Wij gaan voor de tweede!

Hoi Meiden,

Ik wil ook met jullie mee kletsen!
Wij zitten nu in ronde 2 voor ons 2de kindje.
Hebben al een mooie dochter van bijna 17 maanden en vonden het nu tijd voor een broertje of zusje. (als het allemaal mag lukken natuurlijk, niets is vanzelf sprekend)
Bij de eerste was het de 2de ronde raak, dus ik vind het nu spannend hoelang het deze keer gaat duren.

Ik ben al in augustus gestopt met de pil, de strippen waren op en we wisten toch dat we snel aan een 2de zouden beginnen. Vanaf toen heb ik 3x een gewone cyclus  van 29   dagen gehad maar na poging 1 bleef de menstruatie uit... spanning alom natuurlijk.. maar negatieve test.. had ineens een cyclus van 36 dagen!
Ik weet dus nu niet zo goed wat ik nu kan verwachten.
Als ik 29 dagen aanhoudt heb ik 8 januari mijn NOD.
Even afwachten dus!

Groetjes Nijntje.

Hallo meiden,

@nijntje: Welkom hier! Gezellig dat je meekletst.

Als ik van een cyclus van 28 dagen uit ga, wat ik altijd had, had ik  2 januari mijn NOD moeten hebben. Als ik van een cyclus van 32 dagen uit moet gaan (de eerste cyclus zonder mijn pil) is mijn NOD op  6 januari. Morgen dus al, en ben nog niet ongesteld... wel spannend dus. De enige klachtjes die ik nu anders heb dan bij mijn menstruatie: Heel af en toe iets gevoelige tepels, beetje opgezet gevoel in mijn buik  en een klein beetje misselijk in de ochtend.
Vanmorgen kreeg ik lekker een ontbijtje op bed, en dat was wel fijn. Ik ben niet misselijk geweest vandaag. Of het komt nog door het stoppen met de pil, of ben ik dan toch al zwanger in de eerste ronde. Ik durf het gewoon bijna niet te geloven.
Als ik woensdag nog niet ongesteld ben, doe ik een test (als ik zo lang kan wachten.
Ik houdt jullie op de hoogte

Liefs van Mylène

Hai dames,

Uit pure nieuwsgierigheid vanmorgen een test gedaan. Het was een test van Clear Blue. Je ziet dan een + als je zwanger bent en een - als je dat niet bent.
Ik had een - en het + streepje was heeeeeeeel vaag. Ik weet niet wat ik er nou van moet denken (zie nieuwe topic).
Over een paar daagjes dus nog maar een testje doen

Liefs Mylène

Meiden help!

Gister na het vrijen verloor ik zomaar wat helder rood bloed (niet veel) en vandaag heb ik alleen nog maar een heel klein beetje licht bruine afscheiding. Kan dit een innestelingsbloeding zijn???? ik had vorige week donderdag mijn eisprong dus qua dagen zou het wel kunnen kloppen toch??? Of zal het toch een voorteken van de rd's zijn? Oh ik word hier echt zo ongeduldig van!!!

Liefs Loth

@ Loth: Vorige week, had ik direct  na het vrijen wat roze afscheiding. Dit vond ik een beetje raar, maar maakte me geen zorgen. Vandaag een positief uitziende test (geloof ik!?!)...
Volgens mij kan dat bloedverlies komen door een aantal redenen.
Bij een zwangerschap is je baarmoedermond meer doorbloed, dus kan het zijn dat je, door het samentrekken van je baarmoeder, wat bloed verliest.
Ook bij innestelen kan je wat bloed verliezen. Maar ook als je niet zwanger bent, kan het geloof ik voorkomen, dat je na het vrijen wat helder bloed verliest.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Sterkte/succes in elk geval!

Liefs van Mylène

Welkom mamamerel, mamavjulia, Bernicee,nijntje en iedereen die ik nog vergeet....leuk dat jullie ook meekletsen hier. 't word steeds gezelliger!

Lijkt me een verstandige keuze om de operatie af te wachten mamavjulia!

Willen de andere nieuwe dames de NOD lijst invullen?

Mylene, ik had op mijn NOD getest met dezelfde clearblue als jij. Ook een hele vage plus. Twee dagen later getest met clearblue digitaal en er stond vrij snel ZWANGER. Ze zeggen een streep is een streep. Bij mij was ie ook super vaag, maar dus toch echt zwanger. Hoop dat dat voor jou hetzelfde geld!

