WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Pink,

Hier heb ik wat om te doen.

Ik heb de antwoorden (haha).

Hoe is het verder? Hoe voel je je?

Hoe is het met de rest?

Tot snel weer.

x-vlinder

Raadsels:

Waarom staan er bordjes met ‘zachte berm’ langs de weg?

Waarom zit er een stuur op je fiets?

Wat is wit en hangt aan de muur van een Chinees restaurant?

Waarom hoor je koeien nooit zingen?

Puzzels:

Nog een Vraag: De cijfers 1 tot en met 16 moeten in de cirkels van het vierkant hieronder geplaatst worden, zodanig dat de som van de cijfers op elke rij, kolom, en diagonaal 34 is. Hoe moeten de cijfers in het vierkant geplaatst worden?

Sokken Zoeken

In je slaapkamer heb je een la met 2 rode, 4 gele, 6 paarse, 8 bruine, 10 witte, 12 groene, 14 zwarte, 16 blauwe, 18 grijze en 20 oranje sokken. Het is donker in je slaapkamer, zodat je de kleuren van de sokken niet kunt onderscheiden.

De Vraag: Hoeveel sokken moet je uit de la halen om er zeker van te zijn dat je minimaal drie paar sokken van dezelfde kleur hebt?

Vlinder, geweldig!!!!! Nou Pink, daar ben je wel even zoet mee, ha ha ha!

Pink, andere dingen om te doen:
foto's inplakken, poetsen, allerlei onzinnige herhalingen op televisie of dvd of uitzending gemist kijken, puzzelen, lezen, ... uhhhh, alles wat je zelf ongetwijfeld al bedacht had, ik weet het ook niet... hoop dat je iets vindt om je gedachte van je af te zetten.

Bo, lekker naar CP. Geniet er van hoor!

Hier alles redelijk. Heb me beter gemeld, maar gevraagd of ik morgen halve dag thuis kan werken (en hakve dag verlof) omdat benthe nog niet echt helemaal beter is. Ze heeft tot nu toe alles binnen gehouden en heeft zelfs lekker fruit en groente gehad. Ook vrolijk en actied, alleen wil het drinken nog niet echt super. NOg steeds zwaar minder dan normaal. Ook weer 2 spuitluiers... ik blijf wassen, ha ha. Houd haar de hele week nog thuis, zodat ze gewoon goed kan opknappen.

Ik ga vanavond lekker James BOnd kijken!

Liefs

Hallo,

Pink, we begrijpen het hoor, dat je even geen fut en puf hebt voor het forum. Ik kan me voorstellen dat je nu bij alles wat je voelt je afvraagt, zou het zou het.....
Ik hoop het zo voor je. Het is alweer bijna woensdag en dan nog een week. Het zal wel een hele lange week voor jullie worden.

Mier, fijn dat de therapeut het er ook al beter uit vind zien.

liefs Pippie

Goedemorgen!

Mier, fijn dat de therapie wel goed was en dat je gezicht nu al soeeler lijkt aan 1 kanty. Hoe vaak heb je therapie? En voor hoe lang?
Lekker wiebelen he, deze week...je weet maar nooit...

Pink, tsja, heel logisch hoor, dat je geen vut hebt voor het forum. En je zit natuurlijk met je gedachten bij volgende week woensdag. Wat een geduld moet jij hebben zeg, ik zou bijna geneigd zijn zelf stiekum een test te doen. En tsja, hoe we je de wachtweken door moeten helpen: misschien kun je een Wii kopen, kun je met Mier Mario-karten...haha.

De meeste ideeën staan hier al: boek lezen, filmpje kijken, lekker naar buiten (als je daar puf voor hebt),   is hier heerlijk weer. Dan nog kan ik me voorstellen dat deze week voorbijkruipt...

Hier alles prima. Koorts bij Lise was vanochtend weer weg en ze lijkt weer zichzelf (=vrolijk). Geen tandje te zien nog...

Ga strax (alweer) naar de stad, een vriend van ons viert zijn verjaardag en we moeten nog een cadeautje...lastig, lastig.

Tot later!

Liefs, Ukkie26

hoi!

Nou Pink, nu dus eindelijk 1 week gehad! Nog een week te gaan...
Heb je de raadsels van vlinder al opgelost?
Ik heb niet veel nieuwe ideetjes om de tijd door te brengen. Idd Boek lezen, Hou je mond van Sophie Kinsella vond ik een geweldig boek! Makkelijk te lezen, en veel humor.
Legpuzzel maken van heeel veel stukjes (heb ik nu geen tijd meer voor maar vond ik altijd wel leuk om te doen, hoezo kneuterig) Dvd box van een leuke serie kopen en dan alle afleveringen kijken. Samen met je vriendje stukje toeren en dan ergens lekker een beker warme choco met slagroom drinken.  
Hebben we je al op een goed idee gebracht?

liefs Tara

pink nog een week!!

mariokarten samen vind ik ook wel een goed idee!! anoek doet dan ook mee

je kan ook de 3 seizoenen van prison break kopen,daar ben je wel even zoet mee!
het is zo n spannende serie!! en totaal niet erg om naar te kijken (lekkere mannen)

ukkie ik denk dat ik een x of 5 therapie heb,maandag de volgende!
gaat hier alsmaar beter!

xxx mier

Terug
Bovenaan