hoihoi, de echo was goed!!!!! jeetje wat een spanning zeg!! ik viel bijna flauw op die echo-bank/tafel... maar ze stelde ons al snel gerust en we hebben zelfs het hartje gehoord! echt bijzonder. ben erg opgelucht, maar merk dat ik me enorm heb ingehouden de laatste tijd vanwege de angst, ik kan het nu allemaal nog niet echt geloven. (even iets geks, het komt denk ik ook omdat ik ineens een heeeeeel heel klein beetje "bloedverlies" heb sinds gisteren...je kunt het eigenlijk geen bloed noemen maar toch...ik ben natuurlijk een tijdje weggeweest en gisteren weer gevreeen met m'n vriend (sorry hoor hihi)...zou het daardoor komen? het begon daarna....)
over 4 weken krijgen we nog een echo, vind ik wel fijn!
nou meiden ik merk dat ik 't 'n beetje moeilijk vind om dit op te schrijven, omdat ik ook de berichtjes van carina zie en lees dat zij het erg moeilijk vindt. wat ook heel begrijpelijk is.
ik hoop dat dat klotegevoel wat minder zal worden bij je...wilde dat ik je een oplossing kon geven, maar dat is er niet echt... toen het bij mij helemaal niet meer lekker ging hebben wij een vakantie naar de zon geboekt, en vanaf dat moment had ik wat om naar uit te kijken en voelde ik me minder ellendig.... misschien is er voor jou ook wel zoiets? of kun je zoiets plannen? iets wat voor jullie heel fijn is....
veel sterkte
liefs sabine
over 4 weken krijgen we nog een echo, vind ik wel fijn!
nou meiden ik merk dat ik 't 'n beetje moeilijk vind om dit op te schrijven, omdat ik ook de berichtjes van carina zie en lees dat zij het erg moeilijk vindt. wat ook heel begrijpelijk is.
ik hoop dat dat klotegevoel wat minder zal worden bij je...wilde dat ik je een oplossing kon geven, maar dat is er niet echt... toen het bij mij helemaal niet meer lekker ging hebben wij een vakantie naar de zon geboekt, en vanaf dat moment had ik wat om naar uit te kijken en voelde ik me minder ellendig.... misschien is er voor jou ook wel zoiets? of kun je zoiets plannen? iets wat voor jullie heel fijn is....
veel sterkte
liefs sabine