Wij gaan voor de tweede!

De volgende keer zal ik eerst alle reacties goed doorlezen voordat ik weer iets typ Sorry!  Balen Esther van je ongi! Maar ik zal de volgende ronde extra goed voor je duimen!

Liefs Loth

Hoi Loth,

Waarom doe je geen digitale test? Bij mijn eerste test was er ook een heel vaag streepje en wist ik nog niet waar ik aan toe was. Bij digitale test stond er zwanger en dus geen twijfel mogelijk. Is wel prijzig, maar geeft een hoop extra zekerheid. Wel meteen foto maken als je dat wil. De tekst zwanger verdwijnt na een tijdje. Hierdoor heb ik twee testen moeten gebruiken.... dat soort dingen wil ik altijd vastleggen!

Hoop dat je toch zwanger bent!

Groetjes Jojo

Hoi Jojo

Bedankt voor je reactie! Ik ga ook zeker een digitale test doen. Dan maar wat meer betalen maar dat stomme gedoe met die streepjes! Ik wacht wel nog even tot het weekend. Morgen NOD en bij mijn eerste had ik ook pas een dag of 3,4 na mijn NOD een duidelijke +. Maar goed we wachten maar gewoon af.

Liefs Loth

Hoi meiden,

Ik zou het gezellig vinden hier op het forum met jullie mee te mogen kletsen.
Ik zal me eerst even voorstellen:

Go (Bijnaam van mij), 27 jaar, heb een zoontje van 13 maanden.
Ik zit nu in de 1e ronde voor ons 2e kindje.

Heb voor de geboorte van mijn zoon 2 miskramen gehad.
Ben dus 3 keer zwanger geweest. Bij alle 3 de eerste maand aangeteld, dus heb goede hoop dat het misschien deze keer ook raak kan zijn. Je moet natuurlijk er niet vanuit gaan, maar hopen mag, he!!

Ik weet jullie namen zo even niet meer, maar ik hoop dat we snel met z'n alle zwanger gaan worden.
De verhalen waren niet allemaal even positief las ik, testen die eerst postief waren, toen negatief. Vervelend is dat toch. Heb ik ook wel vaker gehad.
Even wachten en dan weer testen. Misschien is die digitale test wel iets. Probeer het, en je zult het weten.

Mijn NOD is 23 Januari, dus dat duurt nog wel even.
Deze week goed geklust, dus...........

Nou, een heel verhaal van mij, tot mails........

Liefs, Go

Hoi Meiden,

Al even niets meer van me laten horen, maar goed ik ben er weer.
Ik denk dat het raak is deze keer. Nog niet echt hele duidelijke voortekenen maar mijn gevoel is zo sterk. Bij eerste zwangerschap had ik ook geen voortekenen maar was mijn gevoel wel goed, dus hopelijk heb ik nu ook weer gelijk. Heb gisteren wel al een test gedaan en er was een heeeeeeeeel licht streepje te zien. Ik word echt gek van ongeduld, denk dat ik morgenvroeg samen met manlief nog maar een keer test en anders zaterdagochtend. Ik hoop zo dat het raak is.

Lotje

Nou hier blijft het nog even spannend hoor! vandaag mijn NOD maar er is nog nies te zien. Zou vanmorgen kunnen zweren dat het eraan zat te komen maar nu voel ik nagenoeg niets meer en doen mijn borsten plotseling weer zeer?! nou ja zit niets anders op dan geduldig (ahum) afwachten.

Liefs Loth

Terug
Bovenaan