Wij gaan voor de tweede!

Oh martine wat vervelend allemaal (En dat is zacht uitgedrukt) Ik zal ook voor je duimen hoor meid!

Liefs Loth

Hoi meiden,
@ Martine: Jeetje, wat vervelend Martine. Weet je al iets? Ik duim voor je dat alles goed zit!
@Sweety: Hoi sweety, hoe voel jij je? Merk je al iets of voel je net als ik helemaal niets, nada, noppes. Voel telkens aan mijn tepels of ze echt niet een ietsiepietsie gevoelig zijn, of er echt geen trekkerig buikpijntje is, of ik echt niet vaker moet plassen dan normaal maar kom eigenlijk tot de conclusie dat ik me heerlijk voel. Nergens last van, geen pijntjes maar dus ook GEEN zwangerschapssignalen...Helaas!
Denk dus niet dat het raak is en verwacht ergens tussen 1 en 5 februari gewoon ongi te worden.
Op naar ronde 3 dan maar! Met zo'n instelling kan het alleen maar meevallen he??
@Everyone: Heej meiden, hoe gaat het met jullie. Zwangeren; zijn er al echo's geweest? Hoe voelen jullie je? Bne erg benieuwd!
Veel liefs, Billie
Mama van Quinten, 14 mnd

hee meiden,

Ben vandaag naar de gyneacoloog geweest en heb echo gehad en dacht zelf dat ik 7 wkn zwanger was maar is niet zo.
Ik ben 5 wkn en 2 dgn en kon dus alleen een vruchtzakje zien dat goed was ingenessteld en meer niet helaas.
Volgende week krijg ik weer een echo en hopen dat we dan een hartje zien.

Groetjes Martine

owwwww martine, hopelijk gaat het hartje kloppen en ben je gewoon minder ver dan je dacht!!! spannend tot die echo he!! zal duimen dat het allemaal goed komt meis!! wel goed nieuws dat het zakje goed genesteld zit toch?

billie, hier alles prima, afgezien van af en toe wat ongigevoel nergens last van, maar we hebben ook niet goed geklust, geen tijd en moe...we gaan der toch pas echt voor na onze bruiloft in juni, dus geen probleem! mocht het voor die tijd lukken dan is dat natuurlijk prachtig, maar ben gestopt met de ovutesten enz. we klussen alleen als we zin hebben!! en jij?? spannend!! je hoeft niet altijd wat te voelen om zwanger te zijn hoor!! ik voelde nl compleet NIKS toen ik zwanger was hahahhaa tis dat ik een positieve test had anders wist ik het nieteens hahaha dus...succes met wachten hoor meid!!

allemaal, hoe gaat het?? iemand anders al met vage klachten???spannende dingen?? succes allemaal met afwachten en klussen!!

liefs sweety

Hoi Sweety,

Nou, sinds 2 dagen heb ik toch last van mijn tepels. Dat had ik met Quinten ook. Voel af en toe wat steekjes in mijn buik en moet erg vaak plassen. Dus ineens dingen die op zwangerschap kunnen wijzen. maar dus ook op een ongi dus ik reken maar nergens op. Nog een klein weekje wachten met testen als ik niet ongi word. Begin toch wel weer flink te hopen!

oow, had effe gemist dat je gaat trouwen! Wat leuk! Tot die tijd maar gewoon aankijken dus en vanaf juni gericht klussen! Kan je mooi beginnen op je huwelijksnacht!! Hahaha
Leuk hoor, spannend ook. Wordt het een grote bruiloft of hou je het klein?

Ik zou ook wel willen trouwen maar ja...zo duur he?

xxx Billie

Hallo allemaal,

Martine! Hoop voor je dat t allemaal goed is! Ik wacht op goed bericht!!

Billie: hoop voor je dat het zwangerschapsklachtjes zijn, maar je moet nog ff geduld hebben voordat je wat weet....

Ben vanmorgen eerste keer bij vk geweest. Volgens haar ben ik 9 september uitgerekend. Ik had het via babybrabbel uitgerekend en die zei 7 september, maar ja. t is toch maar ongeveer, want t komt als t klaar is
Verder weinig nieuws, was nog te vroeg om harte te kunnen horen dus alleen maar gekletst. Heb 15 februari eerste echo. Daar hoop ik dan eindelijk het eerste teken van leven te krijgen.

Verder voel ik me niet echt super de laatste dagen. Heb vanaf vorige week flink last van m'n onderrug. Dit had ik bij vorige zwangerschap ook, maar pas veel later. Verder is Owen erg aan t rommelen met slapen. Gister overdag niet geslapen en vannacht 2 uur wakker geweest. Ik mis die uurtjes rust nu ontzettend. Vandaag vette hoofdpijn.
Vandaag heb ik gewacht tot hij echt super moe was en hij sliep met 10 minuten. Ga zometeen ook ff plat en hopen dat de hoofdpijn dan zakt.

Meiden, succes met alles!

Groetjes Jojo

Groetjes jojo

Hallo allemaal,

Martine, goh dus toch minder ver dan je dacht, dus nog ff geduld hebben voordat je het hartje kan horen.

Ik heb 14 februari mijn eerste afspraak staan bij de vlk. Maar goed, daarna een afspraak maken bij ziekenhuis voor echo. Spannend....

Lotje

Terug
Bovenaan