Wij gaan voor de tweede!

hee dames,

idd veel NODjes komen eraan zeg...ik wacht nog steeds op mijn ei...dag 15 nu. en nog niks dus. test vrolijk verder, komt vanzelf.

janneke, geeft niks mies, ik snap het volkomen, echt balen dat die stomme RD toch zijn gekomen he!! pfffffffffffffffff...nou hopelijk komen ze de volgende ronde niet meer!!   de ovutesten doe je een aantal dagen, stuk of 7 en als je dan 2 strepen hebt die net zo duidelijk zijn dan komt binnen 24-48 je ei voorbij zoeven..klustijd dus hahahhaa de dagvoor en de dag op en de dag na je ei ben je het meest vruchtbaar. Ik bestel dus dezelfde testen steeds en test een aantal dagen. Nu test ik langer omdat ik pas in ronde 1 zit en dus niet weet hoelang mijn cyclus is en wanneer mij ei komt. bij vragen stel ze mij maar oke!

dames, spannend weer en ik duim voor jullie allemaal!!!

liefs sweety

Hallo,

Mijn NOD is op 16 januari.
Helaas ben ik deze maand ongesteld geworden en bleek achteraf dat we het niet op het goede moment hebben gedaan! Op de avond dat we het moesten doen had mijn man geen zin (heb ik wel eerder geschreven volgens mij)

Nu ben ik vruchtbaar rond mijn verjaardag (2 januari) en dat zou een mooi verjaardagskadootje zijn.
Iedereen veel klusplezier  (niets aan als het verplicht moet)

@Jojo; weet jij al meer?

Groetjes Mariek

Hai allemaal,

Even ter volledige info:
Ik ben 24 jaar en zit nu in ronde nummer 1.
Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil, maar ik wilde eerst 1x ongesteld worden, voordat we ervoor zouden gaan.
Ik heb de afgelopen dagen steeds 's morgens getempd, omdat ik erg nieuwsgierig was, en als ik het goed heb, had ik gister/vannacht mijn eisprong. We moeten nu dus even afwachten. Toen ik zwanger werd voor Brett (ik heb een miskraam gehad toen) was het in 1 keer raak, en die maand erna, toen ik een normale menstruatie verwachtte, was ik alweer zwanger (die maand het  maar 1 keer gedaan). Ik zou het leuk vinden als het nu weer bij de eerste keer raak zou zijn.
Afgelopen jaar veel ellende meegemaakt, dus zou fijn zijn als we 2008 echt onwijs goed zouden kunnen beginnen.

Ik hoop dat we dit forum allemaal door zouden kunnen gaan rond februari, in het kopje: Zwanger zijn!!!
Dit wens ik dan ook iedereen toe voor 2008.
Ik hoop dat het bij iedereen snel mag gaan en dat iedereen er de lol van blijft inzien.

Heel veel liefs en klus/afwachtplezier,

Mylène

quote: mylene24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-12-2007 09:15:40'));

Mijn NOD is op 10 januari, ik heb verkeerd zitten rekenen met 4 januari

Hallo allemaal,

Wij gaan ook voor de 2de!!

De  eerste duurde 8 maanden dus het is gewoon een beetje afwachten..
Ik het 10 dec de spiraal eruit laten halen en ben toen (zoals geplend) de 14de ongie geworden.. 11 Januari is mijn NOD dus het wordt allemaal heel spannend..

Aaron is nu bijna 16 maanden!!! we wouden het eigenlijk al eerder  voor een 2de gaan  maat ik moest eerst  weer onder het mes voor mijn enkel en ik krijg een vast contract in januari...dus daar hebben we eigenlijk op gewacht!! en nu is mijn enkel weer helemaal goed en kunnen we eindelij kaan de bak, joepie

groetjes Brigit

Hey Dames,

Ik had al verteld dat ik de laatste keer op mijn verjaardag!! ongesteld was geworden, wat dus een week te vroeg was. Hm, dacht ik en heb dan ook maar eens even ovulatietesten gekocht, gewoon om te kijken hoe het nu dan toch zit allemaal, want ik kon er echt even geen touw meer aan vast knopen. Ik dacht namelijk dat wanneer ik zooooon buikpijn heb dat ik dan ovuleer maar dat blijkt dus niet te zijn. Deze maand was ik met dag 11 en 12 vruchtbaar terwijl ik echt dacht dat het later zou zijn...haha, dus als het goed is hebben we nu juist geklust. Moet wel zeggen dat ik nu geen buikpijn heb gehad maar ja, dat zegt natuurlijk niets. Nou, hopelijk is het raak deze keer.

Groetjes Lotje

joehoeeee bek weer!!
En hier dag 16 nog geen ei!! grrrrrrrrrrrr Maar we testen vrolijk verder...noja, vrolijk....hopelijk komt mijn eitje snel!! kortom, mijn NOD dag word verlengd...niks aan te doen he..

Hoe vergaat het jullie dan?? nog spannende NODjes?? Jojo, hoe gaat het met jou dan?? al getest?? Ben stik nieuwsgierig hoor!! Volgens mij ben je lekker zwanger he!!

en de rest?? Billie al nieuws??
Debbie, al aan de ovutsten of toch niet??

Nou ik lees het wel weer, succes weer allemaal en tot gauw!! duimen jullie voor me dak mijn eitje gauw heb??

Liefsssssss sweety

Hoi meiden,

Allemaal een leuke kerst gehad? Die van mij viel nogal tegen, ben erg verkouden en echt niet lekker dus veel op mijn bed gelegen. Hoop dat oud en nieuw beter wordt! Maar goed ondanks de verkoudheid toch maar aan de klus, als het goed is (of eigenlijk niet goed) heb ik 10 januari mijn NOD dus best spannend maar dat duurt nog zo lang!!!! Nou ja geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen en ach het is net de eerste ronde.
Nou meiden allemaal een super nieuw jaar gewenst!

Groetjes Loth

Terug
Bovenaan