Wij gaan voor de tweede!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reactie moet maar gewoon afwachten zit niets anders op. Heb wel een paar vage klachtjes dus ergens hoop ik wel op een positieve teste volgende week, durf alleen niet te veel te hopen bespaar me de teleurstelling liever. Net maar even testen besteld op het internet jeetje dat scheelt echt een stuk met bij de apotheek! Ik heb extra gevoelige testen besteld dus ben benieuwd want geloof niet dat ik kan wachten tot donderdag haha. Met zo veel geduld ben ik niet gezegend helaas.

Liefs Loth

Vorige maand nog 36 dagen en nu is het volgens mij al begonnen en zit nu op 27 dagen.
(heb wat bruinig slijm...altijd het begin van mijn menstruatie)

Liever eerder dan later (en het liefste helemaal niet) maar ik vind het wel vervelend worden zo, ik voel mijn eisprong niet, dus dan moet je maar gokken met klussen.
Ik hou er rekening mee vanaf dag 10 en ja dan tot dag...   Aangezien het vorige keer 36 dagen waren, tel er 14 vanaf... tot dag 22.
Dan om de 2/3 dagen..   de ene keer heb je meer zin als de andere keer.
Blijft toch wel een beetje verplicht nummertje af en toe. hahaha.
Ach, nu valt het wel mee maar als je maanden verder bent kan ik me voorstellen dat je er genoeg van hebt!

Dus voor ons op naar ronde 3!

Ik las dat het voor 1 meisje spannend is... licht streepje!
ik hoop het! even duimen nog!

Hoi!

Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal, met lekker veel vruchtbare dagen, veel klusenergie en gezonde, gelukkige zwangerschappen!

Ik kan mezelf even niet op de nod-lijst zetten, want ik weet het niet meer! Laatst zo weinig en kort bloedverlies, dat ik het nu niet meer weet. Misschien ben ik wel zwanger!

Binnenkort ga ik een testje doen, misschien morgen wel.

ellowwww

mylene, spannenddddddddddd alvast een voorzichtige gefeliciteerd hoor!!!

loth, het kan zowel innesteling zijn als gewoon een adertje gesprongen tijdens het vrijen...leuk he al die klachten die 2ledig kunnen worden uitgelegd....succes met wachten hoor maar ik denk dat je gewoon lekker zwanger bent meis!!!

billie, ik doe het laat in de middag, omdat ochtend urine te geconcentreerd is en dus een verktekend beeld kan hebben, ik doe het elke dag om uurtje of 17.00 en drink dan de 3 uur daarvoor niks meer...werkt bij mij perfect!!

jojo, fijn dat alles goed verloopt, fijne zwangerschap gewesnt hoor en hopelijk mogen wij je hier snel volgen!!

alle nieuwe meiden> welkom en veel succes!!!

liefs sweety

ff mijn nieuwe banner proberen....ik vind het wel een grappige, keertje een vrolijke toch?

ja he bedankt hahahahaahah leuk dat je nog online bent meis!! ben je niet moe???lol...plaag je maar hoor!!!

Ben eigenlijk bekaf maar dat is niets nieuws. Daarom ook lekker vakantie nu!

Terug
Bovenaan