Loth, Zou best innestelingsbloed geweest kunnen zijn. Ik heb daar bij eerste en tweede geen last van gehad, maar heb er wel vaker van gehoord. Ik hoop het voo je!

Billie, je stuurt gewoon iedereen weg en vraag of ze Quinten mee nemen. Dat jullie ff samen willen zijn..... Of heb je al een andere oplossing bedacht?

Met mij gaat t allemaal prima. Begint nu langzaam door te dringen allemaal. Ben heel benieuwd hoe het deze keer allemaal gaat lopen.

Vorige zwangerschap was op zich prima. In het begin zelfde klachtjes als nu. Later wat last van m'n rug en vanaf 5 maanden werd ik misselijk. Kon weinig eten, overgeven etc etc. In totaal was ik maar 3 kilo aangekomen!!! Was er op een gegeven moment echt aan toe dat m'n verlof begon. Daar dan ook lekker van genoten. Lekker rustig aan gedaan, nog beetje van zonnetje kunnen genieten en op 2 september begon er wat te rommelen. De hele middag had ik wat vage buikklachtejs. M'n darmen dacht ik. Tegen de avond werd het iets erger, maar wist nog steeds niet dat het begonnen was. Rond acht uur dacht ik, dit zijn weeen. Om 23:00 toch maar naar bed gegaan. Rond 23:30 kwamen de weeen vrij regelmatig en om 00:30 vk gebeld. Die was er vrij snel en dacht dat ze   vroeg in de ochtend terug kon komen. Toen ze ging kijken had ik al 8cm ontsluiting en ze ging dus niet meer weg. Ze hefet m'n vliezen gebroken en was beetje groen dus toch maar naar ziekenhuis. In de auto al wat behoorlijke weeen. was geen pretje met alle hobbels in de weg en nog een stukje lopen naar een rolstoel.... Ik was rond 02:00 in het ziekenhuis en om 3:45 is Owen geboren. En om 7:00 zaten we met z'n drietjes thuis op de bank. Heel snel gegaan en erg onwerkelijk allemaal.

Wel leuk dat ik me dit nog herinner als dag van gister. Weet nog wel meer, maar dan word het helemaal een lang verhaal...

Nou meiden, ik ga naar me werk.
Fijne dag verder en tot snel maar weer.

Groetjes Jojo

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4  Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7 Debby, 25 jaar, eerste ronde, ervanuitgaande cyclus 27dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
8
9
10 Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12 Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15 EstherBelgie, 30jr, 10de ronde, cyclus 28dgn. Dochter 16mnd. Tegen nu moet    
        ik  zeker ongi  zijn (liefst niet natuurlijk), doe een beetje rustig aan en weet geen
        exacte datum van NOD.
16
17
18
19
20
21
22
23 Go 1, .. jaar, 1ste ronde, cyclus .. dagen , zoontje 11 maanden
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Februari

1
2
3 Billie, 28 jaar, 2e ronde, cyclus 30/31 dgn. 2e kindje, zoontje Quinten, 13 mnd.
4
5
6
7
8
9
10
11
12

@Mylene: Nou, nou, jij zou zomaar eens zwanger kunnen zijn. Ze zeggen dat een streepje/plusje, hoe vaag ook, een teken is dat je zwanger bent maar gewoon nog iets te vroeg met testen. Als je niet zwanger bent zie je echt helemaal niks hoor (of je moet een hele grote verbeelding hebben ;-). Ik wil je niet blij maken met een dode mus maar ik heb hoop voor je! Spannend! Ik duim voor je hoor!

@ Loth: Hoi, hoi Loth. Ja, zou innesteling kunnen zijn maar het kan ook zijn dat jullie tijdens het vrijen een klein beschadinkje gemaakt hebben. Voortekenen van je ongesteldheid lijkt me neit. Je wordt ongi of niet, niet een week vantevoren een klein beetje. Nooit van gehoord. Ik hoop dat dit een innesteling is, zou ontzettend super zijn! Ik wens je heel veel geduld toe!

@Iedereen: Ik zie nu alweer uit naar de klusweek ;-)

@Sweety: Sweety, ik heb de ovu tests binnen. Gebruik jij er ochtendurine voor? Ik zie in de handleiding dat je dat niet moet gebruiken maar je mag vantevoren ook niet teveel gedronken hebben. Hoe pak jij dat aan? Ik hoor je graag eventjes.

Dag meiden!

Terug
Bovenaan