December
29
30 JoJo, 27 jaar, tweede ronde, Cyclus 27 dagen, zoontje Owen 15 maanden,
31 Lizzy, 35, ronde 7, cyclus 26 dagen, zoon 12 maanden
Januari:
1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4 Billie, 28 jaar, eerste ronde, cyclus 31 dagen?, zoontje 12 maanden.
Mylene, .. jaar , eerste ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7 Debby, 25 jaar, eerste ronde, ervanuitgaande cyclus 27dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
8
9
10 Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12 Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15 EstherBelgie, 30jr, 10de ronde, cyclus 28dgn. Dochter 16mnd. Tegen nu moet ik zeker ongi
zijn (liefst niet natuurlijk), doe een beetje rustig aan en weet geen exacte datum van NOD.
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 Janneke, 25 jr, 4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),
zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31
Zo, hier ook mijn gegevens. Ja idd ik ben ook een zomer 2006 mama! Alles gaat heel goed met Froukje. Ze is nu aan het logeren bij opa en oma NL, voor het eerst langer dan een nachtje weg: 8 dgn zelfs!!! Maar het gaat prima met zowel haar als mij

Ze doet het prima, ik ben erg trots op haar. In vergelijking met B kindjes is ze erg groot, maar in vergelijking met de NL kids is ze 'normaal'. Ze kan al een paar maandjes goed lopen, en heeft nu bij oma en opa al een paar keer een plas gedaan op het potje!! Knap hoor! Ze is erg lief, gelukkig nog niet echt erg ziek geweest, meestal slaapt ze prima. Het is echt een schat van een dochter waar we erg gelukkig mee zijn!
Ondertussen zitten we dus in ronde 10, in het begin vond ik het wel normaal dat het niet gelijk lukte maar de laatste maanden kreeg ik het er moeilijk mee. Nu gaat het een stuk beter en probeer ik er niet teveel op gefocussed te zijn. We hebben al een prachtige dochter, zij is het levende bewijs dat we zwanger kunnen worden. En eerlijk gezegd zijn we niet van plan in de medische molen te gaan zitten, dus gaan we nog even lekker door. Toevallig ben ik gisteren bij de gyn geweest gewoon op controle, uitstrijkje en ze heeft gelijk een echo gedaan. Alles was prima, het doet het nog! Hehe. Ik had net een eisprong gehad (wist ik ook door mijn positieve ovu-test woensdag), dus als de zwemmers het goed doen, en de innesteling goed gaat... Wie weet. Ik heb mezelf op de 15de jan gezet als NOD, tegen dan zou ik al zeker ongi moeten zijn maar ik probeer me aan de15de te houden.
Verder zit ik met een dilemma waar ik het verder nog met niemand over gehad heb. Zowieso zou ik graag van werk veranderen zodat ik dichter bij huis werk (ik ben vpk in een vphuis 20min fietsen van huis, terwijl er ook 1 is 5min van huis met betere uren, beter betaald, maaltijdcheques etc). Waarom ik dat nog niet gedaan heb is nog een hele uitleg dus laat ik het daar even bij. Nu heeft mijn man misschien kans op een promotie, waardoor hij wel meer onregelmatige uren zou moeten werken; en persoonlijk vind ik allebei onregelmatig werken niet haalbaar. We hebben evt mijn schoonouders dichtbij waar we de kleine af en toe kunnen laten logeren maar dat wil ik niet, helemaal niet zo vaak. Dusss... zou ik op zoek willen naar een baan met kantoor-uren, maar wat moet ik in vredesnaam zoeken met mijn vpk diploma en zonder auto!!! Pff..., om gestressed van te raken...!
We doen mee met de nieuwjaarsloterij, als we die winnen is dat onze redding

Haha. Maar dat zal wel niet...
Vele groetjes, Esther. Alvast een heel goede jaarwisseling en tot de volgende keer!!!