Wij gaan voor de tweede!

Ik ben zwanger! 2 Strepen, heel duidelijk. Wat een feest. Ik hoop dat het begin van 2008 voor jullie ook zo'n succes is!

Groetjes,

Lizzy

Hier nog steeds niets! aaaaahhhh. Van het weekend ga ik testen dus nog even geduld hebben maar wat is dat moeilijk!!!!!!!!
He lizzy gefeliciteerd!!!!!!!!! Geniet ervan meid!

Hoi meiden,

Lizzy: gefeliciteerd! Leuk dat de zwangere club steeds groter word. Hoop dat er snel veel meer volgen!

Loth: knap dat je tot zaterdag kan wachten!

Lotje: ook voor jou spannend. Ik had ook een gevoel dat het raak was en het klopte. Inderdaad had ik dit ook bij de eerste. Hoop dat jou gevoel net zo goed klopt als die van mij!

Andere dames, hebben jullie nog nieuws? Voorgevoel of wat anders te vertellen?

Ik ben de laatste 3 dagen echt zwanger! Voel  me niet helemaal top. Hoofdpijn, chagerijnig en eigenlijk heb ik het ene pijntje na het andere pijntje. Ook heb ik weinig trek. Kortom, alles wat erbij hoort..... Ach het hoort erbij. Weet nu wel dat het echt waar is!

Nou, ik spreek jullie snel weer!

Succes met alles!
Groetjes Jojo

lizzu, proficiat meid, een geode zwangerschap gewenst en een gezonde beeb in september,

loth en lotje....JULLIE |ZIJN ECHT ZWANGER HOOR hahahahahahhaha succes!!!

jojo, komt wel weert goed he, is gelukkig maar tijdelijk en voor een heel goed doel hahahaha hopelijk voel je je snel beter!!!

go, welkom hier en heel veel geluk met snel zwanger worden!!!

hier verder niks nieuws, alleen wat bruin met afvegen, tampon erin, maar niks vies (sorry..) tis alleen maar met afvegen, maar wel aanwezig dus...zet alleen niet door, dus snap er niks van...zondag NOD dus wie weet zet het nog wel door, maar heb dit nog nooit gehad hoor, 5 dagen voor NOD al bruin?? een van jullie dit gehad???

iedereen verder weer succes en ik lees wel weer lekker bij!! wanneer ik nieuws heb schrtijf ik meteen natuurlijk!!!

liefs sweety

Lizzy, gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk kan ik snel aansluiten ( morgen misschien)

Jojo, ja die kwaaltjes horen erbij, hoewel ik daar in mijn 1e zwangerschap geen last van heb gehad jij wel??

Lotje

Lizzie, proficiat met je zwangerschap! Geniet er lekker van!
Het gaat al goed hier met het zwanger worden zeg! De komende dagen gaan er weer een paar testen, heb ik begrepen, ik duim dat de testen positief zullen zijn!
Gisteren is mijn Mirena verwijderd. Ondanks dat de huisarts de draadjes niet kon zien, heeft hij ze toch kunnen vinden en vrijwel pijnloos werd de Mirena verwijderd. Nu is het dus afwachten wanneer ik ongesteld ga worden...ik voel nog helemaal niks...laat maar komen, dan weet ik tenminste een beetje wanneer we tot actie moeten overgaan ;-) Of laat maar niet komen en gewoon meteen zwanger zijn! Maar da's wel heel erg wishfull thinking!
Groetjes, Edith.

Hey meiden,

hier ff een berichtje van   mij.........kom net uit de avonddienst, moet dan altijd eff uitwasemen!!
Ik reken erop dat ik deze maand niet zwanger zal zijn omdat we door allerlei omstandigheden niet echt goed hebben kunnen klussen, weet ook bijgod niet wanneer   mijn ei komt aangezien vorige maand,
Zit momenteel niet echt goed in mijn vel, een hoop moeilijkheden op mijn werk etc etC;
Maarja, zeg nooit, nooit want de vorige keer was 1keer genoeg whahahaha.
Ben echt moe, dus  ga nu stoppen.
Ps Lizzie van Harte gefeliciteerd meid!!!

Groetjes Janneke      

Terug
Bovenaan