Hoi meiden,
Ik plaats ook alleen even hier, wil nl. nog even TV kijken met mijn mannetje.
Bedankt voor jullie mailtjes meiden, wel fijn hoor om jullie weer even te spreken.
@Patrica, jee... heftig hoor allemaal. Pas maar goed op jezelf meid, maar dat doe je ook wel zo te lezen.
@Mier, het wordt inderdaad tijd dat jij de grootste klant wordt op de kortingsavond van het Kruidvat! Hopenlijk de volgende keer meid. Je weet het - hier worden hard duimen gedraaid.
Iva is net in een lekker badje geweest met Weltrustenbad van Weleda.
Dit is allemaal op natuurlijke basis en kan dus met haar eczeem.
Het rook in ieder geval wel heerlijk rustgevend (lavendelluchtje) en ze slaapt nu ook als een roosje.
Sinds deze week staat er ook weer een kerstboom(pje) hier.
De grote pastte echt niet in de kamer, dus heb ik maar een miniboompje gekocht.
Wel weer gezellig hoor dat kerstsfeertje. Het doet mij ook wel weer terugdenken aan vorig jaar toen we met de Clomid bezig waren en zwanger bleken te zijn.
Dat zal voor jou waarschijnlijk ook wel gelden, of niet Mier.
Moeilijk hoor, hoe dubbel die dingen allemaal zijn.
De afgelopen dagen had ik ook steeds zoiets van - vorig jaar ben jij in mijn buikie gekomen kleine meid, alleen hadden wij daar toen nog geen weet van.
Tja, ik ben nog steeds wel wat emotioneler dan voor de zwangerschap merk ik.
Ach ja, wie weet blijft het er ook altijd wel een beetje bijhoren. We zullen wel zien.
Morgen gaan we naar de kerstmarkt in Duitsland, dat is hier nog geen 15 minuten rijden vandaan. Lekker een glaasje Glühwein drinken met vrienden.
Ik heb er al wel zin in.
Ik wens jullie ook een fijn weekend.
Liefs, Twinkel3
Ik plaats ook alleen even hier, wil nl. nog even TV kijken met mijn mannetje.
Bedankt voor jullie mailtjes meiden, wel fijn hoor om jullie weer even te spreken.
@Patrica, jee... heftig hoor allemaal. Pas maar goed op jezelf meid, maar dat doe je ook wel zo te lezen.
@Mier, het wordt inderdaad tijd dat jij de grootste klant wordt op de kortingsavond van het Kruidvat! Hopenlijk de volgende keer meid. Je weet het - hier worden hard duimen gedraaid.
Iva is net in een lekker badje geweest met Weltrustenbad van Weleda.
Dit is allemaal op natuurlijke basis en kan dus met haar eczeem.
Het rook in ieder geval wel heerlijk rustgevend (lavendelluchtje) en ze slaapt nu ook als een roosje.
Sinds deze week staat er ook weer een kerstboom(pje) hier.
De grote pastte echt niet in de kamer, dus heb ik maar een miniboompje gekocht.
Wel weer gezellig hoor dat kerstsfeertje. Het doet mij ook wel weer terugdenken aan vorig jaar toen we met de Clomid bezig waren en zwanger bleken te zijn.
Dat zal voor jou waarschijnlijk ook wel gelden, of niet Mier.
Moeilijk hoor, hoe dubbel die dingen allemaal zijn.
De afgelopen dagen had ik ook steeds zoiets van - vorig jaar ben jij in mijn buikie gekomen kleine meid, alleen hadden wij daar toen nog geen weet van.
Tja, ik ben nog steeds wel wat emotioneler dan voor de zwangerschap merk ik.
Ach ja, wie weet blijft het er ook altijd wel een beetje bijhoren. We zullen wel zien.
Morgen gaan we naar de kerstmarkt in Duitsland, dat is hier nog geen 15 minuten rijden vandaan. Lekker een glaasje Glühwein drinken met vrienden.
Ik heb er al wel zin in.
Ik wens jullie ook een fijn weekend.
Liefs, Twinkel3