Wij gaan voor de tweede!

Hallo,
Voor alle zwangere dames; GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP!

Ik "moet" volgende week weer ongesteld worden.
Nou hebben mijn hubbie en ik rond de eisprong erg goed geklust!!!!
Dus laten we het hopen...
Ik heb nog geen tekenen dus het zal wel niet.

Wel heb ik al een paar dagen steken onderin mijn buik maar dat heb ik wel vaker dus dat hoeft niets te zijn. Gisteravond veegde ik bij het naar het toilet gaat slijm af, ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus.

Wie weet wat dat kan betekenen?

Groetjes Marieke

Hey Meiden,

Vanochtend getest en het resultaat is een heel vaag streepje, maar een streep is een streep zegt manlief dus eigenlijk kunnen we wel zeggen: IK BEN ZWANGER....
Kan het nog niet geloven. Heel veel glitters voor jullie allemaal.

Lotje

Hoi meiden

@lotje Nogmaals GEFELICITEERD!!!!!

@Edith: Ik werd 2 weken na het verwijderen ongi dus het kan nog wel even duren helaas.

Hier verder niets nieuws. Nog geen rd's maar ook geen positieve test. Word er een beetje humeurig van moet ik zeggen. Het is pas de eerste ronde dus zal wel erg snel zijn maar niet ongi worden en geen positieve test is heeeeeel vervelend!

Liefs Loth

Hallo,

Lotje: Gefeliciteerd! Helemaal te gek dat je ook zwanger bent. Je gevoel klopte dan toch he! En ik heb hetzelfde als jou. Eerst een kloppend hartje en dan ben ik ook pas helemaal gerust.

Loth, ik wacht met spanning tot morgen. Dan ga je weer testen toch? Heb je digitale test nu?

Ow, Owen is wakker. Ga dus stoppen met typen.

Voel me trouwens vandaag weer wat beter dan de afgelopen dagen. Alleen nog maar moe, maar das niet zo erg.

Tot snel.

Groetjes Jojo

Hoi jojo,

heb vanmorgen een test gedaan (geen digitale, deze had ik nog liggen en kon het gewoon niet laten hihi) maar negatief dus ben weer even klaar met testen Ga morgen wel een digitale halen als ik dan zondag nog niet ongi ben weer testen.

Liefs Loth

en hier is na 2 dagen minimaal bruin alles weer weg, niks meer dus!! grrrrrrrrrr nu weet ik nog niks!! heb er ff een testje tegenaan gegooid maar natuurlijk nega. we wachten maar af tot mijn nod zondag en hopelijk zet mijn ongi dan wel door dan wee tik tenminste waaraan en waaraf, en op naar ronde 2!!!

doeiiiiiiiiii

He, Lotje! Proficiat !!!!!!!!!! Wanneer is de 1e dag van jouw laatste
menstruatie? Mijn a terme is 10-9, dus ik wacht op het septemberforum.
Duurde effe voor het kwartje viel bij mij. Maar vanmorgen nog eens
getest en de streep was al duidelijker. Haha, de 1e test had een lichte
streep en ik had misschien te kort er overheen....je weet wel. Toe
stopte ik 'm even in de pot en mee werd de streep duidelijker. Maar nu
deze 2e test, is het echt zeker dus. Ha, nog een hele tijd voor ik het
rond ga vertellen! Ik heb er echt zin in. Lekker verlof straks, super. En tandemvoeden, wie weet.

Loth en sweety, wat vervelend! Natuurlijk weet ik hoe het voelt. Maar wat een gezellig forum waar je dan lekker je ei kwijt kunt. Ik hoop voor jullie allemaal snel een goede zwangerschap. Ik blijf het hier volgen, want het is hier zo gezellig.

Hoi Dames!
Allemaal een lekker weekend? Ik geloof dat er hier en daar nog getest gaat worden...duim duim duim! Vraagje, zijn jullie allemaal alweer trouw aan het foliumzuur?
Janneke, 1x is inderdaad genoeg! Vervelend dat het op je werk ff minder gaat...maar dat leid je gedachte misschien wel wat af van het zwanger willen worden, of niet?
Marieke, tja het kan vanalles betekenen hè...ik weet nog bij m'n vorige zwangerschap, voordat ik een test gedaan had, had ik erg veel slijmverlies. Ik dacht steeds te voelen dat ik ongesteld werd, maar gelukkig was er dan steeds niks te zien als alleen maar slijm. Achteraf was dat voor mij dus een duidelijk teken.
Lotje, van harte gefeliciteerd!!! Wat gaat het hier snel met de zwangeren zeg! Strooi nog maar flink rond met die glitters!
Loth, ik hoop dat je snel een positieve test hebt of desnoods je menstruatie, dan weet je weer waar je aan toe bent hè.
Sweety, voor jou hetzelfde, snelle duidelijkheid! Kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is voor je!
Ik had gisterochtend wat bruinverlies en was bang dat het, zoals bij Sweety, daarbij zou blijven. Maar gisteravond ben ik toch echt ongesteld geworden! Ik ben hartstikke blij dat het zo snel na het verwijderen van de Mirena weer allemaal op gang is gekomen, m'n lijf kan het nog! ;-) Dan gaat ronde1 nu officieel beginnen...dat het maar meteen raak is, want ik heb nu geloof ik nog minder geduld als bij de 1ste!
Groetjes, Edith.

Terug
Bovenaan