Wij gaan voor de tweede!

15
16
17
18
19
20
21
22
23 Go 1, .. jaar, 1ste ronde, cyclus .. dagen , zoontje 11 maanden
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Februari

1
2
3 Billie, 28 jaar, 2e ronde, cyclus 30/31 dgn. 2e kindje, zoontje Quinten, 13 mnd.
4
5Debby, 25 jaar, 2e  ronde, cyclus 28dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
6 EstherBelgie, 30jr, 11de ronde, cyclus 28dgn, dochter 16,5mnd
7
8
9 Edith, 27 jaar, 1ste ronde, cyclus 29dgn, dochter Bente 4jr.
10 sweety,31 jaar,2de ronde, cyclus ong. 29/30 dagen, zoontje justin 9,5 mnd
11
12

15
16
17
18
19
20
21
22
23 Go 1, .. jaar, 1ste ronde, cyclus .. dagen , zoontje 11 maanden
24
25
26 Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Februari

1 Nelly, 24 jaar, 4e ronde, cyclus 29-32 dgn, zoontje Dean 15 mnd
2
3 Billie, 28 jaar, 2e ronde, cyclus 30/31 dgn. 2e kindje, zoontje Quinten, 13 mnd.
4
5 Debby, 25 jaar, 2e  ronde, cyclus 28dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
6 EstherBelgie, 30jr, 11de ronde, cyclus 28dgn, dochter 16,5mnd
7
8
9 Edith, 27 jaar, 1ste ronde, cyclus 29dgn, dochter Bente 4jr.
10 sweety,31 jaar,2de ronde, cyclus ong. 29/30 dagen, zoontje justin 9,5 mnd
11
12

Hallo dames!

Even een tijdje niet geweest, anders ben ik er zoveel mee bezig! Maar nu beginnen de klusdagen weer dus.....effe posten.
En wat lees ik???Goed nieuws!
LOTJE en MAMAJO!! Gefeliciteerd!!
Heerlijk dat jullie zwanger zijn! Het gaat lekker hier op het forum!

@Sweety: Jammer sweety, op naar de volgende ronde he? Jouw NOD 10 feb? Die van mij ergens tussen 3 en 8 feb! Beginnen vanavond weer met oefenen dus hopen dat het raak is deze keer!

@Iedereen: Heb nog niet helemaal bij kunnen lezen maar dat doe ik hele binnenkort!
Veel succes iedereen!

Liefs, Billie

Hallo dames,

mama jo: gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend en hoe voel je je?
En hoe gaat 't met de andere zwangere dames?

Balen van alle ongi's. Ik hoop echt dat er in de komende ronde weer veel zwangere bij komen. Dan zitten we toch nog een beetje dicht bij elkaar....

Met mij gaat 't nog steeds lekker. Voel me best goed eigenlijk. Die moeheid blijft, maar das niet het ergste. Verder weinig last van kwaaltjes.
Nog 2,5 week en dan mag ik naar de verloskundige. Duurt wel lang vind ik, maar ja, moet gewoon geduld hebben.

Vind het wel heel leuk dat ik daar dan samen met Owen heen kan. Weet nog dat ik zwanger was van Owen, dat ik het zo leuk vnd dat moeders  met hun kindje samen bij verloskundige naar binnen gingen en nu is dat bij mij al zover!

Vanavond ga ik uit eten met meiden van de babygym van Owen. Ik kan hun nog niets vertellen. Een van hun is vriendin van mijn schoonzus en me schoonzus weet het nog niet. Wel jammer, want anders had ik het misschien al wel aan hun verteld.

Er is er nog eentje van de groep zwanger. Zij is 3 september uitgerekend. Owen is 3 september geboren..... haar dochtertje is 6 september geboren en ik ben de 7de uitgerekend. Zal toch wat zijn als we op elkaar datum van tweede bevallen. Zij gaat t vanavond denk ik vertellen, hoop dat ik me in kan houden.....

Verder weinig nieuws.

Succes allemaal!

Groetjes Jojo

Zoooo, er  zijn in hele korte tijd veel zwangeren!! Gefliciteerd allemaal!!
En geniet er maar lekker van!!.

Groetjes Debby.

Hoi meiden,

Voor alle zwangeren: Van harte gefeliciteerd!!! Geniet van de komende tijd!
We zijn elkaar bij zwanger zijn (Topic: Zwanger van een tweede kindje)?!

Voor alle meiden die hun NOD hebben gehad: Veel klusplezier voor de komende maand!
Ik zal zo wat glitters achterlaten.

Met mij gaat het verder wel oké. Ik heb echt last van de wel bekende kwaaltjes: Moe, misselijk, pijnlijke tepels... Maar heb het er helemaal voor over hoor.
Sinds gister voel ik me een beetje grieperig, Leuk die tijd van het jaar. geloof dat half nederland ziek is of onderweg... Nu heb ik ook weer een wat trekkerig gevoel onder in mijn buik, maar mijn darmen zijn ook aan het rommelen... Erg fijn, maar niet heus. vandaag dus maar een lekker relaxed dagje houden.

Liefs van Mylène

*

Hoi meiden,

Voor alle zwangeren: Van harte gefeliciteerd!!! Geniet van de komende tijd!
We zijn elkaar bij zwanger zijn (Topic: Zwanger van een tweede kindje)?!

Voor alle meiden die hun NOD hebben gehad: Veel klusplezier voor de komende maand!
Ik zal zo wat glitters achterlaten.

Met mij gaat het verder wel oké. Ik heb echt last van de wel bekende kwaaltjes: Moe, misselijk, pijnlijke tepels... Maar heb het er helemaal voor over hoor.
Sinds gister voel ik me een beetje grieperig, Leuk die tijd van het jaar. geloof dat half nederland ziek is of onderweg... Nu heb ik ook weer een wat trekkerig gevoel onder in mijn buik, maar mijn darmen zijn ook aan het rommelen... Erg fijn, maar niet heus. vandaag dus maar een lekker relaxed dagje houden.

Liefs van Mylène

**

Terug
Bovenaan