Wij gaan voor de tweede!

billie, gohhhhhh spannenddddddd zeg!! ik duim dat het raak is hoor meid, klinkt hoopvol!! zeker als je die klachtjes ook bij je eerste had!! pfffffff succes hoor!!
ik houd het heel klein, we trouwen gaan bruidstaart eten en een hapje eten met ongeveer 20 mensen en dat was het, we trouwen ook gewoon op een maandag! idd tis veel centjes en dat kan iedereen wel gebruiken dus vandaar klein! maar daarom niet minder gezellig! heb er ook echt wel zin in!! en idd tot die tijd klussen we gewoon lekker wanneer we zien hebben! Ook leuk he!!

jojo, wat vervelend dat je je niet zo oke voelt, hopelijk gaat het snel beter!! succes met de echo!!

liefs sweety

Helloooo

@Martine Hoe is het nu met je? Ik las dat ze op de echo nog niet echt veel konden zien? Maar iig wel een goede innesteling dat is al iets. Ik duim voor je meid!

@ Billie: Spannend!!!!!! ik duim voor je!

Nou hier zijn de klusdagen weer aan de gang dus jullie weten waar wij deze week mee bezig gaan hahaha!

Kus Loth

Hoi dames,

ik kom ff over mezelf klagen hoor

Vandaag en gister best wel moe, en misselijk. Gister was het helemaal erg.
Ook moet ik regelmatig naar de wc.
Tot mijn grote verbazing heb ik vanmiddag wat bloed verloren.
Dus dacht... ach ja... ik zal wel ongi geworden zijn.
Maar dan is mijn cyclus 21dgn.
Het bloeden is daarna helemaal gestopt!!
Nu loop ik om de haverklap naar de wc om te kijken of ik bloed verloren ben.
Het gekke is dat ik mezelf helemaal niet ongi voel.
Geen last van mn onderrug en geen menstruatiepijn. (Wel af en toe wat gerommel in mn buik).
Ik heb er al een test tegenaan gegooid, die kan je 6dgn voor de verwachte menstruatie gebruiken, maar of hij dan positief uitslaat is helemaal afhankelijk van je HCG hormoon.
Hij was dus ook negatief
Er zit nu nix anders op dan nog min. 6dgn te wachten... En daar ben ik zooo goed in!! NOT!!
Heb er hier al een topic over geopend, en mss kan het een innestelingsbloeding zijn.
Maar nu weet ik dus nog helemaal nix!!
Verdorie had ik nou maar niet getest denk ik dan weer bij me eigen.
Maar goed... gebeurd is gebeurd.

Hou jullie op de hoogte!!

Groetjes Debby.

Hallo allemaal.

Martine, ik wens je veel sterkte en hoop dat het mee gaat vallen.
Debby: wie weet was het wel een innestelingsbloeding (hoop, hoop)
Billie: ook voor jou hoop ik dat het straks een positieve test is

Jojo en Lotje: Nog even en dan de echo, spannend!!

Ik heb afgelopen maandag een (dacht ik) vroege echo gehad, op eigen verzoek, ivm. bloedverlies en wist niet hoe ver ik was.
Nou.. we werden allemaal verrast, ik was namelijk al ruim 11 weken en alles zag er tip top uit. Enorme opluchting natuulijk en een big smile
De echoscopiste heeft alles goed na gekeken, maar kon geen oorzaak vinden voor het bloedverlies, mogelijk een weke baarmoedermond.
Kennelijk waren de bloedingen dus geen ongestelheidjes, maar innestelingbloedinkjes. Ach ja.. het zei zo. Ik vind het wel heerlijk zo. Ik ben kennelijk een bloederig type en het hoort bij mij (andere zwangerschappen ook gehad). Het schiet iig op en vlieg er zo lekker doorheen. De uitgerekende datum is nu 17 augustus, lekker met de zomer verlof. Dat wordt genieten.

Ik wens iedereen weer succes voor geen RD maar positieve tests!

Mamajo.

Ben lekker bezig, de namen waren wel goed, excuses hoor. Maar iig iedereen succes gewenst met klussen, zwangerschapskwalen ed!

Hey Mamajo,

wat een super nieuws voor jullie zeg!!!
Da was zeker wel een verassing, haha!!
Ben echt blij voor je!!

Ja, ik hoop dat het een innestelingsbloeding is, maar vandaag vloei ik weer.
Maar het is geen echte ongi hoor.
Het is helderrood bloed, en is niet te vergelijken met een ongi.
Want ik verlies wel bloed, maar helemaal niet veel.
Ook moest ik vanochtend bijna naar de wc rennen.
Nu ben ik weer erg moe, en moet weer vaak naar de wc.
Ik word hier zo onzeker van, en mijn vriend moet het ontgelden.
Ik wil graag zekerheid, maar ik moet gwn ff wachten, helaas.
Weten jullie hoelang je bloed kan verliezen tijdens een innesteling??
En hoeveel bloed is het dan??

Alvast bedankt!!

Groetjes Debby.

Hoi meiden!

Hier nog geen ongi te bekennen...Brrrr...spannend. Nog 3 dagen.

@Sweety: Goed idee, zo trouwen. Wil ik ook wel! Hahaha

@Debby: Jeetje, wat spannend ook voor jullie deb! Ik zit ook in spanning. Laten we samen duimen!

Effe kort, want ik krijg zo visite!

Liefs!!

Terug
Bovenaan