Wij gaan voor de tweede!

Ik doe mee hoor met in spanning zitten haha. Donderdag NOD en ook wel wat klachtjes dus spannend!!!!!!! Durf niet te erg te hopen.

Kus Loth

Hey Mylene,

Van HARTE GEFELICITEERD!!! De tweede al, super!!!!

Hey esther, ik kom idd uit Nederland, maar woon nu al drie jaar in Lommel, het bevalt ons ook goed, werk je in Bels? Ik werk namelijk nog steeds in Nederland.
Ben idd ook in het zkh bevallen, heb een keizersnede gehad, na 26 uur omdat de ontsluiting bleef steken op zeven cm, de volgende keer krijg ik 99% procent een keizersnede.

Hey Sweety, hoe is het met Justin?

Ben benieuwd wanneer het weer raak zal zijn bij ons, bij Jelle hebben we er vrij lang over gedaan voordat ik zwanger was, weet bij god ook niet wanneer mijn ei komt al had ik vandaag wel wat buikpijn................ach we zien wel..............

Groetjes Janneke

Ps esther; ik werk ook in het verrpleeghuis met zwaar dementerende mensen

Jojo, gefeliciteerd meid!!!
En natuurlijk ook de andere meiden die zwanger zijn!!

Hier nog (steeds) geen spoor van ongi.
Maar het kan tuurlijk nog komen, maar zit wel in onzekerheid hoor!!
Pfff... ik kan zo slecht tegen afwachten, maar helaas zit er nix anders op.
In princiepe ken ik nu al testen, maar omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus is doe ik het maar niet.
Voordat ik zwanger werd van Dylano zat ik tussen de 24 en 27dgn.
En nu zit ik op 28dgn, dus ik weet het allemaal niet hoor!!
Maar omdat ik begin dec. gestopt ben met de pil komt het mss daardoor.
Tenminste, dat hou ik mezelf gwn voor.
Willen jullie met mij meeduimen?!?!

Groetjes (een onzekere) Debby.

Nou dames, ik ben helaas toch ongi geworden net.
Erg jammer!! Op naar de volgende ronde!!

Groetjes Debby.

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4  Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7
8
9
10 Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12 Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15 EstherBelgie, 30jr, 10de ronde, cyclus 28dgn. Dochter 16mnd. Tegen nu moet    
        ik  zeker ongi  zijn (liefst niet natuurlijk), doe een beetje rustig aan en weet geen
        exacte datum van NOD.
16
17
18
19
20
21
22
23 Go 1, .. jaar, 1ste ronde, cyclus .. dagen , zoontje 11 maanden
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Februari

1
2
3 Billie, 28 jaar, 2e ronde, cyclus 30/31 dgn. 2e kindje, zoontje Quinten, 13 mnd.
4
5Debby, 25 jaar, 2e  ronde, cyclus 28dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
6
7
8
9
10
11
12

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4  Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7
8
9 Edith, 27 jaar, vandaag Mirena verwijderen! dochter Bente 4jr.
10 Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12 Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15 EstherBelgie, 30jr, 10de ronde, cyclus 28dgn. Dochter 16mnd. Tegen nu moet    
        ik  zeker ongi  zijn (liefst niet natuurlijk), doe een beetje rustig aan en weet geen
        exacte datum van NOD.
16
17
18
19
20
21
22
23 Go 1, .. jaar, 1ste ronde, cyclus .. dagen , zoontje 11 maanden
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Februari

1
2
3 Billie, 28 jaar, 2e ronde, cyclus 30/31 dgn. 2e kindje, zoontje Quinten, 13 mnd.
4
5Debby, 25 jaar, 2e  ronde, cyclus 28dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
6
7
8
9
10
11
12

Lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie felicitaties. Ik ga morgen de verloskundige bellen om eens te horen wanneer ik mag komen en wanneer ik voor een echo mag.
Het is vandaag heel erg onwerkelijk. Besef het nog niet helemaal. Ondanks de misselijkheid, opgeblazen onderbuik (gevoel)  en de pijnlijke borsten.
Ik zal voor iedereen blijven duimen.

@ Jojo: Tuurlijk blijf ik hier meekletsen en ga ik ook kletsen bij zwanger zijn.

Liefs van Mylène

hallo allemaal,
Wat leuk dat hier iedereen zit, die ook voor een tweede gaan. Ook wij gaan er weer voor en kan ik eindelijk  letterlijk mijn ei kwijt. In nov.'06 is onze dochter geboren en zijn wij inmiddels al enkele maanden bezig om voor de tweede te gaan. Helaas laat mijn cyclus mij danig in de steek of brengt mij enorm in de verwarring. Vanaf het begin heb ik namelijk al een rare cyclus, waarbij ik tussen de 8 en 17 dagen !! ongesteld was. Daar word je echt niet vrolijk van, temeer omdat je ook nog eens denkt dat ik waarschijnlijk in die dagen mijn eisprong kan hebben gehad. Dus telkens.. weer een teleurstelling, alleen maar bloed!
Al bij de huisarts geweest en die heeft mij medicijnen gegeven zodat de klok weer recht gezet kon worden, maar helaas ook dat lukte niet.
Uiteindelijk een verwijzing gekregen voor de gyn, heb ik net voordat ik daar heen zou gaan een ongestelheid van 3 dagen, waarbij ik amper bloed verloor. Aangezien we toch hoopten dat het dan een keertje raak was, de afspraak verzet. Maar nee hoor.. weer niet.
Vervolgens ovulatietesten gekocht en ik blijk gelukkig wel een eisprong te hebben. Dat is weer een pluspunt, maar ook dat tot op heden heeft het nog niet geholpen.
Nu is mijn cyclus weer 17 dagen! Mijn eisprong bij 11 dagen en dan een week later begint het gerommel weer. Amper bloedverlies waarbij we dan denken dat het wel eens een innestelingbloeding kan zijn, maar nee hoor..
Daar word ik dan ook zo moe van. Gewoon niet weten waar we nu aan toe zijn. Het enige voordeel is, dat we dan snel weer een kans hebben.
Nu als het goed is heb ik mijn nod op 22 januari. Op de 24ste een afspraak bij de gyn..
Kortom een heel verhaal, maar hopen op een goed einde.
Iedereen succes gewenst met klussen en testen!
mamajo

Terug
Bovenaan