WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Heb bij de mama's een heel verhaal gepost...om het nou nog een keer te doen...

ok, de verkorte versie:

Ik ben een trotse blije mama!!! Ondanks het feit dat Lise de laatste tijd echt slecht slaapt en ik dus steeds meer total-loss ben (heb al vitaminepillen in de kast!) ben ik echt super super blij met ons meisje!!!

Verder alles goed hoor. Druk op werk (altijd als het einde van het jaar nadert, eigenlijk zou ik gewoon de laatste 3 weken van december vrij moeten nemen).

Ga nog eventjes werken en dan naar bed.

Liefs, Ukkie

hey

twinkel en vlinder leuk dat jullie ook zijn geweest! over een half jaar is het weer!
HOOP DAT IK DAN OOK LUIERS EN BABYSPUL IN KAN SLAAN!!!
hoop dat elke x!! dit is al de 4e koopavond sinds dat we bezig zijn!
anoek ik snap dat je niet bent geweest hoor!! volgend xtje maar misschien!!

het is bij ons echt al een gekkenhuis in de winkel!! zondag zijn we weer open,dan moet ik werken maar vind dat niet zo erg want de tijd vliegt en we zijn maar een paar uur open en dubbel betaald! (ook erg fijn)

volgende week moet ik al naar de bedrijfsarts,gelukkig vlakbij! ben benieuwd!

xxx mier

Hoi Meiden,

Al vanaf woensdag ben ik super moe. Het enige wat ik wil is slapen slapen slapen. Probeer er dus zoveel mogelijk gehoor aan te geven en als ik de kans krijg ga ik dus ook ff liggen. Gister werd het erger en viel ik gewoon steeds in slaap op de bank. Om half 7 s'avonds kreeg ik erg last van mijn rug en ben ik onder de warme douche gaan staan. Ik voelde me eigen gewoon helemaal ontspannen worden en heb er zeker een half uur onder gestaan. Daarna met mijn kersenpittenkussen de bank op. Maar de pijn werd alleen maar erger. Mijn vriend was werken dus ik was alleen met mijn dochter. Heb haar om 8uur op bed gelegt en gelukkig sliep ze gelijk. De pijn was ondertussen amper te houden en om 9uur mijn schoonmoeder gebeld (die woont het dichtsbij). Ze kwam gelijk en ik lag te puffen en te zweten en te rillen op de bank. De VK dus maar weer gebeld en die was rond 10uur bij mij. Ze heeft me grondig onderzocht en nu blijkt dat mijn baarmoedermond al aan het verstrijken is, gelukkig geen ontsluiting, want ja ben pas 33wk dus hij moet nog ff lekker blijven zitten. Moest voor de zekerheid naar het ziekenhuis omdat ik de kleine wat minder voelde gister. Mijn vriend opgebeld en die kwam gelijk naar huis en we zijn samen naar het ziekenhuis gegaan. In de auto had ik ook nog erge krampen, maar eenmaal in het zieknhuis werd het minder. Heb 3 kwartier aan de CTG gelegen. De kleine was er niet blij mee want hij heeft de hele tijd tegen dat ding op mijn buik liggen schoppen. Ik voelde dus weer volop leven gelukkig. Nog een inwendig onderzoek gekregen en mij urine moeten inleveren en toen mochten we gelukkig weer naar huis toe. Was ff bang dat ik moest blijven. We waren om kwart over 1 thuis en ik was echt doodop. Mijn dochter was ondertussen ook wakker geworden en een beetje iin paniek omdat mama er niet was, maar toen ik eenmaal thuis was ging het wel weer met haar. Ze vroeg gelijk of haar broertje er al was of dat hij nog in mijn buik zat. Waar de pijn en krampen vandaan komen weten we niet, maar zodra ik weer last heb moet ik bellen. De pijn in mijn rug is nog steeds niet weg, maar heb gelukkig geen krampen en hopelijk blijft dat ook zo.

Liefs xxx

Hallo,

Oooo Mier ik hoop zo hard met je mee!

Paticia, het zit jou niet mee zeg! Je stelt je wel wat anders voor van de laatste weken. Ik moet eerlijk gezegd steeds aan mezelf (de laatste week vd zwangerschap) denken als ik jou verhalen lees. Mijn raad is dan ook: Bel steeds als je pijn voelt die er eigenlijk niet hoort te zijn de vk. Je kan beter 100x te veel bellen dan 1x te weinig.

Hier is het opruimvirus toegeslagen...Heerlijk!
De kerstboom staat hier te stralen in de kamer. Vind het zo gezellig!

x-vlinder

He meiden,

even snel want ik moet zo naar het werk voor een paar besprekingen :(. Dus ja ik loop nog steeds rond.....

Patricia: ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Het is toch echt nog wat te vroeg voor Bambam om te komen, alhoewel ik wel snap dat ie graag bij jullie wil zijn :).

Mama's: wat is het toch altijd leuk om te lezen over jullie kindjes. De trotsheid en het geluk springt er vanaf.

Mier: ik duim heel hard dat je de volgende keer al de winkel heb geplunderd voordat ie officieel opengaat!!!

liefs
vs

PS aangezien we bezoek hebben weet ik niet hoeveel ik hier dit weekend zal zijn, maar ik zal wel ff snel wat plaatsten 's ochtends.

Hallo,

Ben ik weer!
Mier, ik hoop ook dat jij volgende keer de winkel kan plunderen met babyspulletjes.
Hebben julli allemaal de kerstboom al staan? Mn vriend heeft vandaag 1 gehaald, maar ik moet hem nog optuigen, zal morgenavond of zondag wel worden denk ik.

liefs Tara

Hoi Meiden,

Zo ben ik ook ff. Mijn nichtje heb ik te logeren en die ligt net op bed. Dus ik dacht ff op het forum kijken, maar het is vrij rusitg geweest.

Vandaag een redelijk goede dag gehad. Natuurlijk weinig gedaan, alleen een paar boodschapjes op de fiets. Vanavond begon de pijn in mijn rug wel weer erger te worden, dus snel mijn kersenpittenkussen erbij gepakt en het hielp dit keer wel, gelukkig!! Ga het een dinsdag wel ff doorgeven aan de VK dat ik er gek van word van de pijn in mijn rug. Gelukkig geen harde buiken ofzo gehad en Bambam was/is ook weer redelijk druk.

Ben helemaal de koopavond vergeten van de KV. Ik betrap me eigen erop dat ik de laatste weken wel erg veel vergeet. moet echt alles opschrijven anders komt het er niet van of te laat, hahaha. Zo moet mijn vriend ook Bambam nog erkenen, maar dat gaan we nu een maandag ff doen.

Jep onze kerstboom staat al sinds een zaterdag alleen zaten er nog geen ballen enzo in dat hebben we en  zondag pas gedaan. We moeten nog wel de ramen versieren, maar het is al wel heel gezellig in huis. We versieren dit jaar niet zoveel als anders want stel je voor dat ik eerder ga bevallen dan zit ik met al die troep in mijn huis en daar heb ik geen zin in.

@Mier, Ik hoop ook dat je de volgende keer de hele kruidvat leeg moet kopen aan luiers enzo. Het gaat nu we opschieten he jullie afspraak. Wanneer was het ook alweer??

Liefs xxx

Terug
Bovenaan