wonderwomen

hoihoi, de echo was goed!!!!! jeetje wat een spanning zeg!! ik viel bijna flauw op die echo-bank/tafel... maar ze stelde ons al snel gerust en we hebben zelfs het hartje gehoord! echt bijzonder. ben erg opgelucht, maar merk dat ik me enorm heb ingehouden de laatste tijd vanwege de angst, ik kan het nu allemaal nog niet echt geloven. (even iets geks, het komt denk ik ook omdat ik ineens een heeeeeel heel klein beetje "bloedverlies" heb sinds gisteren...je kunt het eigenlijk geen bloed noemen maar toch...ik ben natuurlijk een tijdje weggeweest en gisteren weer gevreeen met m'n vriend (sorry hoor hihi)...zou het daardoor komen? het begon daarna....)
over 4 weken krijgen we nog een echo, vind ik wel fijn!
nou meiden ik merk dat ik 't 'n beetje moeilijk vind om dit op te schrijven, omdat ik ook de berichtjes van carina zie en lees dat zij het erg moeilijk vindt. wat ook heel begrijpelijk is.
ik hoop dat dat klotegevoel wat minder zal worden bij je...wilde dat ik je een oplossing kon geven, maar dat is er niet echt... toen het bij mij helemaal niet meer lekker ging hebben wij een vakantie naar de zon geboekt, en vanaf dat moment had ik wat om naar uit te kijken en voelde ik me minder ellendig.... misschien is er voor jou ook wel zoiets? of kun je zoiets plannen? iets wat voor jullie heel fijn is....
veel sterkte
liefs sabine

Hé Sabine, wat super dat de echo goed was!!!! Hoe ver ben je nu dan 'precies'?
En lekker dat je nog een keertje mag komen over 4 week. Ik was ook erg blij te horen dat ik ook nog voor een reguliere termijn echo mag komen.... het was natuurlijk ook nog best klein vorige week en 1 mm maakt bij wijze van spreke al uit.
Voorlopig ben ik trouwens uitgerekend op 14 november.... we schelen elkaar volgens mij niks of wel?

Enne... ik vind het ook moeilijk om het hier dan op te schrijven hoor... blije berichtjes, maar ook de 'twijfels' door de mk enzo.... want ik ben wel zwanger en ik kan me heel goed voorstellen dat dat steekt voor degenen die dit nog niet weer zijn en het o zo graag willen en die ik het allemaal oh zo erg gun. Het liefst zou ik met ze allen in 1x doorverhuisd zijn naar eind 2008 fora....

groetjes,
Marije

quote: y1972 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 17:16:51'));

Hoi Petra, ben nog noet ongi geworden, maar ik kan geen pijl trekken op die cyclus van mij, dus wacht nog even af. Durf geen test te doen . Bang voor de teleurstelling! Wat zou jij doen??
Yvette

Hey Yvette,

Hahah moet je niet aan mij vragen ik was al naar de winkel gerend om een test te halen. Maar dat moet je alleen doen als je wel iets voelt denk ik. Ik had echt pijnlijke borsten gisteren en voelde gewoon mezelf anders dan anders. Ik weet natuurlijk helemaal niet of jij symptomen hebt of niet. Maar als dat wel het geval is, waarom dan wachten he? Ja en een teleurstelling kan het wel zijn idd als blijkt dat je niet zwanger bent. Als je twijfelt dan moet je het gewoon niet doen. Succes bij je besluit!

Groetjes Petra

hoi meiden

ik krijg een beetje het gevoel dat jullie dingen niet durven te typen omdat jullie mijn gevoelens willen sparen.
ik geef toe dat het moeilijk is, maar ik wil niet dat jullie op je tenen moeten lopen om mij.

misschien is het voor mij beter even niet meer mee te kletsen...

@ sabine.. een vakantie zit er bij mij niet in. we zijn met een grootscheepse verbouwing bezig, waar flink wat geld in gaat zitten. we hopen deze zomer er wel een week of misschien 2 tussenuite te kunnen.
ik denk ook dat dat op de lange termijn weinig afdoet hoor...

