Wij gaan voor de tweede!

Hey,

Eindelijk heb ik weer even tijd om achter de computer te kruipen (mijn man zit toch naar auto's programma's te kijken).

Wij zijn de kerst prima doorgekomen. 1e Kerst kwamen mijn schoonouders eten en tweede kerst waren we lekker thuis met z'n drieën. Met oud&nieuw komen mijn zusje en haar vriend logeren. Heb er al helemaal zin in.

Momenteel "doen" we het rustig aan. Afwachten maar. Ben heel benieuwd. Met Dean was het 2 jaar geleden ook rond deze tijd. Zou leuk zijn.

@ Jojo: ik zal van 't weekend proberen hier te kijken, vindt het heel spannend voor je.

@ Esther en Brigit: welkom! Nog meer zomer2006 mama's! Gaat het goed met Froukje en Aaron?

@ de rest: klus-ze en geduldig afwachten maar. Wie weet!!!

Fijn weekend!

Groetjes,
Nelly.

Hoi meiden,

Heb nog geen nieuws. Als ik morgen niet ongi word ga ik maandag testen.... oudejaarsdag dus... Leuk dat jullie zo met me meeleven. Vandaag heb ik wat buikpijn. Hoop niet at dit voortekenen zijn van ongi. Hou er maar wel rekening mee, want anders valt het zo tegen. Heb veel hoop gekregen. Door mezelf, maar ook door jullie.... Ik hoop dat ik hier maandag met goed nieuws kan komen. We wachten gewoon af! Anders gaan we er in 2008 weer voor. Zijn nog maar net begonnen dus kan ook nog even duren natuurlijk.

Nou meiden, ik wens jullie een goede jaarwisseling. Wacht met smart op goed nieuws en als ik wat weet horen jullie het zo snel mogelijk (nieuwjaarsdag moet ik van 8:00 tot 15:00 werken dus zal dan denk ik daarna pas testen eventueel.......)

Fijn weekend!

Groetjes Jojo

Hallo meiden,

De buikpijn is gelukkig weg... toch weer een beetje hoop...
Zou al kunnen testen, maar vind het eigenlijk zonde.... straks ben ik te vroeg en die testen zijn best duur.... Aan de andere kant ben ik super nieuwsgierig!!!
Hier mijn klachtjes.....
Zere tepels (laatste keer sexen was echt tandenbijten als hij eraan zat....)
Begin van de middag al moe.
Beetje obstipatie (ontlasting is harder....sorry)
Heel veel trek!!!!

Alles bij elkaar zou het best eens kunnen. Maar ja, wie weet houd mijn lichaam me voor de gek.... Morgen gelukkig NOD. Eind van de dag weet ik het. Altijd regelmatig ongesteld, dus als ik het morgen voor het slapen niet ben dan zou het toch wel heel erg raak kunnen zijn.,.......... whaaaaaaaaaaa, was het maar morgen. Ik wil duidelijkheid!!!

Morgen gaat Owen verhuizen naar grotere kamer. Zijn oude kamertje word opgeknapt. Was een twee fasenplan. Eerst twee andere kamers opgeknapt en nu kan hij over en kan zijn oude kamer gedaan worden. Ziet er wel netjes uit, maar we gaan over op houten kozijnen en deuren en hebben ook een nieuwe laminaatvloer op hele verdieping. Verder word zijn plafond glad gestuced.

Vanavond hebben we een feestje. Owen gaat logeren en dan kunnen we morgen voordat we hem ophalen zijn nieuwe kamertje in orde maken. Krijgt nog wel zijn eigen meubeltjes mee. Anders gaan mensen meteen van alles denken.......

Nou, dat was weer een heel verhaal.

Jullie horen van me!

Groetjes Jojo

jojoooooooooo wat spannendddddddddd...goh, ik had echt al lang een test gedaan hoor heel knap van je woehahahahah zou het echt niet volhouden...Zit met smart te kijken dat ik een berichtje zie met JAAAAAAAAAAA zwanger!!! wat ik tocg eigenlijk echt wel beetje verwacht hoor met die klachten!!! maar goed, succes morgen en hopelijk heb je een positieve test!!!!

Hier verder nog geen nieuws, nog steeds geen ei, wel meer slijm maar nog genoeg...
hopelijk morgen weer meer geluk, maar mijn NOD verschuifd ds met dagen tegelijk hahahahah ach ja je kunt het niet dwingen dus we wachten maar af he, meer kunnen we toch niet doen. Hoe gaat het met de overige meiden?? Gaan jullie iets leuk doen, vuurwerk afsteken ofzo??
Nou veel succes iedereen en fijne dagen!!!

liefs sweety

@Jojo: Wat spannend zeg: Ik duim voor je! Je was er zo van overtuigd dat iemand van ons zwanger zou zijn, misschien ben jij de eerste wel!

@ everyone else: Hier verder geen nieuws. Op 10 januari is mijn NOD. Had het er vandaag met mijn man over: Bij de eerste zwangerschap (geeindigd in een miskraam) was ik gelijk zwanger, bij de zwangerschap van Brett was ik gelijk zwanger, en dat terwijl we die maand maar 1 keer gesexd hadden.
Ik zou het gaaf vinden als het weer zo was, maar ik ga er niet van uit, dan kan het alleen maar meevallen.

Brett is helemaal vol van het vuurwerk. Bij ons word er al redelijk wat afgestoken, dus hij ziet en hoort het en loopt de hele dag: Ook met papa vuurwerk kopen.

Iedereen vast een goed en vruchtbaar 2008 gewenst!

