Wij gaan voor de tweede!

UP, UP!!
Schrijven hoor meiden ;-)
Hier alles lekker. Druk aan het klussen en in de weer met de ovu tests! De eerste twee nu negatief.
@Iedereen: Even een vraagje: Blijven jullie na het klussen liggen met de billen omhoog zodat de zaadjes er niet uit lopen? (Vies praatje ;-). Hoe lang blijven jullie dan liggen en plassen jullie daarna gewoon uit? Ik twijfel daar over. Wil namelijk niet de hele nacht blijven liggen zonder uitgeplast te hebben omdat ik gevoelig ben voor blaasontstekingen. Maar als ik uitplas ben ik bang dat het kostbare goedje verloren gaat ;-)
@Sweety: Dag 13 een lichte teststreep, dag 14 helemaal geen streepje!! Hoe kan dat nou? Heb jij dat ook wel eens gehad? THNX xxx
@Zwangere meiden: Alles lekker? Kwaaltjes volop aanwezig ;-) ?? Geniet er maar van , ik zie er ook alweer zo naar uit die kwaaltjes weer te voelen ;-)
LIEFS!!

UP, UP!!
Schrijven hoor meiden ;-)
Hier alles lekker. Druk aan het klussen en in de weer met de ovu tests! De eerste twee nu negatief.
@Iedereen: Even een vraagje: Blijven jullie na het klussen liggen met de billen omhoog zodat de zaadjes er niet uit lopen? (Vies praatje ;-). Hoe lang blijven jullie dan liggen en plassen jullie daarna gewoon uit? Ik twijfel daar over. Wil namelijk niet de hele nacht blijven liggen zonder uitgeplast te hebben omdat ik gevoelig ben voor blaasontstekingen. Maar als ik uitplas ben ik bang dat het kostbare goedje verloren gaat ;-)
@Sweety: Dag 13 een lichte teststreep, dag 14 helemaal geen streepje!! Hoe kan dat nou? Heb jij dat ook wel eens gehad? THNX xxx
@Zwangere meiden: Alles lekker? Kwaaltjes volop aanwezig ;-) ?? Geniet er maar van , ik zie er ook alweer zo naar uit die kwaaltjes weer te voelen ;-)
LIEFS!!

Ff snel voor Billy:
Het zal misschien best een positief effect kunnen hebben als je even blijft liggen na het vrijen ( Toen wij voor de 1ste gingen hield mijn man voor de grap  m'n benen in de lucht en schudde ze even op en neer zodat "het" goed kon zakken) Maar het kan totaal geen kwaad om daarna op te staan en te gaan plassen. Als je daardoor niet zwanger zou kunnen raken, hebben we geen pil of spiraal meer nodig!
Groetjes, Edith.

hee billie,

tja de ene keer heb je meer hormoon in je urine dan anders, mijn streepje is de ene keer ook lichter dan de andere, heb 1 X totaal geen streep gehad...maar je zult zien dat je echt een knalstreep krijgt bij je eisprong hoor!!! ff volhouden nog!!! en voor de zekerheid gewoon om de 2 dagen klussen, dan zit je altijd goed!!!

en nee, ik blijf niet langer liggen met mijn beneb omhoog of een kussen onder mijn billen ahhahahaha wat wel echt werkt en das ook bewezen, dat als je klaarkomt de zaadjes dieper naar binnen worden gezogen, dus das wel een optie...maar ook dit is maar een extraatje hoor, als de zaadjes van goede kwaliteit zijn dan koen ze er echt wel hhahahaha succes!!!

knuffffff

Hoi lieve Edith en Sweety,

Bedankt voor jullie tips en reactie! Gek he? Ik ben al een x zwanger geworden maar nu heb ik weer precies dezelfde vragen als toen. Het was toen ook al zo snel raak!
Nou, op naar huis, op naar de ovulatie test. Ben benieuwd!

Liefs, Billie

Hoi meiden,

ff kort berichtje van mij. Gaat allemaal goed hier, alleen beetje druk. Vandaar mijn afwezigheid hier. Vanavond weer eens tijd voor een langer bericht!

Nu staan we in ieder geval weer op pagina 1!

Groetjes Jojo

Lieve meiden,
allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik heb afgelopen maandag de vk gebeld en die vond het goed dat ik voor een vroege echo kon gaan. Dus 28 januari kan ik al op de echo. Erg spannend, omdat ik toch wel wat bloedverlies blijf houden.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook en die eindigde in een miskraam. De tweede had ik het minder, maar die liep wel goed af. Kennelijk ben ik om de een of andere reden gewoon een bloederig typje.
Wederom heb ik weinig last van kwaaltjes. Wat moeier dan anders, maar verder... Ik zeg wel eens tegen mijn man dat ik wel eens wat meer zou willen hebben, weet ik tenminste zeker dat het goed zit, alhoewel dat ook niet altijd alles zegt.
Het enige wat ik kan doen,   is afwachten en dat doe ik dan maar.
Wel merk ik dat ik het nu beter kan relativeren dan de vorige keer. Toen was ik half in paniek en nu niet. Misschien komt het wel omdat ik al een prachtige dochter heb.
Maar evengoed, ik hoop echt dat het allemaal goed gaat, want we zijn er allemaal aan toe, inclusief mijn dochter die de hele dag baby loopt te roepen!
Mijn zus en schoonzus hebben namelijk net een baby gekregen.. vandaar!

Jojo25: aangezien mijn cyclus knudde was, weet ik nog niet hoe ver ik ben. Het kan 4 weken zijn, maar het kan net zo goed 7 weken zijn. We  zullen zien.

Ik duim voor een goede afloop en voor jullie een positieve test!
Mamajo.

Hoi meiden!

Hoe is het hier????

Ik ben woensdag ongi geworden dus op naar de tweede ronde helaas maar ja was ook te mooi om waar te zijn. Weet alleen nu even niet hoe me cyclus in elkaar steekt dus ga maar flink ovu testen inslaan hahaha.

Liefsssss Loth

Terug
Bovenaan