Wij gaan voor de tweede!

Hoi meiden,

Nog geen ongi te bekennen hier............

Stuur straks langer bericht.

doei doei

Groetjes Jojo

Ooooooooowwwwww, spannend Jo!
Zou toch wel een ontzettend mooi uiteinde van 2007 zijn he?
Ik geloof nu toch ook wel dat het raak is bij je hoor.
Maar  laat je door ONS en jezelf niet gek maken he? Mocht het niet zo zijn dan met goeie moed op naar ronde 3.
Maar het ziet er goed voor je uit!

Liefs en veel succes!
Billie

Hoi dames,

Zoals beloofd hier een langer bericht.

Hadden een lekker druk dagje. Wel lekker, want sta ik ook niet zo stil bij m'n NOD.
Owen was gister aan het logeren en vanmorgen hebben we zijn meubeltjes en andere spullen overgebracht naar zijn nieuwe grotere kamer. Daar ligt hij nu prinsheerlijk te slapen! Daarna ging manlief voetbal kijken bij een vriend en ik ben ff door het hele huis heen gegaan. Wij gaan dus met een schoon huis het nieuwe jaar in!

Tot nu toe nog geen ongi te bekennen. Vorige maand werd ik het vlak na het avondeten dus het kan nog steeds.... maar, er zijn al wel heel wat uurtjes verstreken vandaag.

Ga nog naar een verjaardag vanavond en ben rond 22:00 thuis. Als er dan nog niks gekomen is gaan we toch misschien een testje doen. Morgen moet ik van 8:00 tot 15:00 werken, om 15:15 komt iemand voor verzekering veranderen  en dan om 17:30 krijgen we alweer visite ivm oud en nieuw. Weinig tijd voor onszelf dus....
Dus meiden.... wie weet kom ik nog wel met goed nieuws vandaag.........

Nou, fijne dag verder en jullie horen van me.

Groetjes Jojo

PS als jullie niets horen betekend het niet automatisch slecht nieuws....
of we testen dan morgen of ik ben te druk met feest vieren vanwege goede nieuws.......

joehoe ben ik ook weer ff...

billie, je weet het nooit he, das altijd het nadeel want je ongi klachten kunnen net zo goed betekenen dat je zwanger bent en andersom ook pffffffffff spanndn hoor voor je!!

jojo, we wachten in spanning af....

en ik heb eindelijk vandaag positief getest voor mij ei!!! YES!!! op dag 18 dus!! jullie begrijpen wel wat wij vanvond gaan doen...:) hihihi. en dan maar duimen voor me he!!!
ik heb dus mijn NOD op 13 januari ipv 10. maar maakt niet uit. Ben al lang blij dak mij eisprong nu eindelijk heb!! wel laat, maar ja beter laat dan nooit toch??

liefs allemaal weer en veel succes met klussen en afwachten!!

liefs sweety

Hoi meiden,
Nou, we hebben getest, maar nog niet echt duidelijkheid.
Ten eerste was de test tot vorige maand houdbaar (Clearblue)
Ten tweede lijkt het toch een heeeeeeeeeeeeel licht streepje, maar we zijn niet overtuigd.... Ook al weet ik, een streep is een streep....
Morgen dus nieuwe testen halen en eind van de middag maar weer testen....
Het blijft spannend...

Groetjes jojo

owwwwwwwwwwwww wat spannendddddddddd
maar toch ga ik je alvast heel voorzichtig feliciteren hoor want een streep is een streep hoe licht ook meis!!! je dacht het toch alwel he, gelukkig laat je gevoel je niet in de steek!!! ik heb vandaag mijn ei dus duim je ook voor mij en strooi ff wat glitters aub morgen met een dikkere streep oke???

liefsssss sweety

Wat een spanning Jojo! Maar ik ben wel heel positief voor je hoor! Inderdaad, een streepje, hoe licht ook, schijnt toch wel positief te zijn, betekent waarschijnlijk alleen dat het zwangerschapshormoon nog niet in die mate aanwezig is dat je echt een knalstreep krijgt.
Waarom haal je niet een digitale test? Dan zit je niet zo te suffen met streepjes, er staat gewoon 'zwanger' of  'niet zwanger' en is 99% betrouwbaar. Ik heb het met mijn zoontje ook zo gedaan en het is ook nog een hartstikke leuk om gewoon ZWANGER te zien staan! Meteen een mooie foto van nemen dan!

Tsja, ik weet dat je natuurlijk helemaal geen kwaaltjes hoeft te hebben en toch zwanger kan zijn maar op de een of andere  manier geloof  ik er nog niet zo in. Het zou toch wel wonderlijk zijn, meteen de eerste ronde raak. Al was het met Quinten natuurlijk  ook snel, in de 2e ronde, raak.

Ik zou het fantastisch vinden, heb er weer zo'n zin in!
Heb wel een vraagje voor jullie:

Hoe hebben jullie jullie eerste zwangerschappen en bevallingen ervaren?  

Ik heb mijn zwangerschap en bevalling als heel bijzonder ervaren. De eerste 12 weken van mijn zwangerschap vond ik heel spannend en ik was erg bang dat het mis zou gaan maar daarna heb ik er dubbel en dwars van genoten. Ik ben er ook doorheen gevlogen, geen  noemenswaardige klachten, op een heeeeeeele dikke puntbuik na(18 kilo aangekomen)  en de daarmee gepaard gaande praktische probleempjes vandien. De  bevalling begon 3 dagen na de uitgerekende datum en duurde  erg lang. 36 uur. Het was enorm zwaar en vooral de laatste 5 uur weeeen waren een verschrikking. Quinten is met de vacuumpomp gehaald. Achteraf kan ik echter terugkijken op een mooie bevalling en een hele bijzondere geboorte van ons eerste kind. We hebben alles op film en als ik het terugkijk zit ik  nog steeds met tranen in mijn ogen. Dat moment toen Quinten net op mijn buik gelegd was, onbeschrijvelijk. Zo mooi. En het moment dat mijn ouders hem voor het eerst zagen, hun eerste kleinkind. Ben erg blij dat het op film staat.

Ben ook benieuwd naar jullie verhalen! Dus typen meiden!!

Liefs

Jojo,

oooooooooooh, volgens mij ben je harstikke zwanger, een streepje is een streepje. Morgen nog een keer testen maar denk dat je zwaar aan het water moet morgenavond en dat je kan proosten op een 2e wondertje.

Liefs Lotje

Terug
Bovenaan