Wij gaan voor de tweede!

Hoi meiden,

Voor alle zwangeren: Van harte gefeliciteerd!!! Geniet van de komende tijd!
We zijn elkaar bij zwanger zijn (Topic: Zwanger van een tweede kindje)?!

Voor alle meiden die hun NOD hebben gehad: Veel klusplezier voor de komende maand!
Ik zal zo wat glitters achterlaten.

Met mij gaat het verder wel oké. Ik heb echt last van de wel bekende kwaaltjes: Moe, misselijk, pijnlijke tepels... Maar heb het er helemaal voor over hoor.
Sinds gister voel ik me een beetje grieperig, Leuk die tijd van het jaar. geloof dat half nederland ziek is of onderweg... Nu heb ik ook weer een wat trekkerig gevoel onder in mijn buik, maar mijn darmen zijn ook aan het rommelen... Erg fijn, maar niet heus. vandaag dus maar een lekker relaxed dagje houden.

Liefs van Mylène

**

Hoi meiden,

Voor alle zwangeren: Van harte gefeliciteerd!!! Geniet van de komende tijd!
We zijn elkaar bij zwanger zijn (Topic: Zwanger van een tweede kindje)?!

Voor alle meiden die hun NOD hebben gehad: Veel klusplezier voor de komende maand!
Ik zal zo wat glitters achterlaten.

Met mij gaat het verder wel oké. Ik heb echt last van de wel bekende kwaaltjes: Moe, misselijk, pijnlijke tepels... Maar heb het er helemaal voor over hoor.
Sinds gister voel ik me een beetje grieperig, Leuk die tijd van het jaar. geloof dat half nederland ziek is of onderweg... Nu heb ik ook weer een wat trekkerig gevoel onder in mijn buik, maar mijn darmen zijn ook aan het rommelen... Erg fijn, maar niet heus. vandaag dus maar een lekker relaxed dagje houden.

Liefs van Mylène

**

tja, niet zwanger, maar wel een nieuwe banner hahahahaha

kussssssss

oeps had die banner er al keertje ingezet...solly, vergeten...hihihiih

Lotje en Mamajo vangefeliciteerd!!!
Helemaal super natuurlijk!!!!

Tja, ik weet momenteel niet wat ik van mijn lichaam moet denken, zere borsten etc etc, maar ik kan haast niet zwanger zijn, we hebben niet echt veel geklust..........

Sweety, leuk joh dat Justin klappen in de handjes kent, ben ik nu ook aan het doen met Jelle, Jelle is volop aan het kruipen/ tijgeren superleuk om te zien!!!

Meiden, we houden elkaar op de hoogte he!!

Groetjes Janneke

@Sweety: Hoi, hoe gaat ut??
Ik ben gisteren begonnen met de ovu tests. Op dag 12 aangezien ik uitga van een cyclus van 31 dagen.
De controle streep werd duidelijk rood, de teststreep werd iets minder duidelijk rood. Negatief dus volgens de handleiding.
Maar zou dat lichtere rode teststreepje wel betekenen dat de LH waarde in ieder geval te meten is en er een eisprong aan zit te komen?
Dat ik misschien over een paar dagen wel een even rode teststreep of een donkerrode teststreep kan verwachten?
Heb jij ook wel eens GEEN teststreepje zien staan? Hij was nu namelijk heel duidelijk zichtbaar.
Ben benieuwd!
Liefs en succes deze maand.
Billie

ja leuk he jannetje!! tis zo geweldig!!! hij heeft ook zijn 1ste stapjes gezet aan mijn handen, helemaal trots was tie hahaahah stralen gewoon mooi joh!! verder tijgert de mijne ook vrolijk verder hoor, gaat snel he!! hoe gaat het verder met jelle??

billie, ik krijg ook altijd een teststreep hoor, alleen in het begin van het testen een lichtere, en wanneer mijn ei komt echt een dikkere streep dan de controlestreep dus echt wel verschil...ik twijfelde ook in het begin, maar je krijgt er vanzelf routine in...let ook goed op je lichaam, bv meer afscheiding, dunner slijm, gevoeliger onderin enz...dat in combinatie met je ovutest moet goed komen..:) maar je hebt gelukkig al van jezelf goede hormonen om te testen, sommige meiden krijgen helemaal geen teststreep en als e hun ei hebben nog steeds een lichtere streep dan de controlestreep, das heel vervelend want een gemiste maand he!! en mocht je twijfelen, gewoon lekker klussen, weet je het zeker toch?? succes hoor en laat ff weten???

mijn ongi is nu bijna over gelukkig, dus komen de klusdagen er weer langzaam aan he...mijn nod is waarschijnlijk 10 februari ongeveer..in ieder geval tussen de 8-11 februari, dus maar beetje er tussen in gaan zitten...

dames, succes weer en tot gauw!!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan