Wij gaan voor de tweede!

quote: Mama van Dean reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2008 11:41:06'));
Ik heb nu al 2 jaar bekkeninstabiliteit. Ben zelfs gestopt met  mijn werk (kinderopvang).  Is er iemand die het ook nog heeft?

Hoi Nelly,

Ik heb sinds de zwangerschap van mijn zoontje (hij is op 5 augustus 2005 geboren) ook  heel veel pijn in mijn bekken, en ook ik moest stoppen met werken in de kinderopvang. Nu heb ik een kantoorbaan en  gaat het goed, maar sinds  deze maand lijkt het wel weer erger te zijn geworden...
Bij mij zijn ze er wel achter dat er meer oorzaken zijn wat die bekkenpijn tot gevolg heeft.

Hoe gaat het nou met jouw bekken? Nog steeds erg  veel pijn?

Groetjes Mylène

halloooooooooooo

@jojo, kun je het al beetje geloven ahahahha en hoe voel je je??wel lekker hier mee blijven kletsen he en lekker over je zwangerschap kletsen!!

@mama van dean, tja jij hebt het dan ook niet kado gekregen he...ik hoop ook op een betere 2de bevalling.....wil jij naar het ziekenhuis of toch thuis?? ik ben er nog niet uit...weet wel dak eerder aan de bel ga trekken als er naar 10 uur nog niet meer ontsluitng is hoor...niet meer net als de 1ste bevalling, heb ik ook tegen mijn verloskundige gezegt...dus ik weet niet of ik al eerder dan naar ziekhuis ga en om ruggeprik vraag of dat ik toch thuis blijf....we zien tegen die tijd wel he!!
bekkeninstabiliteit heb ik ook gehad met met heel veel oefeningen en trainen heb ik het nu goed onder controle...ben wel benieuwd naar de eventuele en hopelijk volgende zwangerschap...ik hoef het niet terug te krijgen maar het kan wel...

@go 1, spannedn hoor ronde 1!! wij zitten ook in ronde 1 en heb net mijn eisprong gehad, nu dus ff afwachten maar heb een goed gevoel!! hoe oud is je eerste kindje?? wij hebben een zoontje van 9 mnd!! succes ermee en hopelijk is het snel weer raak!!

liefs sweety

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen; ik ben Maaike (33) en we hebben net vorige week besloten dat we voor een tweede gaan. We hebben  een dochter van 2,5 en vonden het nu toch wel tijd worden.
Ik had het niet verwacht, maar ben alweer net zo in de wolken als de eerste keer.
Toen duurde het uiteindelijk twee jaar (na een miskraam bij 7 weken in het eerste jaar) voordat ik zwanger was.
Heb toen een maand in het ziekenhuis gelegen: milde zwangerschapsvergiftiging, koorts, bevalling opgewekt, weer koorts en allerlei onderzoeken (mocht daardoor niet bij  m'n dochter op neonatologie).

Laten we hopen dat het deze keer wat soepeler verloopt, maar zo niet dan heb ik het er graag weer voor over!

Meiden allemaal succes!

Hey Jojo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ga er maar weer lekker van genieten, hopelijk volg ik je snel. Volgende week zaterdag mijn NOD.

Groetjes Lotje

Ha Sweety,

Mijn zoontje is nu 11 maanden, jij vertelde dat je net je eisprong gehad hebt.
SPANNEND!!!
Ik vind de tijd erna altijd zo lang duren, fijn dat je voelt dat het waarschijnlijk wel goed zit.
Woensdag is mijn 14e dag, maar meestal zit mijn eisprong tussen dag 10 en 14.
Vanaf vandaag even goed klussen om de dag, net als bij mijn vorige 3 zwangerschappen. Toen was het ook bij allemaal de 1e keer raak. Helaas 2 miskramen, maar mijn zoontje maakt veel goed.

Laat je wel iets weten als je iets weet????

Liefs, Go

Hallo allemaal!

Helaas, helaas, vandaag ongesteld geworden! Op naar ronde 2 dus.
Deze cyclus duurde 30 dagen, de vorige 31, dus ik ga maar weer van 30/31 dagen uit voor de volgende cyclus.
Dat betekent dat mijn NOD uiterlijk op 3 feb valt.

Ik zal mijn nieuwe NOD op de lijst zetten!

Liefs, Billie

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4  
    Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7 Debby, 25 jaar, eerste ronde, ervanuitgaande cyclus 27dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
8
9
10 Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12 Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15 EstherBelgie, 30jr, 10de ronde, cyclus 28dgn. Dochter 16mnd. Tegen nu moet ik zeker ongi          
        zijn (liefst niet natuurlijk), doe een beetje rustig aan en weet geen exacte datum van NOD.
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Februari

1
2
3 Billie, 28 jaar, 2e ronde, cyclus 30/31 dgn. 2e kindje, zoontje Quinten, 13 mnd.
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13

Terug
Bovenaan