Wij gaan voor de tweede!

Hey,

@ Lotje: een klein beetje wrang is het wel hè. Iedereen om je heen is of raakt zwanger en jullie (nog) niet. Maar het komt vast allemaal goed hoor!

@ Jojo: spannend hoor. Hopelijk is je voorgevoel juist en ben je inderdaad de eerste hier. Zou leuk zijn toch? Bij Dean had is ook zo'n voorgevoel (blij gevoel) en toen had ik inderdaad gelijk. Trouwens wel grappig dat het dan rond de zelfde tijd als in 2005/2006 zou zijn. Nog eventjes geduld...

Allemaal alvast een fijn weekend. In het weekend zit ik weinig achter de computer, vandaar.

En Jojo: beterschap voor Owen!

Groetjes,
Nelly.

hoi hoi,

lizzy, wij besliste pas de naam toen hij op mijn buik lag....hahahaha, komt omdat mijn man donker is en we dus niet wisten of het een blank kindje of donder kindje zou worden...ik vind een oerhollandse naam niet echt bij een donker kindje passen, dus we hadden 2 namen...je raad het al, het werd een donker kindje met de naam Justin.!!

jojo, tja, hopelijk heb je weer een goed voorgevoel dan...ik had dat ook bij mijn eerste, vandaar dat ik ook 4 dagen voor mijn NOD al posi testte...spannend hoor, zou zo maar kunnen he!! Ik wacht lekker af totdat mijhn eitje komt dan zien we wel weer verder.

liefs weer!

sweety

Hoi meiden,

@Jojo, wat spannend he? Ik hoop dat je zwanger bent en je voorgevoel uitkomt!

@allemaal: Mijn NOD is pas over twee weken. Heb volgens mij net de eisprong achter de rug, de 20ste. Ik had wat last van mijn buik en onderrug, cervixslijm, nu gevoelige tepels....Dus we hebben flink geoefend zeg maar..... Vanaf de 14de om de dag en de laatste 3 dagen elke dag.....
Probeer mezelf steeds te zeggen dat het heus niet in 1x raak zal zijn...maar toch heb ik stiekem wel hoop!
Vanavond nog maar een x oefenen...Hihi.

@Suzie: Mijn zoontje is van 29 nov 2006!

@nieuwe meiden: Leuk dat jullie komen meekletsen! Laten we hopen dat we snel zwanger zijn!!!

Liefs, Billie

quote: Billie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-12-2007 14:05:56'));

Hihi, ben lekker bezig. Eerst een foute banner en dan noem ik Lizzy ook nog Suzie.
Maar goed:

@LIzzy: Mijn zoon is dus van 29 nov 2006!

Hey Billie,

wij klussen ook veel meer hoor rond mijn eisprong, die zou de 24ste moeten zijn.
Maar zijn nu al flink aan de gang hahahaha!!!
Tuurlijk heb je hoop dat het gelijk raak is, dat heeft iedereen wel denk ik.
Meid, succes!!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan