Wij gaan voor de tweede!

Hallo dames.

Afgelopen woensdag nog in een verhaal geplaatst over mijn verwarrende cyclus en nu...
IK BEN ZWANGER !!!!

Ik kan het nog nauwelijks geloven. Ik had het eigenlijk niet echt verwacht, aangezien ik afgelopen week elke dagen enkele (2 a 3) druppels verloor.
Zojuist een ovulatietest gedaan en die gaf direct een dikke streep. Positief dus. Ik vond het wel raar, want het kon eigenlijk nog niet zover zijn. Dus mijn mannetje vroeg of het niet mogelijk was, of ik niet zwanger kon zijn. Ik zei nog tegen hem dat het andere hormonen waren, maar toch maar een testje gedaan en ja hoor.. direct een vette streep.
Omdat ik de sensitest heb, toch maar een "echte"gehaald, de clear blue en ook die laat niets te raden over. Zwanger !! Het is nu nog echt aan het bezinken... en toch ook wel afwachten wat die bloedingen betekenen. Ze zijn nu  wel gelukkig gestopt.  Maar met de zwangerschap van onze dochter had ik ook wat bloedingen.. dus vertrouwen hebben.
Ik hoop zsm wel op de echo te kunnen om zekerheid te hebben of het allemaal goed zit en hoever ik erin zit, want daar kan ik weinig over zeggen ivm. mijn rare
cyclus.    
Het wordt in ieder geval september!
Jippie, ik ben zwanger !!

Iedereen maar weer succes met testen en ook de glitters voor jullie!
Mamajo

Hè hè, eindelijk even tijd om bij te lezen. Er  zijn een hoop nieuwtjes  zie ik.

Voor alle nieuwe dames: welkom!!

Voor alle zwangere dames: van harte gefeliciteerd! Een leuk begin van het nieuwe jaar!!

Esther: wat ontzettend jammer dat het (weer) niet  gelukt is. Niet moedeloos worden hoor. Ik zal in ieder geval voor je duimen. Alles goed met Froukje?

Ik las dat er iemand in Lommel woonde (weet even geen naam meer). Grappig. Het is daar in september altijd All American Weekend waar wij naar toe gaan. Dat is dan vlakbij.

Helaas ben ik op dag 29 ongie geworden. Even een dipje gehad, maar nu vol goede moed op naar de volgende ronde.

Houden jullie trouwens "rekening" met een eventuele uitgerekende datum? Als het deze ronde raak zou zijn ben ik rond Dean z'n 2e verjaardag uitgerekend. Dat is voor ons geen reden om een maand over te slaan. Bij jullie wel?

Voor de dames die nog in spanning zitten: veel succes!

en voor de andere dames: veel klusplezier!

Groetjes,
Nelly.

Hoi meiden,

Ben ik weer.....ik probeer eigenlijk niet al te veel op dit forum te komen,
anders ben ik er steeds mee bezig.
Mijn vruchtbare week is voorbij, nu maar hopen dat het deze maand raak is.
Wat zou dat toch geweldig zijn, een aantal van jullie heeft in ieder geval een goed 2008!!

Jojo:   Hierbij mijn aanvullende gegevens:

Go, 27 jaar, 1e ronde voor 2e kindje, mijn zoontje is 13 maanden (ik had per ongeluk
11 maanden gezegd), een een cyclus van 28 dagen, denk ik.

Ik hoop dat jullie nu ook on-line zijn, kan ik effe met jullie kletsen.

Liefs, Go

Hey Lizzy,

Mijn 1e dan van mijn laatste menstruatie was donderdag 13 december, dus ik ben volgens mijn berekening 18 september uitgeteld. Ach ja, je weet dat natuurlijk pas zeker wanneer je de echo hebt gehad, bij onze eerste zat ik er ook een week naast, dacht ik dat ik verder was maar denk dat ik nu wel goed zit, heb nu namelijk een dag na mijn nod getest.

Lotje

hoi dames,

Ik heb zekerheid nu, ik ben nl ongi geworden...balen, maar zag het al aankomen...voelde me ook echt niet zwanger, terwijl ik dat bij justin wel echt voelde...wel raar dat ik 5 dagen voor mijn NOD al ongi werd, toen zette het niet door en vanacht dus wel...ik begin maar mijn cyclus te tellen vanaf gister, dus vandaag dag 2, weet het anders ook niet! op naar de volgende ronde!! weet echt niet wanneer mijn NOD is, wacht even mij eisprong af en daar tel ik dan wel 14 dagen bij op. deze maand was gewoon raar, al na 9 dagen na mijn ei ongi...normaal altijd pas na 14 dus we zien wel in de volgende ronde!!

alle zwangeren: proficiat en heel veel succes en geluk gewenst!!

voor de rest: tot de volgende keer!! fijne avond en hopelijk is de maand februari een betere voor ons!!!
liefs sweety

maar ff een nieuwe gemaakt...hopelijk brengt tie geluk, ik houd mijn NOD maar op/rond 10 februari, we zien wel!!

kusssssssss

15
16
17
18
19
20
21
22
23 Go 1, .. jaar, 1ste ronde, cyclus .. dagen , zoontje 11 maanden
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Februari

1
2
3 Billie, 28 jaar, 2e ronde, cyclus 30/31 dgn. 2e kindje, zoontje Quinten, 13 mnd.
4
5Debby, 25 jaar, 2e  ronde, cyclus 28dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
6 EstherBelgie, 30jr, 11de ronde, cyclus 28dgn, dochter 16,5mnd
7
8
9
10 sweety,31 jaar,2de ronde, cyclus ong. 29/30 dagen, zoontje justin 9,5 mnd
11
12

Terug
Bovenaan