wonderwomen

Snap het wel hoor dat je nog niet durft te testen.... negatief is ook zo definitief... en het kan allemaal nog... je hoeft geen kwaaltjes te hebben natuurlijk!!! Het blijft dus nog wel even lekker spannend, zal duimen!

Zelf heb ik vandaag een paar keer bij het naar de wc gaan wat donkere afscheiding. Tis niet echt bloed lijkt het tenminste niet, maar maak me er wel druk om . Het stomme is dat ik bij de mk geen enkele druppel bloed heb gezien.... pfff vond het allemaal wel prima, maar vind het nu toch wel nog erg lang duren tot de 22e....

groetjes van een lichtelijk onzekere Marije

Hoi marije, het hoeft helemaal niks te betekenen, die bruinige afscheiding. Een collega had bloedverlies en daar was ook niks aan de hand. Ga je nou niet druk maken. Heeft geen zin. Misschien makkelijker gezegd, dan gedaan.
En tot die 22ste   is best lang, ja. Maar ja, Ook hier kan je niks aan veranderen, toch?
Hoor mij nou, zelf ben ik miss zenuwenpees.
Ik probeer soms wat luchtiger en gelatener tegen zaken aan te kijken, maar dat is niet altijd even makkelijk.
Maar maak je zelf niet gek.OK? Sommige dingen moet je uit handen geven. Daar heb je geen controle over. Helaas!
En nou komt ie. Een Griekse wijsgeer zei het ooit zo:

"Geef me gelatenheid om de dingen te  accepteren die ik niet  kan veranderen, de moed om de dingen te veranderen die ik kan veranderen, en de wijsheid om het ene van het andere te onderscheiden".

Maar je kan ook denken: waar heeft die Yvette het over???!!!

Gr. Yvette

Hoi Yvette,

Haal die test nou maar hahaha. Ik voelde eerst ook helemaal niks. Sinds een week wat symptomen die ik eigenlijk gewoon negeerde. Maar die week daarvoor helemaal niks maar toen was er weldegelijk al wat gaande! Dat kan bij jou ook zo zijn. En bij marije die dacht niet zwanger te zijn en moest het op een echo zien whaha....terwijl ze daarvoor ook al een echo had gehad en toen ook al zwanger was en niks had gemerkt...alles kan. Zelfs al zou je negatief testen en nog niet ongi worden zou het over een paar dagen toch alsnog het geval kunnen zijn dat je positief test he.

Die wijze spreuk ken ik ja haha...is een hele goeie!

@ Marije,

Ik hoop dat je je niet al te ongerust maakt. Dat bruine is dan toch oud en geen vers bloed iig. Tis altijd schrikken. Ik hoop dat we er allemaal gewoon goed doorheen komen en een gezond kindje aan het eind van de rit overhouden hoor. Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan meid.

Groetjes maar weer ook voor alle anderen he!

Lieve meiden,
misschien is het een idee voor de gelukkige zwangeren onder ons dat ze alle jubelstemmingen uiten in de novembermama en decembermama forums en dat ze hier alle onzekerheden en angsten omtrent deze nieuwe zwangerschap uiten? Het is natuurlijk gewoon wel heel wrang dat de meiden bij wie het nog niet gelukt is zo iedere keer geconfronteerd worden met jullie geluk. Aan de andere kant 'thats life' natuurlijk. Het lijkt het verd.... wel op dat iedereen, maar dan ook echt iedereen om me heen zwanger is....
Het is ook niet dat we het jullie niet gunnen en dat we niet blij zijn voor jullie, maar het is wel moeilijk dat wij nog niet zwanger mogen zijn. (en zelfs zoals Carina wat maanden moeten wachten voordat het 'echte werk' voor een kindje weer mag starten)
En aan de andere kant snappen we jullie onzekerheid omtrent deze nieuwe o zo gewenste zwangerschap dan ook wel weer. Ook jullie hebben tenslotte het grote verlies van een gewenst kindje moeten meemaken. Het is gewoon heel dubbel allemaal......

liefs Patricia mama van Bas*

ps Yvette (geloof ik) ik zou gaan testen als ik jou was. Tuurlijjk is het fijn om te kunnen dagdromen dat je zwanger bent, maar het is sowieso een domper als blijkt dat dit niet zo is of dat nou morgen of overmorgen is. Dan kan je het naar mijn idee maar beter zo snel mogelijk weten, zodat je jezelf weer op kan laden voor de volgende ronde....

Hoi Patricia en Petra,
 ik stond net in  het Kruidvat. Maar heb het toch niet gedaan!
Maar ik ben helemaal niet in een jubelstemming of aan het dagdromen, hoor! In tegendeel!! Zit nog vol emoties. Maar wat Marije zegt, het is dan gelijk zo definitief en ik ben gewoon nog niet klaar voor nog zo'n klap. Komt wel.
Wie weet voel ik me morgen wat sterker. Ik wacht een goed moment af!
Dag meiden.

P.S. Ben soms zo benieuwd hoe jullie eruit zien? Gek he?

Terug
Bovenaan