@ yvette.. ik denk dat ik allang een test had gedaan.. dat je nog zolang kunt wachten...

groetjes Carina

Hey meiden daar ben ik nog even,

Wat ben ik moe zeg, moet zo echt gaan slapen. Maar ik wilde nog eventjes zeggen dat ik je begrijp hoor carina...wat een gedoe ook voor je he. Maar we zijn nog niet allemaal zwanger hoor, lees maar een paar bladzijden terug enne er zijn er echt nog wel een paar over die nog niet zo ver zijn meid.

Voor iedereen wens ik dat de droom die ik had naar jullie toekomt en dat die dan ook waarheid mag worden he.

@ S, wat fijn dat de echo goed was! Nu relaxen he meid. Heb je nog bloed? Of is het inmiddels weer weg, zal best van die vrijpartij komen denk ik hoor. Zou heel goed kunnen! Ik duim voor je dat het gewoon goed blijft gaan meis.

Tot hoors weer allemaal

hallo!

zo er begint langzaamaan een enorme spanning van me af te glijden zeg! het begint langzaam tot me door te dringen dat het misschien wel eens goed zou kunnen gaan, en dat is ook best een gek besef. maar enorm fijn natuurlijk!

marije ik ben nu uitgerekend op 20 november...dus je bent nog eerder dan ik ook! haha en dat terwijl ik het al veeeel langer weet! :)

yvette ik had als 'k jou was ook allang een test gedaan...maar ik ben dan ook nogal een ongeduldig typje hihi

carina, als 't voor jou beter voelt om je even bijvoorbeeld een dagje niet op het forum te begeven (zoals marije ook al zei) dan moet je dat zeker doen. probeer of je je gevoel kunt volgen (ook al ligt je gevoel waarschijnlijk helemaal overhoop). toen ik het heel moeilijk had ben ik ook een paar dagen niet hier geweest. hoe fijn het ook was om hier alles kwijt te kunnen, je wordt er wel weer extra mee geconfronteerd. ook met de verhalen van anderen. mijn moeder zei, je neemt onbewust ook de verhalen en het verdriet van anderen in je op en dat kun je er nu niet bij hebben. en dat is denk ik wel waar. je hebt op dit moment al genoeg moeite met wat er bij jou zelf allemaal aan de hand is. maar zoals marije ook al zei, ga jezelf geen termijn opleggen ofzo, maar probeer het misschien eens een dagje...... wie weet geeft het je wat lucht. ik hoop het voor je.

petra sinds wanneer weet jij nou precies dat je zwanger bent? pas sinds deze week? of al eerder vorige week? gaaf hoor! weet je dat ik ook zo'n soort droom heb gehad! ik droomde over grote blauwe teststrepen op de muur haha!!!

nou, ik ga aan het werk. allemaal een fijne dag en veel sterkte met alles!!!
liefs sab

Hey S,

Ik weet het sinds maandagmiddag! Ik had die nacht een droom en toen ik wakker werd voelde ik me zwanger en smiddags hield ik het niet meer uit en ben een test gaan halen. Zodoende dus. Hoever ik ben daar heb ik echt geen idee van eigenlijk. Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst ongi was joh. Das echt wel irritant.

Maar ik moet eens terug gaan kijken op de kalender want die keer daarvoor weet ik nog wel namelijk en dan zal het een schatting worden.

Groetjes

Hallo dames,
Had, volgens mij, afgelopen maandag ongi moeten worden, maar ben het nog niet. Dus da's pas 2 dgn overtijd. En een echte cyclus, tja. Ben 1 keer ongi geworden na mk, dus....
Ik wacht het nog even af. Durf gewoon niet. Ik vind deze onzekerheid beter te handelen dan geen blauwe streep. Dan zou ik weer zo verdrietig zijn.
Heb ook niet echt zwangerschapskwaaltjes. Zoals ik al eerder typte, af en toe beetje last van mijn onderrug.
Ik stel het toch maar even uit of toch niet??
De ongi kan nog komen, toch?? Twijfel...twijfel.
Yvette  

Terug
Bovenaan