WIEBELMEIDEN 9!!!!!

durf het bijna niet te zeggen! maar vandaag kwam er weer een lief kaartje binnen van anneriet!! super!!! bedankt anneriet!
nog 5 dagen wachten he! want ik heb 15 december voorspeld! en het wordt een meisje!

ukkie ik doe idd wat rustiger aan hoor,zit nog 50% in de ziektewet,maar mijn oog is weer helemaal bijgetrokken,denk nu alweer dat ik alles aan kan... van de week sta ik 22 uur ingepland,terwijl ik maar 16 uur hoef te werken!
veel plezier vanavond!! ik ga ook  met mijn moeder!

anoek ben je weer aan het werk? wel rustig aan he!
(weet niet ofdat je dit nu kan lezen) want je internetverbinding ligt er soms uit,dus anders ben je hier even niet!

pippie bas groeit als kool zeg!! lekker hoor!

xxx mier

Haai!

Mier, wéér een kaartje, helemaal uit de VS! Jee, leuk hoor! Wat zijn we toch lief haha.

Ik heb mn lijstje voor vanavond al klaar hoor! Hoop dat ze alles hebben...

Fijn dat je oog weer beter gaat hoor! Zo zie je maar, een beetje rust doet wonderen! En wel fijn dat je minder kunt werken nu, met de drukte. Nou weet ik wel dat ze dat officieel niet kunnen maken, maar toch...wel fijn.

Pippie, Lise zit nu nog steeds in maatje 68 voor een deel. Deels ook niet, maar deels nog wel (hangt af van de grootte, verschilt enorm per "merk" en winkel). Ze heeft er zeker 3 of 4 maanden in gezeten.

Anoek, hoe ging het werken vandaag? Heb je het uit kunnen houden?

Nou, Lise is toch nog ziekjes hoor. Hoop dat ze morgen wel naar het KDV kan, want ik móet echt werken, bespreking met een "klant". Dus ik kan niet thuisblijven en mn mannetje ook niet...

Ik ga Lises eten maar eens klaarmaken, dan hoeft ze daar strax in ieder geval niet op te wachten.

Fijne avond!

Liefs, Ukkie

Hallo,

Ik ben ook helemaal klaar voor vanavond. Er zijn meer winkels open dus er gaat flink geshopt worden denk ik. Bij de hema is vandaag en vanavond ook 15% korting!

x-vlinder

Hallo,

Gisteravond regende het behoorlijk en zat ik lekker binnen op de bank (stof!) gezellig met een grote kaars op tafel.  Op een gegeven moment liep die kaars over, wat natuurlijk een geluid maakt als lopend water. Manlief gelijk in de stress want die dacht dat mijn water brak! Ik heb me rot gelachen :).

Graag gedaan Mier

vs

vs is je man alweer bijgekomen hahaha! toen ik je kaartje kreeg,moest ik gelijk glimlachen omdat ik dit zooooo lief vind van jullie!! thanx girls!

ukkie en vlinder jullie zullen nu wel lekker shoppen zijn!!
ik ben alweer lekker terug! ik heb weer effe wat ingeslagen! had 55,- korting!! weer mooi mee genomen!!

xxx mier

Haai!

Ben ook alweer thuis hoor. Zo lang had ik niet nodig (had van tevoren al een beetje bepaald wat ik ging halen). Had, samen met een vriendin van me, 38E korting.

VS, haha, die man van jou, lachen hoor! Alsof het water er met bakken uitkomt...nou, nee (kan ik je uit ervaring vertellen). Maar wel erg grappig...blijkt wel dat hij er ook erg mee bezig is.

Mier, 55 Euro korting, jeetje. Ik kan niet zo heel snel hoofdrekenen, maar jij hebt gewoon een kapitaal uitgegeven! En ik dacht dat ik (wij) erg waren.

Nouja, er liepen ook mensen met echt 2 winkelwagentjes helemaal bomvol met luiers, dat ik denk: heb je een drieling? Zou natuurlijk ook best kunnen hoor. Maar ik voel me niet zo op mn gemak als ik mn karretje zooooo vol laad. Dus ik was netjes: 2 grote pakken pampers, 2 nutrilon 2, 2 keer een 4-pak shampoo en nog wat dingetjes...

Lullig alleen: we mochten niet apart afrekenen. Nu moet ik dus helemaal gaan narekenen wat mn vriendin had en wat ik had, en wat zij dus aan mij moet betalen, bah.

Nouja, hoort erbij. Ga het maar direct ff doen....

Fijne avond!

Liefs, Ukkie

hummm ze snappen ook niet hoe het werkt daar dan! hahaha!
ze kunnen die kaart zoveel scannen als ze willen dus ook gewoon apart afrekenen.
nou ik had 6 flessen dove gekocht want bij 3 flessen was het 40% korting + nog 20% van de vip avond dus 60% ging er van af dus dat tikt wel door! en ik had aquafresh tandenborstels 1 + 1 gratis en dan nog eens 20% korting dus ja ook weer meer korting dus! alleen de vip korting was 33,11 ! dus ongeveer gelijk!

xxx mier

Terug
Bovenaan