Wij gaan voor de tweede!

Als ik hier in de buurt zou blijven wonen ( bij mijn moeder ) dan zou ik ook gewoon werken hoor maar ga bij hem wonen ( 2 uur bij mijn huis vandaan ) en dan hebben we geen oppas... Vind het altijd belangrijk dat je wel zelf je ding houd... Maar ik werk nu 5 dagen, geef een avond les en heb bijna iedere avond visite dus tja ben er soms wel een beetje klaar mee!!!!!!!!!! hahah... Maar zo 3 dagen werken is perfect toch??
Ben echt zooooo blij dat mijn vriend pas zei 'haal dat ding ( lees:Spiraal ) er maar uit hoor' hahha lekker romantisch of niet???
Enne jojo ik typ ook sneller als dat ik eigenlijk aankan dus maak ook megaveel spelfouten hoor hahaha

Hoi Meiden,
Jullie hebben aardig je best gedaan hier vanmiddag! Ben er een paar uurtjes niet geweest en er zijn heel veel verhaaltjes bijgetypt....
En nu moet ik daar in een keer allemaal op gaan reageren...... poeh hee..... dat word lastig!
Allereerst: Welkom Janne! Leuk dat je meetypt!
Nou, ik werk nu gemiddeld 20 uur per week in gehandicaptezorg op een woning met gehandicapte kinderen. Ik werk onregelmatige diensten en veel korte diensten en heb daardoor niet zoveel opvang nodig. De beide moeders vangen dit op. Verder werk ik om het weekend. Het bevalt tot nu toe goed zo en we zien wel hoe dat straks is met nog een kleine erbij.
Wanneer je op een ander bedje over ga vind ik iets persoonlijks. Je ziet denk ook zelf het beste wanneer je kindje er aantoe is.
NOD= niet ongesteldheids dag. De dag dat je ongesteld moet worrden en het hopelijk niet word.
M'n mannetje was al een paar dagen geprikkeld en wist maar niet wat het was. Vandaga vroeg ik of hij zenuwachtig was of ik ongesteld zou worden........ en ja hoor, dat was het! Al had ie dat nou eerder gezegd! Hij is denk nog meer gespannen als ik haha! Hoe gaan jullie mannen er mee om? ( Voor jou is het duidelijk Kim!)
Nou, wie weet lees ik jullie nog vanavond. Het weekend ben ik er even niet. ga weekendje naar vriendin en kan daar moeilijk op deze site gaan koekeloeren. graga lees ik zondagavond of maandag al jullie verhalen!
Vind het erg leuk dat jullie zo enthousiast meetypen!

Groetjes Jojo

PS wat zijn de namen van jullie kinderen? Of houden jullie dat liever geheim?

Hahahha wat schattig zeg dattie daar zenuwachtig voor is!!! Wanneer heb jij je NOD dan?? hahah.... Nou ik duim voor jullie hoor...
Ik ben net naar Sinterklaas geweest met Lennon, nou hij vond het maar niks!! Alleen de kruidnootjes vind ie heerlijk... hij liep de hele tijd 'eten eten eten'...
Fijn weekend!!!!!!!!!!!!   tot snel

Hey Kim,

Weet t niet precies omdat het eerste keer is na de pil, maar denk maandag of dinsdag (27/28 dagen) Toen ik vorige keer stopte met de pil was het namelijk ook 27 dagen.
Owen vond de piten maar eng en de sint ook niet echt geweldig. Ze snappen er ook nog weinig van, maar toch leuk om ze er een beetje bij te betrekken.....

Groetjes jojo

Hallo Allemaal,

Wat leuk om te lezen dat je mannetje er zo mee bezig is Jojo, gewoon dat hij het ook weer spannend vindt, maar wanneer is jouw NOD dan??
Bij mij is het een beetje afwachten het is tussen 15-12   en 18-12. Dat is namelijk de afgelopen 3 maanden ook zo geweest. Het begint op zaterdag en het zet pas echt door op de dinsdag daarna dus.....!
Hebben jullie dit weekend ook al sinterklaas gevierd met de kleine? Wij zijn bij de opa's en de oma's geweest en a.s woensdag doen we het hier thuis met zijn drietjes.

Groetjes Lotje

Hallo dames,
Zijn weer terug van weekendje bij vriendin. 2,5 uur reizen heen en terug dus dat hebben we weer gehad....... Owen superslechte nacht gehad ( heeft ie echt zowat nooit last van en juist nu!!!!), maar buiten dat was t erg gezellig. Hij heeft leuk met haar kleintje gespeeld die 5 december  1 jaar word.
Mijn NOD is morgen of overmorgen. Is eerste keer zonder pil dus ga uit van zelfde cyclus als bij t stoppen de vorige keer. Toen had ik alle maanden 27 dagen precies. Dus hopen dat dat weer zo is. Is nu eigenlijk dus best wel spannend....... Voel nog niks van Ongi dus gewoon maar afwachten......
Hebben vanmiddag ebetje sinterklaas gebvierd met mijn ouders en vieren t met kerst bij schoonmoeder. owen snapt t toch nog niet dus wel zo leuk om het te splitsen. Hij vond de cadeautjes heel interessant en werd ongeduldig als t niet snel genoeg open ging.... Nu al kind van z'n vader ;-)
Nou, wij gaan op tijd naar bed en als t allemaal zo blijft gaan we woensdag testen........ Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nou, tot snel maar weer! Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Jojo

Hallo,

ik heb me hier net geregistreert, omdat we en half jaar bezig zijn
voor ons tweede kindje, omdat mijn eerste kindje(net twee) zich gelijk aankondigde toen we er voor gingen, vind ik het nu erg lang duren.  
De laatste tijd  denk ik elke keer ik wil  es  met  mensen praten die dat ook zo hebben,  ik ben namelijk niet iemand die tegen iedereen gaat vertellen dat we bezig gaan voor kindje  2    . kben gisteren weer ongesteld geworden, dus ik voel me weer lekker  weer nie gelukt...
nouja wie wet de volgende ronde....

liefs puk23

Terug
Bovenaan