Wij gaan voor de tweede!

Hi Sweety,

Ik heb de testen van testjezelf.nu ook besteld. Scheelt inderdaad een hele hoop met die van Clearblue. Ik hoop dat ze het goed doen. En wie weet zijn ze helemaal niet nodig, maar dan vind ik er wel een bestemming voor in mijn vriendenkring ;-)

Thnx voor de tip!!

Hpi meiden,

Onwijs leuk om te lezen hoe jullie met me meeleven.
Nog steeds geen ongi te bekennen hier dus krijg nu toch wel heel veel hoop dat dat heeeeeeeeeeele vage streepje toch wat te betekenen heeft....... Nu moet ik morgen nog tot een uur of 4 wachten voordat ik echt duidelijkheid heb.
Denk inderdaad aan die digitale test. Zal wel prijzig zijn, maar ja.....

Nou, tot morgen!

Enneh, ik zal zeker veel glitters voor jullie strooien als het echt zo is.

Slaap lekker allemaal.

Groetjes Jojo

Hoi Jojo,

Jaja, hij is wel prijzig maar joh.....je hebt vast een ZWANGER-uitslag en dan is ie de prijs dubbel en dwars waard!

Hihihihi

Hoi meiden,

Als eerste Jojo toch alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! Nu maar hopen op een dikke vette streep morgen ik duim voor je!

En Billie hier het antwoord op jou vraag:

Ik heb mijn eerste zwangerschap als heerlijk ervaren ik was maar 6 kilo aangekomen en tot op de laatse dag nagenoeg geen kwaaltjes. Ik sliep zelfs nog 14 uur per nacht zonder er om de haverklap uit te moeten om te plassen! Mijn zoontje is een dag voor de uitgerekende datum geboren en die had behoorlijke haast kan ik je vertellen! 4,5 heeft mijn bevalling geduurd de verloskundige was maar net op tijd haha! Maar wat een weeenstorm heb ik meegmaakt niet normaal ik wist niet waar ik het zoeken moest. Maar goed ik zou het zo nog een keer overdoen. (En hopelijk duurt dat niet lang meer )
Eigenlijk achteraf een droomzwangerschap en bevalling dus!

Liefs Loth

Hallo meiden,

ff snel vanaf me werk.......
Nog steeds geen ongi te bekennen. Vanmiddag weer een testje doen en dan hopelijk echt zwanger. Ik ga het nu toch wel een beetje geloven....

Jullie horen van me!

Groetjes Jojo

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!
Net digitale test gedaan en het stond er echt!

Joepieeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Tweede ronde al raak....

We gaan het vanavond vieren haha.

Hier de glitters. Ik hoop dat ze snel werken.
Ik wil wel graag mee blijven schrijven hier.

Groetjes een heel blije Jojo

JAAAAAAAAAAAAAAAA jojo!!!   gefeliciteerd meid, had ik al gezegt maar nu voor het eggie he!! geniet ervan meid, hardstikke fijne zwangerschap gewesnt en een gezonde beeb in 2008!! wanneer ben je uitgerekend??? Mag ik je iets vragen...ik had eergister mijn ei en we hebben goed geklust...nu heb ik sinds vandaag echt ongipijn...Ik kan me dit van de 1ste niet meer herinneren...moet ook echt vaak naar de wc enz. maar het kan toch niet nu al zo snel raak zijn?? ronde 1...en dan al na 2 dagen klachten???dat heerft toch tijd nodig of vergis ik me nu?? wanneer voelde jij het?? pas na een paar dagen of al meteen?? sorry, voor de vragen maar bij mijn 1ste had ik dit niet, merke helemaal niks...
Maar inieder geval, jij heel veel geluk en geniet ervan!!!

Billie, graag gedaan, succes met testen, bij mij werkte ze erg goed!! gaf het heel duidelijk aan, eerst vaag streepje en bij eisprong echt heel donker!!    

Nou meiden, Jojo is de eerste wie volgt?? hopelijk wij allemaal he..:)!!
fijne uiteinde en geniet er lekker van!!

liefs sweety

Jojo, Van harte gefeliciteerd! Jouw 2008 kan al niet meer stuk :wink:
Voor iedereen een liefdevol en vruchtbaar 2008 toegewenst en dat er maar meer meiden al met z'n 4-tjes het nieuwe jaar in zijn gegaan (zou wel leuk zijn)

Liefs Mylène

Terug
Bovenaan