Wij gaan voor de tweede!

Hoi, hoi,

@Mamajo: Jeetje, wat een verrassing zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En al helemaal aan het einde van die spannende weken. Ongelofelijk! Super, ben blij voor je!

@Debby: Nou, nog geen ongi hier hoor! Nog steeds last van mijn tepels en wat buikkrampjes. Dus kan nog alle kanten op! Kan niet wachten tot ik kan testen en hoop maar dat die vervelende duiveltjes niet komen opdagen!

Liefs!!

Hoi meiden!!!

Vanavond getest met een digi test van cb omdat ik niet langer kon wachten (2 dagen voor NOD!) en jahoor,

ZWANGER!!!!!

Hij was al na een minuut positief!
Had ook wel een vermoeden omdat ik echt veel last van mijn tepels heb en van die gekke buikkrampjes. Ook veel plassen en af en toe zo'n vlaag van misselijkheid.

Ik ben heeeeel blij maar ook weer hartstikke zenuwachtig! Hoop dat het allemaal goed zal gaan. Er zijn veel miskramen geweest in onze omgeving helaas.....
Uitgerekende datum zou 12 oktober zijn.

Hier de glitters voor jullie:

+++++++++++++++++++++++++

Liefs, Billie, mama van Quinten, 14 mnd en 4 weken zwanger van beeb nmr 2!

Billie, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Strooi maar flink met die glitters!
Liefs, Edith.

Hey Billie,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heerlijk.

Lotje

Billie, Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er lekker van en ga er vanuit dat alles goed gaat
Ik hoop dat de glitters ook voor de andere gaan werken!

Groetjes Mamajo (12 wkn zwanger en mama van Fiene)

Hey!

Billie: Gefeliciteerd hoor! Gelukkig hoefde je niet lang te wachten.

Ik zou geloof ik gisteren ongesteld moeten worden. Nog geen tekenen daarvan. Ik durf alleen niet te testen. Beetje bang voor een teleurstelling. Maar wie weet heb ik over een paar dagen goed nieuws.

Groetjes,
Nelly.

Kon mezelf toch niet bedwingen en heb net een test gedaan. Het is natuurlijk al avond, maar er staat toch echt een heeeel licht streepje. Zou het dan toch? Ben toch wel een beetje bibberig nu, mijn man  is namelijk op dit moment in Kortrijk en niet te bereiken, en ik moest het toch even kwijt.

wordt vervolgd...

Terug
Bovenaan