Wij gaan voor de tweede!

Hello Lady's,

Morgen is mijn NOD, er vanuit gaande dat ik een cyclus van 28 dagen heb. Dat had ik vroeger namelijk altijd. Ik was altijd regelmatig ongesteld.  

Vorige maand gestopt met de pil, en werd pas na 34 dagen weer ongesteld. Dat zou dus betekenen dat ik op de 10e mijn NOD verwacht. Lekker vaag dus!
Heeft iemand hier ervaring mee?

Echt klachtjes heb ik niet echt. 's Morgens een klein beetje misselijk, en ook 's avonds als ik naar bed ga. Overdag kan ik flink eten, maar dat kon ik ervoor ook . Geen gevoelige tepels ofzo.
We wachten dus nog maar geduldig af. Ik weet niet zo goed wanneer ik een test moet doen, denk dat ik beter tot na de 10e kan wachten (als ik dat kan).

Liefs van Mylène

Hoi meiden,
Sorry dat ik even niet aanwezig was hier. Heb wel meegelzen, maar even te druk om te antwoorden.
Bedankt voor alle felicitaties. Hoop dat ik ook snel een van jullie kan feliciteren.
Vind het nog allemaal erg onwerkelijk, maar ebgint wel zachtjes aan door te dringen dat het echt waar is. Gister de vk gebeld en kan 30 januari terecht. Als ik daar ben geweest en een hartje heb gehoord dan geloof ik het pas echt! Heb wat lichte klachtjes, maar valt gelukkig (nog) reuze mee. Heb veel trek en ben sneller moe. En heb gevoelige tepels. De geeikte dingen dus...

Maaike en Go 1, welkom hier. Leuk dat er nog steeds nieuwe meiden bij komen!

Zal vanaf nu weer proberen alles beter bij te houden, want ik kan nu ook niet op al jullie verhaaltjes reageren (me geheugen laat me ook al een beetje in de steek)

Tot snel maar weer!

Groetjes Jojo

Billie, balen van je ongi, maar vol goede moed weer naar de volgende ronde!

Go1, zal je op de lijst zetten. Heb nog niet al je gegevens, de ontbrekende moet je nog maar ff doorgeven.

Groetjes Jojo

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4  Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7 Debby, 25 jaar, eerste ronde, ervanuitgaande cyclus 27dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
8
9
10 Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12 Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15 EstherBelgie, 30jr, 10de ronde, cyclus 28dgn. Dochter 16mnd. Tegen nu moet    
        ik  zeker ongi  zijn (liefst niet natuurlijk), doe een beetje rustig aan en weet geen
        exacte datum van NOD.
16
17
18
19
20
21
22
23 Go 1, .. jaar, 1ste ronde, cyclus .. dagen , zoontje 11 maanden
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Februari

1
2
3 Billie, 28 jaar, 2e ronde, cyclus 30/31 dgn. 2e kindje, zoontje Quinten, 13 mnd.
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13

Hoi Jojo,

Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wel leuk om als topic opener al eerste zwanger te zijn!
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je....

Met oud en nieuw vertelde een buurvrouw dat ze 15 weken zwanger is.
Ik ben echt onwijs blij met haar nieuws maar op een of andere manier ben ik dan jaloers. Dan denk ik ook weer gelijk; doe niet zo raar je hebt een zoon.....

Mijn vruchtbare periode is ongeveer deze week.
Dinsdagavond geklust en gisteravond ook "verplicht" klussen.
Ik kon niet echt in de stemming raken, jammer is dat
Maar mijn man heeft wel een zaadlozing gehad dus dat is het belangrijkst.
(hoezo details hahahaha)

Vanaf deze maand gaan we gericht klussen. Dus rond de eisprong om de dag.
Als dat niet lukt koop ik voor de volgende maand ovulatietesten. Van mijn zoontje was ik plotseling zwanger en ik wil bij deze tweede geen maanden klussen.
Ik heb het uiteraard niet voor het zeggen maar als ik met testen beter het moment kan inschatten doe ik dat graag.

Mijn NOD stel ik vast op 20 januari. Omdat ik onregelmatig ben en dit dan 32 dagen zijn geweest (mijn langste cyclus). Echter de twee laatste keren waren het 30 dagen.
Met 20 januari ben ik veilig en maak ik mezelf de kop niet gek.

Groetjes Marieke

Wij hebben gisteren ook besloten voor nr 2 te gaan. Na een erg gezellige dag, zonder kind, tijd om eens goed bij te praten....
Onze dochter is nu 14,5 mnd oud.
Maar vanochtend twijfel ik weer...... Ben ik er wel aan toe? Ze slaapt erg slecht 's nachts en we moeten we er regelmatig naar toe. Dat breekt soms zo op....
Kan ik het wel aan, nu zwanger zijn? Twijfelen jullie niet?
Ik wil wel graag een tweede, maar ik weet niet of het nu hét moment is.
Er is bij mij door toeval een cyste op een van mijn eierstokken geconstateerd. Het   liefst wil ik het liever vandag dan morgen weg laten halen. De kans zit er dan in dat dan de hele eierstok weg gehaald moet worden. Tja, en mijn kinderwens dan? Wordt het dan moeilijker om zwanger te worden? De cyste hoeft nog niet weg, ik mag het zelf bepalen. Het kan ook ná een volgende zwangerschap.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Roos

ola!!

hier nog verder geen nieuws!! nog steeds vage ongi klachten die komen en gaan verder nergens last van. Nog weekje wachten!!! en dan weet ik of ik doorga naar ronde 2 of niet!!! verder alles goed met jullie?? nog NODjes die naderen???klachten en mensen die denken dat dit toch wel een de juiste ronde is?? ben benieuwd!!!

succes allemaal!!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan