjes niet op doorkomen dat ze daar last van heeft? Misschien Dentinox of Chamodent proberen?
Sterkte ermee.

Hier gaat het een stuk beter. Benthe is vandaag half dagje naar KDV geweest, zodat ik kon kijken hoe autorijden ging. Dat ging op zich wel, maar moet niet teveel schakelen (lees koppeling intrappen), want dat voel ik wel. Morgen ga ik wel weer werken, want ben het thuis nu al zat en het is druk genoeg op kantoor.

Liefs

Hallo!

Nou, hehe, ik heb een beetje bijgetankt. Lise heeft vannacht echt stukken beter geslapen dan de nachten ervoor. nog niet helemaal goed (2 keer wakker), maar ik ben al blij! En natuurlijk kon ik vanochtend uitslapen omdat vandaag mn vrije dag is. kwart voor 9 werden we wakker (natuurlijk had Lise om 6 uur al wel gedronken)...heerlijk!

En: ze zit op 3 voedingen! We waren de late avondvoeding langzaam aan het afbouwen, maar ze kwam steeds moeilijker in slaap na de voeding en dronk ook niet echt veel. Gisteren lag ze zoooo lekker te slapen dat we de gok hebben genomen (als ze echt honger zou hebben zou ze vannacht komen...). Ze sliep gewoon (met 2 korte onderbrekingen dus) tot vanochtend! Jeej! Vanaf nu dus 3 voedingen, fruit, broodje en groente. Mooi schema, al zeg ik het zelf.

Anoek, niet te hard van stapel lopen hoor! Ik snap wel dat je helemaal niet goed wordt van het thuiszitten maar...nouja, moet ik het nog zeggen? Gewoon, een beetje op jezelf passen. Hoop dat het werken vandaag goed ging...

Patricia, balen hoor, dat je zo slecht slaapt. Bah, nachtmerries. Hoop dat het snel weer beter gaat. En dat je minder last krijgt / hebt van harde buiken.

Met de rest alles goed?

Mier, het zal wel druk zijn bij jullie in de winkel. Hoeveel werk je nu? Je ging toch weer ietsje minder??? Vanavond ga ik lekker met een vriendin naar de KV-avond, heb mn lijstje al klaarliggen!!!

Meiden, ik ga gauw even wat huishouden doen (wc poetsen). Tot later!

Liefs, Ukkie

He meidne,

Mier, jee, jij bent lekker verwend zeg door Sinterklaas. Komt de kerstman ook nog langs bij jullie?? Gisteren lekker gewerkt.

Anoek, hoe gaat het op het werk. Vind het knap dat je alweer gaat werken, maar denk je ook goed aan jezelf. Wat niet gaat dat gaat niet hoor!!

Ukkie, hoe lang heeft Lise in maat 68 gezeten. Ik begin nu langzaam toch ook wel in maat 68 terecht te komen bij Bas, al past hij 62 ook nog wel hoor. Ben bang alleen niet lang meer. Name-it vind ik ook een fijn merk. Bas heeft er twee broekjes van in maat 62, van lekker zachte ribstof en ze zitten echt als gegoten! Prima pasvorm.

Liefs Pippie

Terug
Bovenaan