Wij gaan voor onze 1e!!!!

@ stuiter_balletje; Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
wat geweldig voor jullie, kan me voorstellen dat het erg onwerkelijk is, ook omdat je niks voelt, ziet etc. Toch is een streep een streep....
Geniet van de komende periode, ben erg benieuwd hoe het verder gaat..
succes bij de huisarts!

Gefeliciteerd stuiter balletje!! Super joh! en wat fijn dat je nog nergens last van hebt!! Ik hoop voor meer meiden dat ze niet zo lang hoeven te wachten, want wat zou het heerlijk zijn als het meteen mik is!
Jam-ernie, ik werk op het regulier basisonderwijs waar ik meerdere leerlingen begeleid als oa-er. Leuk werk, zit hier helemaal op mn plekje! Maar als ik zo tussen de kinderen zit wordt mijn verlangen als maar groter om er 1 van mezelf te hebben, en nog bijzonderder van ons 2en :)!
Meiden succes!! Ben benieuwd wie de volgende is!

Weer zo veel berichtjes. Is moeilijk om te volgen...

Maaike: een dikke proficiat!!! Geniet ervan!!!

Hier
nog steeds geen RD! Dag 35... . Herinnerde mij vandaag ook dat gynea
heeft gezegd dat ik moest wachten tot na eerste natuurlijke
maandstonden om eraan te beginnen. Wij vrijen dus met condoom tot ik ongesteld ben geweest...

Heb juist beslist dat ik voorlopig niet maar naar het forum ga komen om te lezen en te schrijven! Maak mezelf helemaal gek gewoon! Dus dames: nog heel veel succes allemaal! Dat jullie allemaal vlug zwanger mogen raken!

Goeiemorgen

Stuiterballetje   GEFELICITEERD, super, geniet er lekker van!
dat iedereen maar gauw mag volgen.
Hebben jullie tegen familie/vrienden gezegd dat jullie bezig zijn? ik vind dat
erg moeilijk zal ik het wel zeggen of toch maar voor ons tweetjes houden, hoe
gaan jullie daarmee om??? Ben ik erg benieuwd naar!
Woensdag heb ik me nod, spannend...Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen kan er de klok op gelijk zetten tot de laatste x toen was ik 3 dagen overtijd en ook maar amper 1 dag gevloeid. Heb het gevoel dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden en ongemerkt de ongesteldheid tegen houd doordat er spanning in je lijf zit.
Vandaag lekker een vrije dag altijd op maandag dus ga lekker het huis poetsen.....

Liefs greet

hee goeiemorgen! wat spannend allemaal! mijn vriend en ik zijn ook bezig met de eerste. Ik zou het wel van de daken af willen schreeuwen. ik heb het mijn moeder verteld net voor dat ik ging stoppen met de pil. ze vond het allemaal wel heel erg spannend. Verder heb ik het niemand vertelt. Wel heel erg moeilijk als het over kinderen gaat en zo. Ben behoorlijk een vlapuit, en ik zou ook niet weten of ik het voor me kan houden als ik daadwerkelijk zwanger ben

x

Ik vindt het ook heel erg moeilijk om voor me te houden. Gelukkig woont mijn fam allemaal een eindje weg, zodat ik ook de kans niet krijg om het per ongeluk te vertellen. Lastig hoor!
Voor het weekend een testje gedaan, kregen bezoek en had wel zin in een wijntje.
Ik drink eigenlijk geen druppel meer sinds we bezig zijn, maar wou het even zeker weten dat ik zonder schuldgevoel een wijntje kon drinken. Zijn er meer dames die dit doen?of ben ik de enigste

wij hebben het nog tegen niemand gezegd dat we bezig zijn... misschien duurt het allemaal nog wel even en heb dan geen zin aan de vragen. Mochten we echt lang bezig zijn dan zou ik het op een gegeven moment wel zeggen, wil dan toch wel mijn verhaal kwijt, maar nu is het nog zo in het begin, vind het ook wel leuk een geheimpje tussen mij en mijn man..
wat betreft alcohol, ik ben deze maand nog aan het ontpillen zeg maar, dus nu nog niet aan het klussen voor een baby, toch hou ik er al wel rekening mee, drink eigenlijk bijna niet, deed dat eerder ook niet echt veel hoor. maar tijdens feestjes lust ik wel een wijntje, nu denk ik daar toch al anders over.

Terug
Bovenaan