Greetz, Mylène

December
29
30 JoJo, 27 jaar, tweede ronde, Cyclus 27 dagen, zoontje Owen 15 maanden,
31 Lizzy, 35, ronde 7, cyclus 26 dagen, zoon 12 maanden

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4 Billie, 28 jaar, eerste ronde, cyclus 31 dagen?, zoontje 12 maanden.
    Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7 Debby, 25 jaar, eerste ronde, ervanuitgaande cyclus 27dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
8
9
10 Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12 Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15 EstherBelgie, 30jr, 10de ronde, cyclus 28dgn. Dochter 16mnd. Tegen nu moet ik zeker ongi          
        zijn (liefst niet natuurlijk), doe een beetje rustig aan en weet geen exacte datum van NOD.
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Zo, hier ook mijn gegevens. Ja idd ik ben ook een zomer 2006 mama! Alles gaat heel goed met Froukje. Ze is nu aan het logeren bij opa en oma NL, voor het eerst langer dan een nachtje weg: 8 dgn zelfs!!! Maar het gaat prima met zowel haar als mij ;) Ze doet het prima, ik ben erg trots op haar. In vergelijking met B kindjes is ze erg groot, maar in vergelijking met de NL kids is ze 'normaal'. Ze kan al een paar maandjes goed lopen, en heeft nu bij oma en opa al een paar keer een plas gedaan op het potje!! Knap hoor! Ze is erg lief, gelukkig nog niet echt erg ziek geweest, meestal slaapt ze prima. Het is echt een schat van een dochter waar we erg gelukkig mee zijn!
Ondertussen zitten we dus in ronde 10, in het begin vond ik het wel normaal dat het niet gelijk lukte maar de laatste maanden kreeg ik het er moeilijk mee. Nu gaat het een stuk beter en probeer ik er niet teveel op gefocussed te zijn. We hebben al een prachtige dochter, zij is het levende bewijs dat we zwanger kunnen worden. En eerlijk gezegd zijn we niet van plan in de medische molen te gaan zitten, dus gaan we nog even lekker door. Toevallig ben ik gisteren bij de gyn geweest gewoon op controle, uitstrijkje en ze heeft gelijk een echo gedaan. Alles was prima, het doet het nog! Hehe. Ik had net een eisprong gehad (wist ik ook door mijn positieve ovu-test woensdag), dus als de zwemmers het goed doen, en de innesteling goed gaat... Wie weet. Ik heb mezelf op de 15de jan gezet als NOD, tegen dan zou ik al zeker ongi moeten zijn maar ik probeer me aan de15de te houden.
Verder zit ik met een dilemma waar ik het verder nog met niemand over gehad heb. Zowieso zou ik graag van werk veranderen zodat ik dichter bij huis werk (ik ben vpk in een vphuis 20min fietsen van huis, terwijl er ook 1 is 5min van huis met betere uren, beter betaald, maaltijdcheques etc). Waarom ik dat nog niet gedaan heb is nog een hele uitleg dus laat ik het daar even bij. Nu heeft mijn man misschien kans op een promotie, waardoor hij wel meer onregelmatige uren zou moeten werken; en persoonlijk vind ik allebei onregelmatig werken niet haalbaar. We hebben evt mijn schoonouders dichtbij waar we de kleine af en toe kunnen laten logeren maar dat wil ik niet, helemaal niet zo vaak. Dusss... zou ik op zoek willen naar een baan met kantoor-uren, maar wat moet ik in vredesnaam zoeken met mijn vpk diploma en zonder auto!!! Pff..., om gestressed van te raken...!
 We doen mee met de nieuwjaarsloterij, als we die winnen is dat onze redding ;) Haha. Maar dat zal wel niet...
Vele groetjes, Esther. Alvast een heel goede jaarwisseling en tot de volgende keer!!!

Hey   allemaal,

Hoe is het met iedereen?
Met mij gaat het redelijk.
Deze maand maar weer volop klussen whahahaha, ach bij de eerste duurde het ook acht rondes dus............

Jojo, wat spannend, wat spannend, ik ben zo benieuwd.......

Hey Esther, waar woon je precies in Belgie? Ik woon namelijk ook in Belgie...............

Nou als ik hier niet eerder meer ben, dan wens ik alvast iedereen een super 2008, met natuurlijk heel veel zwangeren!!!!
Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor ons allemaal!!!

Groetjes Janneke

Hoi allemaal!

Zo, er is weer behoorlijk gepost op 'ons ' forum, heb wel effe moeten bijlezen. Wat spannend voor ons allemaal! Ben vooral heel erg nieuwsgierig of Jojo al nieuws heeft! Nog geen ongesteldheid te bekennen Jojo? Ga je morgen testen? Ik hoop echt dat het raak is voor jullie! Zou leuk zijn, zo snel.

Ik moet bekennen dat ik niet denk dat het raak is deze eerste ronde. De tepelpijn is verdwenen na een weekje en verder voel ik weinig. Af en toe wel zeurderige buikpijntjes maar ja...dat kan van alles zijn. Naderende ongi, darmen, blaas....Ik blijf hopen op een wondertje maar reken nergens op. Hbe ook niet echt wijs kunnen worden uit mijn cyclus deze maand. Had wel een weel lang dat slijm, een week lang tepelpijn....Geen idee wanneer mijn ei geweest is. Ik denk dat ik ongi wordt tussen 4 en 8 januari. Mocht ik het de 8ste nog niet zijn ga ik testen.

En de rest van de meiden? Lekker aan het klussen en wachten??

Ik wens jullie alvast een heel gezellige jaarwisseling en   een ontzettend gelukkig, gezond, mooi en vooral ZWANGER 2008!!

Veel liefs, Billie

Terug
Bovenaan