Wij gaan voor de tweede!

Mamajo, heel veel suc6 meid!!
Ik hoop dat alles goed is met jullie ukje!!

Wij zijn druk aan de klus op het moment, dit zijn mijn vruchtbare dagen, maar ik wil er niet teveel mee bezig zijn, want dan lukt het toch niet!!
Dat was de vorige x ook.
Dus ik houd me voorlopig op de achtergrond, maar dat hadden jullie waarschijnlijk al in de gaten...

Groetjes Debby.

Even een vraag aan alle moeders;

Hoe hebben jullie het geregeld met de opvang van jullie eerste kindje?

Momenteel (bij mijn huidige baan) is mijn man twee middagen thuis en gaat mijn zoontje op woensdag naar de creche. Verder hebben wij geen opvang nodig omdat ik ook om het weekend werk.

Nou kan ik een ontzettend leuke baan krijgen maar moet ik 32 uur gaan werken.
En het is een ECHT leuke baan (als gezinsvoogd). Dus ben ik straks 4 dagen weg!
Mijn man kan ook 4 dagen gaan werken dus hebben wij voor 3 dagen opvang nodig.

Nou willen mijn schoonouders een dag oppassen en kan mijn zoontje 2 dagen naar de creche.

Ik vraag me af of wij dan het enige gezin zijn waar "zoveel" opvang moet worden geregeld??? Wie heeft ook "veel" opvang en hoe valt dat in de praktijk? Heb je het gevoel dat je je kind ermee tekort doet?

Graag jullie reactie!
Groetjes Marieke

Jippie heb vandaag een test gedaan en ben zwanger!!!! Meteen raak want we zijn pas net begonnen met klussen!!! Heb alleen continu een zeurderige buikpijn....
Weet iemand van jullie of dat normaal is????
Weet niet echt of het van mijn darmen komen want heb nl ook vaak darmklachten!!!
Ik ben heel blij dat ik zwanger ben van de tweede maar vind het ook een enge tijd, als alles maar goed gaat.
 gr Martine

Hee Marieke,

Ik werk momenteel ook 32 uur en breng mijn dochtertje Senna 3 dgn naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar mijn schoonouders.
Heb er soms wel moeite mee dat ik haar grotendeels van de week niet zie maar ja om volledig thuis te zitten kan ik niet en met 1 kindje vind ik het wel te doen en Senna vind het erg leuk op het kdv
Maar als strakt de tweede er is ga ik wel naar de 20 uur.
Maar ik snap je wel hoor want heb het er soms ook heel moeilijk mee om haar zo vaak weg te brengen.
Maar ja tegenwoordig heb je niet zoveel keus meer, het leven is zo duur en nu ik haar minder zie geniet ik wel dubbel zo meer wanneer ik bij haar ben.
Als het je een superleuke baan lijkt moet je er gewoon voor gaan. Als je eenmaal binnen bent kan je misschien na een tijdje wat minder gaan werken.
Succes ermee   groetjes Martine

matrine, gefeliciteerd!! een fijne zwangerschap gewenst en een gezonde beeb in spetember!!!

hier verder geen nieuws, ziek geweest en alweer op dag 11 geloof ik hahahaha gaat goed dus!! iedereen veel succes verder!!

billie, hoe gaat het met jou?? en is het testen goed gegaan???

liefs sweety

Dag dames,

Ben voor het eerst op een forum maar kreeg zo'n zin om mee te kletsen. Ook ik probeer zwanger te worden van een tweede. Onlangs heb ik een miskraam gehad en sindsdien raak ik een beetje obsessief. Niet goed dus. Maar vandaag ben ik ongesteld geworden! En daar ben ik maar wat blij mee. Het is namelijk bier dagen te vroeg waarmee mijn eisprong zowaar verschoven is naar het weekend (ben normaal namelijk op het uur regelmatig) voorheen was dat op woensdag, de enige dag dat mijn vriend en ik elkaar niet zien. Biedt perspectieven toch?
Nog even een vraagje voor deze nieuweling: NOD's? RD's? Wattuh?

Hoi Marieke,

Mijn ouders en mijn schoonouders passen 1 vaste dag op dochterlief en ik werk zelf 1 dag in het weekend en dan is manlief thuis. Vind het heerlijk zo, en ben zo flexibeler voor mijn werk.

Lotje

Terug
Bovenaan