Wij gaan voor de tweede!

Billie GEFELICITEERD!!!!
en mama van Dean jij ook gefeliciteerd want een streep is een streep!!!!

Kuss Loth

Hallo meiden,
 ff kort, want ik moet zo werken........

Billie: gefeliciteerd!

Mama van dean: gefeliciteerd! Leuk dat we weer zo dicht bij elkaar zwanger zijn. Hoop dat het echt klopt (kan bijna niet missen).

Met mij gaat t redelijk. Heb wel veel last van me rug, maar ben ik nu voor onder behandeling. Hoop dat dat een beetje gaat helpen. Is best zwaar als je last heb van je rug met een kleine die je nog vaak moet tillen...... Verder wacht ik vol spanning tot het de 15de is. Dan heb ik eindelijk een echo en hopelijk een teken van leven van ons wurmpje.

Nou, ik ga me spullen pakken en ff werken.

Succes met alles!

Groetjes Jojo

Ja hoor, het is toch echt waar! twee streepjes! Geweldig! Ben helemaal happy. Zou dan ongeveer 11 oktober uitgerekend zijn. Dean is de 5e jarig, dus dat wordt spannend.

Hopelijk volgen jullie snel!

Groetjes,
Nelly.

de zwangere: proficiat!! geniet er lekker van een een geode en fijne zwangerschap gewenst!! mooie beeb in oktober!!

hier verder een rotweekend, mijn oma is vandaag overleden dus niet tof! donderdag de begrafenis brrrrrrrrrr zie er tegen op is altidj zo triest en het allerlaatste he, definitief...

verder geen NOD nieuws, geen klachten dus geen zwangerdingen enz hahahaha maar had toch al niet gedacht dat het deze mnd raak was dus dat scheelt, vind het ook niet erg hoor, ben ook aan het lijnen voor mijn bluiloft in juni, dus....we zien wel!

iedereen weer succes hoor en duimen draaien hahaha
liefs sweety

Hey meiden,

Voor de zwangeren onder ons Van Harte gefeliciteerd, en ik hoop dat ik wat gliiters opvang.
Pfff ben moe, kom net uit mijn avonddienst, nu gelukkig twee daagjes vrij...........
Morgen met Jelle ff naar het zkh, dus druk, druk druk.
We zitten nu in de vijfde ronde vanaf volgende week flink klussen whahahahaha.
Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik hoor het wel, ga nu gauw slapen.......................

Groetjes Jannetje

Hey Jojo,

Ik schrijf af en toe mee op zwangerschapspagina.nl. daar kun je namelijk privéberichtjes achter laten. Heb geen MSN.
Wel toevallig dat onze kids straks ongeveer evenveel schelen.

Groetjes,
Nelly.

Hai meiden!

Hoe is het met de zwangeren en de klussers?

Hier alles ok. De zwangerschapsverschijnselen beginnen zich aan te kondigen; misselijk, moe, ongeconcentreerd....
Ik heb me aangemeld bij Moeders voor Moeders...Dus als alles goed gaat ga ik daar over een week ofzo mee beginnen.
Ik heb het inmiddels aan de opa's en oma's verteld, mijn zs en zwager weten het en een goede vriendin. Voor de rest hou ik het nog even geheim tot we een goede echo met een hartje gezien hebben.
Vrijdag moet ik naar de huisarts. Hoop dat ik snel voor een echo mag. Vanwege wat gezondheidsproblemen mag ik waarschijnlijk meteen voor een echo.

@ Zwangeren: Zijn jullie al met namen bezig???
Wij hebben wel al wat mooie namen, zowel voor een jongen als een meisje...

Liefs!
Billie
4w3 zwanger

Hey Billie,

Hier liggen de namen al klaar. We hoeven alleen maar een roepnaam te hebben. De jongensnaam was snel gevonden. De meisjesnaam ook, maar we zijn toch voor onze eerste meisjesnaam gegaan. Die andere was iets te apart.

En jullie?

groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan