WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Ging idd lang elkaar heen!

Pink, logisch hoor dat je met jezelf bezig bent. Hoop voor je dat de oprispingen een teken zijn! Ik dacht trouwens ook dat je zondag mocht testen...woensdag duurt nog wel lang.

Mier, fijn dat de training goed ging. Ga je straks weer rustig beginnen met werken? Eerst nog maar even rustig aan hoor, je hebt jezelf er alleen maar mee als je te vroeg begint.  

Tara

Ook hier gelukkig geen voetbal, ha ha! Alleen als Nederland voetbalt, maar dan kijk ik zelf meestal ook wel.

Pink, is niet erg hoor dat je veel met jezelf bezig bent. Volkomen begrijpelijk, dus voel je vooral niet schuldig. Ik vind het allemaal zo spannend voor jullie.

Mier, even geen reactie voor jou want je "lult de oren van mn kop" op msn, ha ha ha ha!! Nee hoor, is gezellig!!

Hier is het net weer misgegaan, Benthe heeft weer gespuugd en een dunne poepluier gehad. Ook wat rode vlekjes op haar buikje. NU slaapt ze. straks nog een klein flesje en alsik haar wakker maak ook gelijk maar even tempen.Weet niet zo goed wat ik er nu van moet vinden....

Ik ga weer ff terug naar mn msn met mier, ha ha!

Liefs

tara ik wil vanaf volgende week weer wat gaan werken,denk eerst gewoon halve dagen want moet uitkijken dat ik niet te moe wordt want dan kan het weer gaan verslechteren (grote kans)

Hoi meiden,

Hier even snel een berichtje van mij, ik heb het deze week erg druk, dus weinig tijd voor het forum  heb even snel bijgelezen (niet alles sorry sorry)
Het weekend ben ik er ook niet dan zijn we met de familie naar centerparcs (bij Eindhoven) dus ik zal er na het weekend pas weer zijn.
Verder gaat alles goed met me, heb erg zin in het weekend lekker even helemaal niks doen, heerlijk!

Mier gister je eerste therapie gehad en hij vond het er ook beter uitzien, mooi zo! Hoop dat het helpt..
Volgende week weer  rustig aan beginnen met werken, wel goed naar je lichaam luisteren hè en niet jezelf voorbij lopen!

Pink hou je het nog een beetje uit! oohw wat moet dit spannend voor je zijn, ik vind het al super spannend, dus hoe moet het dan voor jou zijn...
Logisch dat je even heel veel met jezelf bezig bent, moet je je niet schuldig over voelen hoor!
Nou ik duim heeeeel hard voor je!

Anoek voel je je vandaag weer wat beter?

Liefs bo

hey bo,

leuk joh lekker naar centerparcs! heerlijk genieten hoor!

therapie zal vast wel gaan helpen,hij vond dat ik een stijve kant had maar ja dat kan ook niet anders,als je spieren 2 weken helemaal stil hebben gelegen!

en volgende week ga ik rustig aan beginnen,paar uurtjes zal meer als zat zijn!

geniet van centerparcs he!!

xxx mier

Terug
Bovenaan