Wij gaan voor de tweede!

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik ook mee mag kletsen.
Ik ben Anna, 28 jaar en wij hebben een dochtertje van 2 jaar en 2 maanden.
Begin december ben ik met de nuvaring gestopt en heb op dit moment mijn eerste natuurlijke menstruatie, na 29 dagen al!
Voordat ik zwanger was van onze dochter had ik een cyclus van op de dag af 28 dagen dus dit vind ik echt netjes.
We zijn nog niet voor het 'echie' bezig, want ik wilde eerst eens kijken hoe mijn cyclus zou zijn. Daarbij merk ik  dat mijn man het nog wel een beetje eng vindt allemaal.
Maar bij mij kriebelt het toch weer behoorlijk hoor, het lijkt me heerlijk om weer zo'n klein wondertje in mijn buik te mogen dragen.
Hopelijk kunnen we het snel weer proberen en ik zou het gezellig vinden om hier met jullie mee te mogen doen!

Groetjes, Anna

Hey Loth, leuk dat we samen in spanning zitten! Vandaag nog geen RD's te bespeuren, en ik heb me ook ingehouden en niet getest. Ik wil eigenlijk morgen ook nog niet testen, eerst maar afwachten of ie niet alsnog doorkomt...Want woensdag is eigenlijk mijn dag. Zal duimen voor ons allebei!!! Zou leuk zijn ineens veel zwangeren in januari!

Janneke, ik werk in Belgie, ook op een afdeling voor dementerenden.

Grtz, Esther.

Hi dames!
Nu eens even reageren op wat er zoal geschreven is! Is in het begin altijd lastig vind ik, als je op een forum gaat schrijven waar een deel elkaar al kent.

Jojo, wat super dat jij, als topic-opener, zo snel al zwanger bent, proficiat! Dat geeft hoop voor de rest, kunnen we ons eerdaags het "supersnelle zwangerworden forum" gaan noemen! Het viel me zoiezo al op dat de meesten bij de 1ste ook vrij snel zwanger waren. Voor ons was het de ste keer ook al bij ronde 2 raak, hopelijk dit keer weer zo snel!
Mylene, ook jij proficiat met jullie "schot in de roos"! Heerlijk hè, als je al dat wachten en die onzekere maanden gewoon helemaal niet kent! Was het voor iedereen maar zo! Je hebt zo'n digitale test gedaan...Die waren er 5 jaar geleden nog niet en toen ze uitkwamen heb ik me voorgenomen dat ik die ook wil gebruiken bij de volgende poging. Hoe duur zijn ze? En zitten daar dan meerdere strips in?
Debby, vreselijk hè, die onzekerheid en het wachten!? Ik duim voor je mee hoor, ga vast nog blauwe duimen krijgen hier!
Mamajo en Mama_Iris, welkom hier en wordt maar lekker snel zwanger!
Nelly, ik zag dat jij de 6de je NOD had....en en en???
Nou, hier laat het maar even bij wbt reageren, het is nog ff lastig om iedereen uit elkaar te houden! Als jullie de kleurtjes iritant vinden, zeg het maar hoor. Zo schreef ik 5 jaar geleden ook altijd, en die tijd komt weer helemaal terug voor mij! Morgenochtend is het zover...dan gaat de Mirena eruit! Spannend hoor...ik hoop dat het de huisarts lukt, ik voel zelf de draadjes nl. niet meer. En dat het niet te veel pijn doet...maar ja, voor wat, hoort wat!
Groetjes, Edith.

@ Lizzy: dank je wel. Genieten ga ik zeker

@ Edith: Ook jij   bedankt. Ik vind het wel moeilijk tegenover anderen als ik zou vertellen dat we weer bij de 1e ronde gelijk zwanger zijn geworden. Een aantal mensen in mijn omgeving zijn niet zo makkelijk zwanger (geworden).

Die digitale test heb ik voor 20 euro gekocht. Er zitten dan 3 testen in de verpakking. Hoewel het best prijzig is, vind ik het super! Ik zou het dan ook iedereen aanraden.
Ik heb er nu nog 1 over (1 toen mijn man thuis was, en 1 al ervoor, omdat ik zo benieuwd was, en mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen. Beide uiteraard met de tekst: Zwanger!)

Veel succes en laat iedereen weten zodra jullie gaan testen? Dan kunnen we met z'n alle duimen!

Veel klusplezier en succes de komende ronde, allemaal!

Liefs Mylène

Ja dik vet balen maar ik ga op naar ronde 11. Vandaag helaas ongi geworden...

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Januari:

2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4  Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden ZWANGER!
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7
8
9 Edith, 27 jaar, vandaag Mirena verwijderen! dochter Bente 4jr.
10 Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12 Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 Go 1, .. jaar, 1ste ronde, cyclus .. dagen , zoontje 11 maanden
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Februari

1
2
3 Billie, 28 jaar, 2e ronde, cyclus 30/31 dgn. 2e kindje, zoontje Quinten, 13 mnd.
4
5Debby, 25 jaar, 2e  ronde, cyclus 28dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
6 EstherBelgie, 30jr, 11de ronde, cyclus 28dgn, dochter 16,5mnd
7
8
9
10
11
12

jannetje, met justin gaat het prima, hij kan nu klappen in de handjes hahahahahha zo schatiig!! en bij jou???alles goed??

edith, ik vind die kleurtjes wel leuk!! gezellig hoor, dus lekker blijven typen en je komt er vanzelf wel in hier hoor!! succes!!

estherbelgie, wat balen joh!! veel succes de volgende ronde, waarschijnlijk volg ik je ( zie mijn eigen topic van zojuist..) dan kunnen we weer samen klatsen en gaan we beetje gelijk op!!! maak er toch beetje leuke dag van vandaag!!

iedereen verder succes met afwachten of weer klussen enz!! tot gauw weer!!

liefs sweety

Hoi Esther,

Hoe is het met de zenuwen? Ik kon het niet langer afwachten en heb gister een test gedaan en nou dacht ik daar een heeeeeeeeel vaag streepje te zijn dus ik helemaal in de wolken, vanochtend nog eens getest en gewoon negatief! Ik weet het dus even niet meer. Heb morgen m'n nod en besloten om het maar gewoon af te wachten. Geen testen meer voor mij de komende dagen want ik wordt er alleen maar onzeker van. Heb wel klachtjes maar ja dat kan van en zwangerschap en ongesteldheid zijn dus lekker vaag. Het enige waar ik me nog een beetje aan vast hou is dat ik zaterdag een beetje bloed heb verloren (inestelingsbloeding?????) normaal heb ik dat namelijk nooit tussentijds. Nou ja ik hou je op de hoogte en ik zal heel hard duimen voor je!

Liefs Loth

Terug
Bovenaan