wonderwomen

Hoi Pat,

Aan de ene kant snap ik wel dat je niet wilt lezen over onze gelukkige momenten...aan de andere kant is carina dit lijntje begonnen met ons allemaal. En omdat we het leuk vinden met elkaar te praten, zwanger of niet. Ik wil heel graag met jullie nog verder kletsen en wat er ons gebeurt daar kunnen we verder ook niet veel aan doen lijkt me he. Jij kan morgen ook ineens zwanger zijn en dan mag je dat niet vertellen hier? Dat zou dan ook niet echt kloppen lijkt me.

Maar als de anderen er ook mee zitten dan ga ik wel alleen nog naar het andere forum. Ik hoor het wel.

Groetjes en sterkte en succes met alles voor zo ver.

quote: y1972 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2008 17:07:22'));

Hoi Patricia en Petra,
 ik stond net in  het Kruidvat. Maar heb het toch niet gedaan!
Maar ik ben helemaal niet in een jubelstemming of aan het dagdromen, hoor! In tegendeel!! Zit nog vol emoties. Maar wat Marije zegt, het is dan gelijk zo definitief en ik ben gewoon nog niet klaar voor nog zo'n klap. Komt wel.
Wie weet voel ik me morgen wat sterker. Ik wacht een goed moment af!
Dag meiden.

P.S. Ben soms zo benieuwd hoe jullie eruit zien? Gek he?

Ja dat heb ik ook, ben ook nieuwsgierig naar iedereen. Jammer dat je geen test aan durfde maar wat je niet aan kan moet je niet doen. Maar pat heeft wel gelijk hoor, die teleurstelling is morgen net zo groot als vandaag en als je ongesteld wordt trouwens ook he pff. Maar hou het in de gaten, ben je normaal ook onregelmatig ongesteld?

wow petra ook al zwanger!! gefeliciteerd zeg (ben een week niet geweest)
nu hebben we hier al 3 zwangeren zitten toch? echt fijn hoor,ga er lekker van genieten.
marije niet al te veel zorgen proberen te maken hoor,al is dat makkelijker gezegd als gedaan.

liefs mier

hoi meiden...

voel me een beetje ongemakkelijk in dit draadje op het moment.
ik voel me nu een beetj een aanstichtster van de minder leuke berichtjes..

ik trek me voor nu even terug.
misschien kom ik binnenkort weer eens meekijken, maar het lijkt me voor iedereen even beter dat jullie zonder mij verder gaan.

carina vervelend dat je je er niet zo goed bij voel...het is in ieder geval een schrale troost dat je weet dat je vrij snel zwanger kan worden (alleen echt rot dat het niet blijf zitten)
wij zijn ook al 15 maanden verder en ben pas 1 x zwanger geweest,ik hoop gewoon dat ik niet erg lang meer hoef te wachten voor een 2e zwangerschap want dat is ook echt deprimerend hoor.en die gevoelens dat is heel herkenbaar hoor carina! je gun het een ander wel maar je eigen nog meer toch!!! ik hoop dat de weken een beetje voorbij vliegen voor je,dat je ook weer verder kan.
sterkte carina en hoop tot snel weer!!!

liefs mier

carina vervelend dat je je er niet zo goed bij voel...het is in ieder geval een schrale troost dat je weet dat je vrij snel zwanger kan worden (alleen echt rot dat het niet blijf zitten)
wij zijn ook al 15 maanden verder en ben pas 1 x zwanger geweest,ik hoop gewoon dat ik niet erg lang meer hoef te wachten voor een 2e zwangerschap want dat is ook echt deprimerend hoor.en die gevoelens dat is heel herkenbaar hoor carina! je gun het een ander wel maar je eigen nog meer toch!!! ik hoop dat de weken een beetje voorbij vliegen voor je,dat je ook weer verder kan.

liefs mier

liefs mier

Terug
Bovenaan