Wij gaan voor de tweede!

Hallo meiden,

Thanx Mylene en Sweety!

Ik kan nog bijna niet bevatten dat het waar is. Eerst maar zien of horen en dan ga ik het helemaal geloven. Kijk nu al uit naar de eerste keer hartje horen en de echo!

Sweety, volgens mij is het heel snel dat je 2 dagen na eisprong al wat merkt. innesteling is dan volgens mij ook nog niet geweest... Mijn klachtjes begonnen na de innesteling. Hoop voor je dat je gevoel wel klopt en dat het echt tekenen van zwangerschap zijn.

Zijn er nog meer meiden die een groot vermoeden hebben dat het deze keer raak is. Hoop het wel, want anders moet ik alleen naar september 2008 moeders....

Tot snel

XXX jojo

Leek me ookal stug zo snel...wacht rustig af, mischien heb ik wel een buikvirusje ofzo...maar ik voel me echt wel anders, kan het niet verklaren, maar ja kan ook mijn lichaam zijn die me voor de gek houd natuurlijk..gelukkig ben ik erg nuchter dus ach. tis natuurlijk pas ronde 1 he ookal zou het super zijn natuurlijk!

hoe staat het met de andere dames?? al nieuws??klachtjes enz??

billie, mijn bevalling was K*T hahahaha 26 uur en alles ging mis wat er mis kon gaan bv, aderbloeding, verkeerde antibiotica dus overgeven tijdens de weeen, 3 keer de ruggeprik want zat kronkel in de kabel en ik hoor die dame nog zegge 'nee hoor hij zit goed....'' tuurlijk!! afijn 3,5!!!! uur later kwam ze pas terug en toen bleek het tegendeel...koorts, vaccuumpomp (2 keer, schoot eraf en justin schoot toen weer terug en ik kon weer overnieuw beginnen na 1,5 uur persen..) flink gehecht (duurde ook 1 uur) en moest in ziekhuis blijven dus...maar justin heeft nergens last van gehad gelukkig zelfs niet van de vaccuumpomp!! en cliche, ik doe het zo weer!!!!! hahahahaha wel een hele fijne zwangerschap, nergens last van gehad, niet misselijk, niet moe niks!! alleen op het laatst last van bekkeninstabiliteit en vocht, maar ach...
al met al, ik vond het geweldig hahahahaha erg he!!

liefs weer!!

Hello lady's,

Gisterochtend ging ik boodschappen doen voor oud en nieuw. Bij elk luchtje werd ik kotsmisselijk.
Ook geen zin in champagne. Normaal kan ik wel lekker eten, maar had nu nergens zin in. Ook vanmorgen en gisteravond toen ik ging slapen was ik wat misselijk en hoefde ik niet aan eten te denken. Vanmiddag onwijze vreetbui (nootjes, chips, hartige hapjes), en vanavond... bah, ik kan geen eten zien.
Geen last van zekere tepels ofzo, wel een beetje druk op mijn onderbuik...

Stiekem denk ik wel een heel klein beetje dat het misschien toch al wel zo kan zijn, maar durf het nog niet hardop te zeggen. Nog hooguit een week en dan weet ik als het goed is ook meer.
Dus Jojo, misschien doe ik al snel mee met je september 2008  mama's

Liefs Mylène

WWWWOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW

Jojo, gefeliciteerd!!!!!!
Te gek zeg, zo snel!
Heb je je niet voor niets gek gemaakt!
Ik hoop dat alles vlekkeloos verloopt en je in september een nieuwe beeb in je handen hebt!

Hier alles ok, leuke Oud en Nieuw gehad, nu weer lekker rustig thuis.
Heb eigenlijk geen idee of het raak is of niet. Ik denk dat mijn NOD tussen 4 en 8 januari is. Heb wel heel veel last van mijn onderrug, al meerdere dagen en ook veel last van een drukkend gevoel op mijn onderbuik.
Verder ben ik moe en heb ik het veel koud maar of dit tekenen zijn?
Toen ik net zwanger was van Quinten had ik vooral tepelpijn, dat heb ik nu niet. Ik wacht dus maar af....

@Sweety: Moeilijk he, al die tekenen van je lichaam waarvan je maar moet raden wat het betekent? We moeten geduld hebben en hopelijk wordt dat geduld snel beloond ;-)

@Iedereen: Hoop dat jullie een goede, veilige jaarwisseling gehad hebben enne......
VANGEN MAAR DIE GLITTERS VAN JOJO!!

Liefs, Billie

Hey meiden,

Allemaal ten eerste een gelukkkig nieuwjaar en vooral een vruchtbaar hopelijk!!!
De eerste zwangere hebben we in ons midden!!!

JOJO van Harte gefeliciteerd!!!

Ik zie het momenteel niet allemaal heel erg blij in, op mijn werk is het zwaar klote, en tja, wat ik hier vorige week niet verteld heb, dat het veel kans twwe weken geleden een miskraam is geweest, eerst een supervage streep en klachtjes, na een week   geen klachten meer, ook geen streep meer, en veel meer bloedverlies en vooral stolsels meer, sorry voor de gore details!! Hakt er toch meer in als dat ik dacht................sentimentele kip dat ik ben!!

Nou meiden, ga slapen morgen een vroege dienst bleh!!
liefs Janneke

Jojo: Gefeliciteerd!!! Super zeg! Perfecte tijd om zwanger te zijn, net als 2 jaar geleden. Geniet er maar lekker van.

Jannetje: wat vervelend zeg. Probeer het een plekje te geven. Sterkte hoor.

Sweety: wat een bevalling zeg. Tjonge jonge. Hopelijk gaat een tweede bevalling iets makkelijker. Ik snap wel wat je bedoeld hoor. Ik ben uiteindelijk na 47 uur weeën bevallen. Flinke knip (in een bloedvat), veel hechtingen en veel bloed verloren. Omdat ik bij het kunstmatig breken van de vliezen een infectie heb opgelopen en omdat mijn bloedwaardes niet goed waren, moest ik ook in het ziekenhuis blijven. Ik hoop dus dat een volgende bevalling korter duurt en makkelijker zal verlopen.

Hopelijk is 2008 hét jaar voor iedereen. Ik denk van 't weekend ongesteld moet worden. Ik heb er een goed gevoel over deze maand. Een apart gevoel wat ik bij Dean ook had. Dus wie weet.

Ik heb nu al 2 jaar bekkeninstabiliteit. Ben zelfs gestopt met  mijn werk (kinderopvang).  Is er iemand die het ook nog heeft?

Groetjes,
Nelly.

Jojo,

GEFELICITEERD!!!!! Super leuk zeg.
Hopelijk gaat alles goed en heb je een fijne zwangerschap.
En al in de 2e ronde, echt fijn!!

We zitten nu in onze 1e ronde, maar bij mijn vorige 3 zwangerschappen (waarvan 2 miskramen) ben ik bij alle 3 in de 1e ronde aangeteld.
We klussen mooi om de dag, dat heeft toen ook goed gewerkt.

Gezellig dat je nog bij ons blijft.

Liefs, Go

Jojo,

Kun je mijn gegevens ook op de lijst zetten, ik weet niet hoe het moet.
Mijn NOD is 23 januari 2008.

Thanks!!!

Geniet van je zwanger zijn!!

Liefs, Go

Terug
Bovenaan