Hoi meiden!
@Loth: Spannend he, zo'n eerste ronde? Je kunt je bijna niet voorstellen dat het raak is maar alles is mogelijk! Helaas was het bij ons niet raak in ronde 1. Nu dus op naar ronde 2. Vorige x werd ik in ronde 2 zwanger, dussss spannend! Ik duim voor je!
@Mama van Julia: Hoi, hoi. Leuk dat je komt meekletsen. Ik snap je gevoel wel hoor, tuurlijk is het druk en vantevoren lijkt een tweede erbij dan erg veel. Maar wat Sweety ook zegt: Het is zo enorm bijzonder dat die drukte me eigenlijk niets kan schelen. Onze Quinten van 13 mnd slaapt momenteel ook minder goed en soms denk ik dan inderdaad...Ojee, hoe gaat dat straks als er niet een, maar twee kleintjes huilen snachts? Maar ja, dat zien we dan wel weer! Ik kan niet wachten tot de volgende hummel me uit mijn slaap houdt!
@Mama van Merel: Hoi mama van Merel, welkom!
@Ma_rieke: Hoi Marieke, jaja, soms is dat minder he? Dat 'verplichte' klussen?
Hebben wij ook wel een beetje last van. Nu is het voor de vrouw wel iets makkelijker, je hoeft niet perse zin te hebben maar voor de man kan het een heel circus zijn. Hihi. Tot nu toe, de eerste ronde, ging het nog wel soepel gelukkig maar ik had ook niet altijd heel veel zin hoor! hahaha. Ik ga trouwens deze ronde ovu testen gebruiken. Heb een tip van Sweety gekregen: www.testjezelf.nu. Daar zijn ze goedkoop en volgens Sweety handig in gebruik en betrouwbaar. Ik heb ze besteld, dus ga ze deze maand proberen. Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Laatste maanden 26 dgn, 31 dgn, 30 dgn. Voor mijn eerste zwangerschap zat ik zelfs op de 35+ dgn. Best lastig soms, maar heb gelukkig wel redelijke eisprong signalen. Met de ovu testen moet het dan goedkomen. Succes!
@Jojo: Hoi Jojo, lekker aan het genieten? Ja, snap dat je pas echt gaat genieten als je het hartje hebt gehoord! Ik hoop zo dat alles goed zit voor jullie! Maar ga daar maar vanuit, en geniet van die eerste weekjes.
@Sweety: Spannend hoor! Die ongi klachten kunnen ook best zwangerschapskwaaltjes zijn! Je zou er ongeduldig van worden he?? Ik duim ook voor jou!
@ Alle meiden: Hihihi, mijn eisprong valt deze maand net in de week dat ik met mijn familie een weekje weg ben! Mij benieuwen of er dan iets terecht komt van 'DE ACTIE". Als Quinten in onze kamer moet slapen zal het er wel niet avn komen en dan missen we onze kans.....Dus ben flink aan het broeden op een oplossing! Jullie tips?
Hihihihihi
Liefs!