Wij gaan voor de tweede!

Welkom Puk,
Balen dat de rd langs is gekomen. Toevallig had ik het met m'n vriend over net zo'n geval als jou. Als t bij de eerste heel snel gaat lijkt het me zo irritant als de tweede langer duurt! Bij ons duurde het bij de eerste een half jaar dus daar ga ik nu ook minimaal van uit. Vandaag of morgen mijn NOD. Tot nu toe nog geen spoortje te bekenen, maar loop wel iets vaker naar de wc om te koekeloeren....
Hoop voor jou dat het snel mag lukken!
Groetjes Jojo

Hallo Puk,

Leuk dat je hier komt babbelen. Balen dat je ongesteld bent geworden, iedere maand is het gewoon weer een enorme teleurstelling. Ik moet nog even 2 weekjes wachten voordat ik meer weet. Kan me voorstellen dat je het nog niet iedereen wilt vertellen dat je bezig bent. Ikzelf heb erg veel vragen gekregen toen mijn dochterje tussen de 1 en 1,5 jaar was van: "en wanneer komt de 2e ?" Heb toen geantwoordt dat we hopen als ons dochtertje rond de 3 was dat nummer 2 er dan zou zijn.   Vindt het sowieso belachelijk als mensen dit vragen, het is toch echt iets persoonlijks. De meeste weten dat dus en als mensen er naar vragen dan antwoordt ik met: Ja, het is afwachten wat de natuur doet. Hoef me natuurlijk niet te verantwoorden maar als ik dat zeg dan  is men meteen stil en hoef ik verder niets meer toe te lichten....
Hopelijk hebben jullie volgende maand meer geluk..

Groetjes Lotje

Hoi,

In het begin heb ik hier ook geschreven. maar heb het erg druk gehad...maar ik meld me weer!

Ook wij zijn bezig voor een tweede! We zitten in ronde vijf alweer! Bij de eerste was het al in ronde 2 raak! Ik begrijp dus wel wat je bedoeld Puk!
Ik haal me ook van alles in mijn hoofd....Secundaire onvriuchtbaraheid etcl....

Ach, het zal best goed komen allemaal!

Mijn oudste is nu 13 maanden!

Groetjes Roos

Shit!!! De RD is al gearriveerd! Op naar de volgende poging. Klein beetje hoop gehad, maar was wel erg snel geweest in 1x!

Groetjes Jojo

Hoi hoi,

Ik ben Sientje en heb een zoontje van 21 maanden.
Bij hem was het de eerste keer raak. Nu zitten we in ronde 4.

1e ronde was raak, maar eindigde in een miskraam
2e ronde was niet raak
3e ronde was raak, maar eindigde ook in een miskraam

En dan zijn we bij ronde 4 beland...
Weet nog niet wanneer ik m ´n ei heb, hoop deze week!

Hoe is het verder met iedereen?

Sientje

hey meiden

ook wij zijn bezig voor een tweede, mijn eerste is 2 jaar en 4 maanden, en we zitten inmiddels in ronde 9 waarvan dit de tweede ronde is met clomid, Ik hoop dat het deze maand raak is, want ik wil die medicijnen niet meer haha, niet goed voor me humeur haha

xx linda

Jojo!!!!!! Wat jammer zeg maar ja idd was wel errug snel geweest... Op naar de volgende ronde enne veel plezier met klussen haha....
Ik heb mijn spiraaltje verwijderd maandag ( wat overigens helemaal geen pijn deed ) maar ja doordat ik niet meer ongesteld word weet ik niet wanneer ik mijn ei enzow heb... Nu maar afwachten ahaha en het gewoon zo vaak mogelijk proberen... Wij zijn nog niet zo lang bij elkaar dus das geen probleem!!!  Voor de andere meiden, wat leuk dat jullie reageren!!! Veel succes jullie ook... ben benieuwd...
Hebben jullie wel eens een spiraaltje gehad?? ben echt benieuwd hoe snel je zwanger kan raken daarna....

Kussss

Hey Jojo,

Balen dat je ongesteld bent geworden  hopelijk lukt het de volgende maand.

Lotje

Terug
Bovenaan