WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hmmm, sukkels. Volgende keer kom ik wel bij jou winkelen hoor! Haha...

Ja, die Dove die was hier ook ja. Ik krijg er altijd nogal jeuk van (zit in de familie, mn moeder en zus ook), maar er waren mensen die inderdaad een flink voorraadje Dove kochten...

Ik ga mn bedje opzoeken meiden, ben moe. Lise slaapt erg slecht de laatste tijd en nu is ze stil en mn mannetje is er toch niet...dus ik grijp mn kans!

Fijne avond!

Liefs, Ukkie

afgesproken ukkie!! hahaha!

ik vind dove altijd zo lekker ruiken dus kan er nu ook weer even tegen met 6 grote flessen hahaha!

slaap lekker! ik ga ook zo,morgen weer vroeg dag 5:50

xxx mier

Ben ook weer terug...

Fantastisch Mier!

Heb ook flink wat inkopen gedaan o.a.:  
-pampers
-knoeidoei doekjes
-zwitsal spulletjes
-avent antilekbeker
-parfum
-scheermesjes

en dan de dagelijkse dingen als shampoo, deo, tandpasta etc.

x-vlinder

Pfff, hier weer een zware nacht achter de rug. Weet niet wat het is, maar ons meisje lijkt het doorslapen wel verleerd te zijn. Of ze maakt de geluiden in haar slaap, maar dat denk ik niet.

Ben er vannacht niet uitgegaan hoor, maar heb tussen 3 en 4 wakker gelegen, om 2 uur hoorde ik haar en om 5 uur weer. Pfff.

Vermoeiend zo hoor, hoe lief ze ook is... Hoop dat het snel weer beter gaat...

Ga ontbijten, en dan richting werk.

Liefs, Ukkie

Ukkie, balen balen balen!

Hier ook vannacht een onrustige nacht achter de rug. Meneer om half drie de fles gegeven    en ook veel geluiden. Vanmorgen 7 uur weer een fles waarna alles eruit kwam. Toen heb ik hem maar terug in bed gelegd en na een uurtje huilen huilen huilen maar geen honger. Wel even zijn temp opgemeten maar hij heeft geen koorts gelukkig. Nu slaapt hij weer.

x-vlinder

Hoi meiden,

Hier was ik ook weer eens.
Ik vind het echt vervelend dat ik zo weinig aan het forum toekom, maar ik merk ook dat de dagen echt voorbij vliegen met het verzorgen van Iva, kraamvisite, huishouden, boodschappen, vrienden, familie. Onvoorstelbaar hoe anders mijn dagen er nu uitzien in vergelijking met voor de komst van onze kleine meid.
Nu heb ik even een momentje, dus neem ik het er maar even van.

Vanmorgen is Iva naar het CB geweest voor de 2e inentingen.
Ze is er wat huilerig onder, dus ik heb haar net maar een zetpilletje gegeven.
Sinds een kwartiertje slaapt ze nu lekker. Heerlijk hoor.
Vannacht heb ik ook weinig kunnen slapen. Om 3 uur kwam ze nog voor een voeding en daarna kon ik de slaap niet meer vatten. Ik ben dus een beetje brak vandaag.
Wat wel gunstig is, is dat ik de slaapmedicatie volledig heb afgebouwd.
Dus die pilletjes zijn de deur al uit.

Gisteravond ben ik ook wezen shoppen Mier!
Jee, 55 euro korting. Dat is enorm meid.
Ik had 6 euro korting, maar had ook niet zulke hele dure producten.
De pampers heb ik bij AH gehaald, want daar waren ze deze week in de reclame.
Het was wel onwijs druk in de winkel, maar dat mocht de pret niet drukken hoor.
Nog bedankt voor je bon.

Ik ga gauw nog even bijlezen hier en daar.

Groetjes allemaal!

Liefs, Twinkel3

Hoi!

Nou nou hier is even flink geshopt. Hier was het allemaal te veel van het goede om nog te gaan. Had flink in de file gestaan en was een half uur later dan normaal, dus mn rug was er niet blij mee. Dus ik heb overgeslagen. Ik was al een keer eerder geweest en ook ik was toen met een vriendin en wij moesten ook alles in 1 keer betalen...Raar dat ze niet overal dezelfde regel hebben.

Zo Mier... jij kan komende tijd flink smeren, ha ha!!

Hier totalloss.... heb al verhaal bij de mama's gepost dus houd het verder even kort, want wil gewoon even op de bank tv kijken. Van t weekend meer tijd en ik geloof dat mn internet sinds vandaag weer normaal doet.

Liefs en weltrusten alvast.

P.S. Benthe "zwaait" en "zegt" daaaaaaa!!!!! Zo schattig!!

Terug
Bovenaan