Wij gaan voor de tweede!

Hai meiden,

Ik voel me zo klote, had gister bloedverlies en buikpijn.
Ben zo bang dat het een miskraam is.
Het was in het begin roze en toen werd het rood,het was wel maar een klein beetje. En nu verlies ik weer niks. Ik heb af en toe wel krampen in mijn buik. Ga dadelijk denk ik naar de eerste hulp en hoop dat ze een echo maken.
Duim asjeblieft dat alles goed is ben zo verschrikkelijk bang.
Wil dit kindje zo graag!!!!!!!!!!!!
Jullie horen nog van me.

Gr Martine

Jeetje Martine....dat is schrikken zeg! Ik ben heel hard aan het duimen dat alles goed is! Laat je snel wat weten?
Groetjes, Edith.

Ohjee! Het zal toch nie waar zijn hé?!
Maar het hoeft niet altijd wat te betekenen hoor.
Ik hoop voor je dat het vals alarm is!!
Hou je ons op de hoogte??

Sterkte!!

Groetjes Debby.

achhhhhhhh Martine!!!

wat een naar nieuws!! hopelijk is het alleen maar een gesprongen adertje omdat het door je zwangerschap allemaal weer aan het doorbloeden is...pffffffff duim me suf dat het gewoon vals alarm is meis!!! veel stertke!!

liefs sweety

Martine,

Ik duim met je mee dat het vals alarm is. Laat je het nog even weten??

Lotje

Hai meiden,

Ten eerste wil ik jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes, vind ik echt superlief en doet me echt goed!
Ik heb vandaag gelukkig geen bloedverlies meer gehad maar heb s 'middags mijn suiker getest ( via mijn vader,hij heeft diabetes ) en dat was .....schrik niet.........20.6!!!!!!!!!!!!!!
En je suikerwaarde moet altijd rond de 5 zitten! Nou ik natuurlijk meteen weer helemaal in tranen! Bij mijn dochtertje had ik bij 28 wkn zwangerschap suikerziekte gekregen en heb ook tijdens zwangerschap insuline moeten spuiten. Na zwangerschap was mijn suiker ook verdwenen.
Heb meteen afspraak bij centrale huisartsenpost gemaakt en huisarts heeft meteen gyneacoloog gebeld en moet deze week op het spreekuur gezien worden!! Vind het zo eng!!
Ik lees ook continu enge dingen over miskramen op internet en zo maak mezelf echt helemaal gek!
Maar ja het is denk ik wel goed dat ik nou helemaal geen bloedverlies meer heb en geen buikpijn.
Ik werk zelf in het ziekenhuis en mijn vriendin op de poli gyneacologie dus ga morgfen meteen even langs.
Hou jullie op de hoogte!
Met jullie trouwens allemaal goed???
Ik ben alleen maar over me zelf aan het typen sorry hoor!
Lotje met jou alles goed?

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan