WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hoi meiden,

Ik plaats ook alleen even hier, wil nl. nog even TV kijken met mijn mannetje.

Bedankt voor jullie mailtjes meiden, wel fijn hoor om jullie weer even te spreken.

@Patrica, jee... heftig hoor allemaal. Pas maar goed op jezelf meid, maar dat doe je ook wel zo te lezen.

@Mier, het wordt inderdaad tijd dat jij de grootste klant wordt op de kortingsavond van het Kruidvat! Hopenlijk de volgende keer meid. Je weet het - hier worden hard duimen gedraaid.

Iva is net in een lekker badje geweest met Weltrustenbad van Weleda.
Dit is allemaal op natuurlijke basis en kan dus met haar eczeem.
Het rook in ieder geval wel heerlijk rustgevend (lavendelluchtje) en ze slaapt nu ook als een roosje.

Sinds deze week staat er ook weer een kerstboom(pje) hier.
De grote pastte echt niet in de kamer, dus heb ik maar een miniboompje gekocht.
Wel weer gezellig hoor dat kerstsfeertje. Het doet mij ook wel weer terugdenken aan vorig jaar toen we met de Clomid bezig waren en zwanger bleken te zijn.
Dat zal voor jou waarschijnlijk ook wel gelden, of niet Mier.
Moeilijk hoor, hoe dubbel die dingen allemaal zijn.
De afgelopen dagen had ik ook steeds zoiets van - vorig jaar ben jij in mijn buikie gekomen kleine meid, alleen hadden wij daar toen nog geen weet van.
Tja, ik ben nog steeds wel wat emotioneler dan voor de zwangerschap merk ik.
Ach ja, wie weet blijft het er ook altijd wel een beetje bijhoren. We zullen wel zien.

Morgen gaan we naar de kerstmarkt in Duitsland, dat is hier nog geen 15 minuten rijden vandaan. Lekker een glaasje Glühwein drinken met vrienden.
Ik heb er al wel zin in.

Ik wens jullie ook een fijn weekend.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Ben ik ook even... heb hoofdpijn (van de hele dag buiten in de kou denk ik...).

Patricia, jeee... heftig nachtje is dat geweest zeg. Doe de laatste weken nog maar goed rustig aan hoor. Laat die beeb nog maar eventjes zitten waar hij zit.

Twinkel, ook hier is baddertijd achter de rug en ligt Benthe alweer van half 8 als een roosje te slapen. Zo te lezen gaat het een stuk beter! En dat emotionele... tjaa... dat zal nog wel even zo blijven hoor. Ik heb nu pas het idee dat ik weer een beetje de oude begin te worden en Benthe wordt morgen 8 maanden.

Vs, nog steeds B.I.B, ha ha ha... Die term schoot me ineens weer te binnen!

Ik heb vorige weekend al een kerstboompje gekocht. Ook geen grote. Heb wel plek, maar geen zin om een uitbundige boom neer te zetten nu. Maar ja, moet hem nog verpotten... en toen ging ik door mn rug, dus boompje staat nu gezellig buiten...misschien morgen maar eens proberen, al is de pijn nog steeds niet weg.
Vandaag de stad in geweest. En s middags nog even lopend naar het winkelcentrum. Heb wat shirtjes voor mezelf gekocht, nog wat leuke kleertjes voor Benthe (in de opruiming!) én een oefenbeker! Gisteren was dus dat meisje van de gym hier en zij liet haar dochter uit haar glas (thee zonder zuiker) drinken... dus ik dacht, eens proberen wat Benthe doet... en ja hoor, gewoon drinken... wel met wat knoeien maar ze vindt het geweldig! Dus maar een plastic oefenbeker gekocht.
Was trouwens erg leuk gisteren met dat meisje en haar dochter. Zo leuk die meiden samen, zijn praktisch even oud (schelen 4 dgn), dus voor herhaling vatbaar!

Ik ga nog ff een telefoontje plegen!

Fijne avond!

