Wij gaan voor de tweede!

@ Billie: gefeliciteerd meid!!
Ik ben stiekem toch wel jaloers op je hoor.
Ik ben niet zwanger.
Het bloeden is sinds 3dgn gestopt.
Hadden vorige week naar de HA gebeld en die dacht aan een vroege mk
Maar het kon ook de ongi zijn, die veelste vroeg is gekomen.
Dus we gaan op naar de 3e ronde.

Ik weet wel dat er deze maand wat afgeklust gaat worden hiero, want nu weet ik helemaal niet wat mijn cyclus is
Dus dan maar het zekere voor het onzekere, en wat vaker klussen deze maand... Wat ook niet erg is hoor trouwens

Meid, geniet van je zwangerschap!!

Liefs Debby.

Lieve meiden,I

k ben ook zwanger!!!! vanochtend getest en een licht maar duidelijk streepje, 2 dagen voor mijn NOD!!! spannenddddddd hoop dat het goed blijft gaan omdat ik al keer MK heb gehad he!! en positief getest met goedkope kruidvattest dus.....helemaal blij natuurlijk, ben 2de week oktober uitgerekend mocht het goed gaan, maar ben heeel voorzichtig blij nu...zeg het ook nog tegen niemand totdat ik zondag een duidelijke streep heb hihihihi.
Ook ik heb werkelijk nergens maar dan ook nergens last van, alleen vaker plassen, maar niet misse;ijk, zere borsten, buikpijn ofzo helemaal niks, komt mischien nog...dus die test 6 dagen voor mijn NOD was toch positief....

hier voor jullie allemaal glitters en vangen he:

liefs van een blije sweety

Ooooh sweety ik heb je al gefeliciteerd op ons eigen onderwerp maar doe het gewoon nog een keer: GEFELICITEERD!!!! Ik zal je glitters vangen wie weet brengen ze geluk!!!!

Hier zijn de spannende dagen voor nod weer aangebroken. OOOOH wat duurt dat wachten toch lang! Vorige maand had ik allerlei kwaaltjes waardoor ik dat het zou wel eens raak kunnen zijn maar nu eigenlijk niet. Af en toe ongi gevoel en soort spierpijnsteken in mijn borsten maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden.
Nou we zien het wel

Kussssss Loth

Jaaaaa! Joepie Sweety!!
Gefeliciteerd! Dan zijn we ongeveer gelijk uitgerekend!
Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan!

Genietse!

@Iedereen: Ik mag 22 feb voor de eerste echo! Spannend. Hopelijk zien we dan het hartje kloppen!

Liefs, Billie

PS: Spannend Loth; ik duim voor je!

Hey Sweety,

Van  Gefeliciteerd!!! Helemaal super!! Leuk dat Justin een broertje of zusje gaat krijgen...........
Hey Sweety, kom je uit brabant? Ik oorspronkelijk namelijk ook......... woon nu in Belgie, vlakbij Valkenswaard.
Ondertussen zitten we nu in ronde vijf.......... en nog steeds niet aangeteld, voor mijn gevoel duurt het zo lang............... en iedereen is zwanger van deze topic, met wie kan ik dan nog kletsen whahahaha.........Ik vind het ook zo gaaf voor jullie allemaal!!! Wilde alleen graag dat ik ook bij de club kon gaan horen, en kon vertellen dat ik zwanger was, zucht...................
Maar we zullen doorgaan!!!!
Ik hoor je nog wel,

Groetjes Jannetje

@sweety, van harte gefeliciteerd. Ik kan me nog herinneren dat ik zwanger werd van mijn zoontje jessey en dat gaf zo'n gelukzalig gevoel.
Hoeveel dagen voor je NOD heb je dan al positief getest?
Ik heb mijn NOD namelijk maandag, dus ik zou morgen ook al kunnen testen??

Ik hoop zo dat ik ook een positieve test krijg.

Groetjes Bianca

heeee meiden,

bedankt voor jullie felicitaties!!!! jannetje, jou tijd komt wel lieverd, ff gedult nog joh!! dal wat extra glitters geven speciaal voor jou

succes meid!! en ik kom idd uit brabant!!!

billie, bedankt hoor tot op het oktoberforum!!

bianca, ik testte 6 dagen voor mijn nod....maar das wel uniek hoor, daarna vandaag dus 2 dagen voor mijn nod en nu echt duidelijk! dus tja das bij ieder verschillend hoe snel je HCG aanmaakt, ik doe dat blijkbaar snel...bij justin ook 4 dagen voor nod positief...succes hoor zal voor je duimen!

overige meiden, succes allemaal en hopelijk volgen jullie me snel\!!!

liefssssssssssssss

Sweety, ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Echt super dat je nu al zo'n mooie positieve test mag vasthouden. En over een maandje of 9...en mooie baby! ;-)

Jannetje...er zijn nog meer niet-zwangeren hier hoor...ikke! Maar ik zit nu wel in "de spannende dagen" net zoals Loth. Toen we voor de 1ste gingen en ik met de pil stopte, heb ik 1 cyclus van 29 dgn. gehad, daarna was ik zwanger. Als ik nu van 29 dgn. uitga heb ik morgen m'n NOD. Maar de Mirena is er pas net uit, dus m'n cyclus kan natuurlijk ook langer zijn...geen idee nog. Ik probeer in ieder geval te wachten met testen tot de 14de. Ff volhouden nog!
Liefs, Edith.

Terug
Bovenaan