Wij gaan voor de tweede!

Dag dames,

Oei, spannende tijden voor een heleboel wishing moms.
Ik kan ook haast niet wachten tot het weer actie tijd is. Onze kleine is
nu 16 maanden en gisteren wees ze naar haar pop en zei: zusje!
Tja, als zelfs zij er klaar voor is.

Martine: gefeliciteerd! Geniet er maar weer lekker van!

Wij zijn momenteel weer aan het afwachten. Waarschijnlijk eind volgende week NOD.

Veel succes en plezier allemaal!

Groetjes,
Nelly.

Heej Lotje,

Wanneer ben je uitgerekend? Ik volgens mij 28-09-08, ik weet het nu ook 2 weken eerder dan mijn vorige zwangerschap.
Ben je misselijk of heb je ergens anders last van?
Ik ben niet misselijk heb alleen ( vooral s'ochtends) hele pijnlijke borsten.
Ik hen 07-02 een afspraak met de gyneacoloog.......spannend.
Ja precies als je het eenmaal hebt zien kloppen voel je je pas echt zwanger en weet je dat het goed zit....maar dan toch ben ik bang dat ik me druk blijf maken, ik kan er nauwelijks van genieten omdat ik zo bang ben.
Is toch erg he!
Gr Martine

Ik zal allemaal voor jullie duimen die in afwachting zijn.
Succes!

Hey meiden,

Hoe is het met jullie?
Helaas ben ik gisteravond ongesteld geworden, dus op naar ronde vijf............
Moet toch maar meer glitterrs vangen hier en daar whahahaha
Hoor het wel als jullie nog in spannende afwachting zijn of als de volgende zwangere zich meld, ben benieuwd...............

Groetjes Jannetje

Martine, gefeliciteerd!!!! Ga er maar lekker van genieten!

Alle wachtende dames...sterkte en test vooral niet te vroeg hè! ;-)

Klussers...zet 'm op hè en geniet ervan!

De "rode dames"...drink, rook, eet wat je wil en dan...vol goede moed naar de volgende ronde!

Hier is niet veel bijzonders te melden.Ik zou nu ongeveer m'n eisprong moeten hebben. Maar het is m'n 1ste cyclus na de Mirena, dus het kan nog alle kanten op hè. Met de mirena meende ik mijn eisprong wel vaker te voelen. Maar nu dat ding eruit is en we zwanger willen worden, durf ik niet meer te vertrouwen op wat ik voel omdat ik er zo bewust mee bezig ben. Klinkt ingewikkeld, maar jullie snappen me wel hè! ;-) Ik vond de weken na mirena verwijderen tot nu al   lang duren...en dan breken straks die vreselijke weken tot de NOD aan....en dit is pas ronde 1! Erg hè, ik lijkt nu nog minder geduld te hebben dan bij de 1ste.
Groetjes, Edith.

Hoi Martine,

Volgens mijn eigen berekening ben ik 18 september uitgeteld. Ik heb juist vooral 's avonds last van mijn borsten hahaha. En ik ben vooral erg moe. Als dochterlief   's middags slaapt dan ga ik ook naar bed. Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de vlk. Ik ben namelijk verhuist en wil eigenlijk heel erg graag bij mijn oude vlk weer onder controle. Heb dus contact met hun gezocht en a.s week hoor ik of ik daar terecht kan. Zo niet, dan moet ik toch echt in dit nieuwe dorp naar de vlk.

Groetjes Lotje

Terug
Bovenaan