Liefs Anoek

hier ben ik ook even

twinkel dat klopt vorig jaar rond deze tijd was ik zwanger... i(heel dubbel)ik had ook geen zin om dit jaar de kerstboom te zetten,heb het vandaag toch maar gedaan omdat mijn vriend elke dag van de week zat te zeuren wanneer ik nu eens de kerstboom ging zetten
ik heb gewoon maar een nepboom hoor,ben allergisch voor sommige kerstbomen,dus heb geen zin om het benauwd te krijgen als dat ding in huis staat!
nu mijn huis weer in kerststijl staat is het ook wel weer gezellig!!
ik heb 2 grote vazen gevuld met kerstbalverlichting,en kerstballen,ziet er wel heel leuk uit!! en een ronde schaal met kerstballen en verlichting!ik lekker creatief bezif geweest he!

anoek lekker wezen shoppen vandaag!! heerlijk!!

patricia vervelend dat je zo n slechte nacht heb gehad! rustig aan doen he!!

vlinder en ukkie jullie ook allebei slechte nachten gehad!! misschien een lekker badje s avonds! (slaap zacht van zwitsal)

twinkel veel plezier op de kerstmarkt!

xxx mier

Hoi,
Ik was even nieuwsgierig of vs zich nog gemeld had. Ja dus,.... Succes met wachten meid! Nog eventjes en dan eindelijk jullie uk in je armen.
Ik kom morgen wel even wat langer reageren.

liefs Tara

Hé.... ik dacht dat VS vandaag geweest was, maar dat was een berichtje van gisteren... VS.... BIB of BUB?????? Misschien krijgt Mier wel gelijk, ha ha!!

Mier, lekker gewerkt vandaag? Nog gescholden op die loser of was ie er vandaag niet? ;-)

Hier staat nu een kale kerstboom... nou ja boompje! En als ik zeg -je dan is het echt een mini, ha ha! Kwam tot de ontdekking dat ik alleen lampjes heb voor een grote boom en om nou 50 lampjes in zo'n miniboom te doen..is ook niks.. dan kan er niks anders meer bij ;-) Dus morgen in mn pauze nieuwe lampjes halen en dan morgenavond de boom versieren.
Heeft iedereen de boom al staan nu? Wat doen jullie allemaal met de feestdagen?
Ik ben dan jarig dus de 25e hele familie hier en dag erna lekker samen met mn meissie.

Ohh telefoon...

Liefs

Hallo,

Hier staat de boom te schitteren hoor! Zo leuk en gezellig. We hebben de laatste jaren geen boom meer gehad. Het huis was kleiner en we waren meestal op vakantie.
We hebben ook een hele gave kerststal.

Hoe is het verder met iedereen?

Heb net even bij de mama's gepost. Ik vraag me ook af waar VS is maar volgens mij kreeg ze toch ook bezoek ofzo?

Anoek ik hoop BUB!

x-vlinder

Hoi!

Wat is het gezellig geweest hier afgelopen weekend! Wij hebben een druk weekend achter de rug. Vrijdag nog knutselen, zaterdag s'klaas gevierd, was erg gezellig! Het werd laat, gelukkig sliep Lise die nacht goed. Ook vannacht sliep ze goed (ze begint nu te zeuren, zal wel honger hebben).

Mier, lijkt me inderdaad heel dubbel nu. Vorig jaar was je zwanger rond deze tijd en nu...lege handen. Meid, je weet hoe veel ik aan jullie denk en voor jullie duim!

Hier nog geen kerstboom, hij ligt nog in stukken op zolder. Ja, een nepper. Moet nog nieuwe kerstballen hebben, ben de oude helemaal zat. ga ze deze week halen en dan het ding maar neerzetten. Ben benieuwd of Lise 'm heellaat...

Ik ga gauw ontbijten en dan richting werk. Benieuwd hoe lang ik erover doe: nieuwe dienstregeling, zowel voor bus als trein...

Oja, VS had bezoek dit weekend dacht ik, en zou zich daarom niet/minder melden...

Fijne dag, vanavond ben ik er weer!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan