wonderwomen

hoihoi,

misschien is het idd beter voor iedereen als we een soort splitsing maken... ik weet het niet. carina, voel je alsjeblieft geen aanstichtster van nare berichtjes, want je had ons een tijdje geleden eens moeten horen! daar is dit forum toch juist voor, om je gevoelens en angsten kwijt te kunnen bij mensen die hetzelfde meemaken/mee hebben gemaakt.

liefs s

@ marije, no worries...ik had het gisteren ook en nu is het weer weg, ik denk dat 't bij mij kwam door een vrijpartij ...misschien bij jou ook wel? bruin bloed is idd oud bloed. maar goed die worries zijn natuurlijk niet zo gek, ben er zelf ook nog niet helemaal gerust op. moet vertrouwen leren krijgen.

Hoi meiden,

Wat jammer dat het zo moet lopen dat we jullie gaan verlaten. Ik begrijp het gevoel wel en ook weer niet. Toen ik hoorde van anderen dat ze zwanger waren vond ik dat wel ff rot maar ik gunde het ze, ik zou nooit willen dat anderen slechte gedachten over mijn zwangerschap hebben brrrr...stel je nou voor he dat jullie morgen overmorgen of volgende week zwanger zijn en er zijn gewoon mensen kwaad en jaloers en pissig op je omdat je het bent...dat is niet echt tof he. Je wilt toch juist dat iedereen blij is voor jou dan? Maar goed ik snap dat het teveel wordt en daarom neem ik maar gewoon afscheid en wens jullie het allerbeste, snik, voelde me echt wel verbonden met jullie. Voor hetzelfde geldt krijg ik morgen een miskraam, ben ik dan wel weer welkom? Ik vind het best wel een beetje hard eigenlijk. Ook ik heb nu veel emoties en schrijf dit nu puur vanuit mn gevoel hoor meiden. Ik vond het gewoon heel fijn om lief en leed te delen maar t mag nu alleen nog maar leed zijn. Dat vind ik heel erg jammer.

Nou ik kan je vertellen mijn leven is geen rozegeur en maneschijn....ik ga het waarschijnlijk allemaal alleen moeten doen met 3 kids want het gaat in mijn priveleven op dit moment echt naadje en mn partner laat mij ontzettend zakken en ik woon niet eens samen ofzo dus dan weten jullie dat ook weer he.

succes allemaal enne ik begeef me nu naar het andere forum, hopelijk vind ik daar ook wat we hier hadden.

Groetjes liefs en ik duim voor jullie

Getver zit gewoon te janken nu. Net het echte leven he zo'n forum... Balen zeg. Het idee, volgens mij door een opmerking van mij, van dit forum was juist dat wonderen de wereld niet uit zijn... En nu dit. Heel apart. Het forum heet ook: zwanger worden na een miskraam. Lees: leed na een miskraam en die niet te stuiten wens om zwanger te worden. Ik vond zwangere vrouwen in mijn omgeving moeilijk, en bij het forum juist een teken van hoop! Maakte me blij. Hoopte dat ik dat ook teweeg kon brengen bij jullie.
Ik ben hartstikke blij met zoiets als dit forum. Ook wel stik nieuwsgierig naar de dames, maar juist dat onbekende maakt het zo makkelijk om alles te vertellen. Bijna niemand uit mijn omgeving weet van mijn miskraam, van de wens om zwanger te worden. Alleen jullie kon ik alles vertellen.
Ik heb het bijna niet meer, word steeds benauwder als ik aan vrijdag denk. Dat wil ik dan graag hier kwijt. Dat doe ik dus ook, ZO!
Meiden ik wil jullie niet kwijt en wens jullie ALLEMAAL heel veel goeds toe.
Petra: jemig wat een nare toestand, wou dat ik wat voor je kon doen. Een echt luisterend oor.. .zoiets... Zucht wat een spanning moet er zijn bij jou zeg.
Y: niet testen als je het niet wilt! Wachten kan geen kwaad!!!! Ik heb gewacht tot ik naar de gyn ging en vlak ervoor getest.... heb jij niet ook een afspraak ergens?
Sorry als ik de namen door elkaar haal trouwens... nogal emo nu.

Hoop jullie allen weer te treffen.

Ik baal, liefs
D

@Petra en alle andere zwangeren: Ik als niet zwangere zou het heel jammer vinden als ik jullie verhalen niet meer mee zou kunnen lezen.
Ik haal daar juist kracht uit en denk dan van" Zie je, de wonderen zijn de wereld nog niet uit er is voor mij(ons) ook nog hoop!!"

Op het moment dat ik ze niet meer wil lezen omdat het me teveel zou worden, dan blijf ik gewoon even weg.
Ik gun het jullie van harte en mezelf natuurlijk ook, maar ik denk maar zo: eens komt het voor ons ook weer goed....

Ook snap ik heel goed dat het voor jullie zwangeren ook heel spannend is, en dat je dan ook je verhaal kwijt moet kunnen.
Of dat nou goed of slecht nieuws is, ik vind dat dat gewoon moet kunnen hier.
We zitten of zaten allemaal in het zelfde schuitje dus weten en voelen ook precies elkaar aan!

@ Carina: veel sterkte, en misschien is het wel even goed om je op iets anders te focussen, en de verhalen niet zo aan te trekken...Tot snel...

Veel liefs Wanda( die nog steeds geen ongi heeft gezien....)

Hallo dames, ik zou het jammer vinden als de "zwangeren " ons zouden verlaten. Vind het ook moeilijk om jullie verhalen te lezen over echo's en kloppende hartjes, maar ja.Zoals Wanda al typte, je ziet dat er nog hoop is. En anders lees ik die specifieke verhalen gewoon niet als ik het emotioneel niet aan kan.
M.a.w. ik heb hier niet echt een mening over. Ik snap dat je je onzekerheden ook hier kwijt wil.
Tot schrijfs, allemaal, Yvette.

Sorry, lees al een paar dagen mee, de laatste dag met grote verbazing, want jullie hebben allemaal een miskaam gehad en weten dus als geen ander dat er die eerste weken van alles mis kan gaan...een van de zwangere vrouwen zei het zelf al...voor hetzelfde geld gaat het alsnog mis. Ook al hoop ik dat voor haar niet natuurlijk. En omdat ze dan naast hun angst en twijfel ook blijdschap voelen en uiten, mogen ze hier niet meer komen? Dat kan toch niet kloppen? Ik snap er echt niets van...

haai,

ik heb een beetje het gevoel dat er een groot misverstand is. dat de 'zwangeren' niet worden weggejaagd, maar dat het niet echt fijn is om hele erge jubelberichten achter te laten. nu snap ik dit natuurlijk heel goed. het is alleen wel heel moeilijk om je in te houden op sommige vlakken. als je een jubelbericht opschrijft heb je zowiezo wel in je achterhoofd dat anderen dat ook heel graag zouden willen, maar wij hebben in precies dezelfde situatie gezeten en zijn nu zo opgelucht en ook vaak zo onzeker dat we dit ook kwijt willen.
als het echt een te groot probleem is voor sommigen dat wij hier blijven, dan is het misschien verstandig om dat nu echt duidelijk te zeggen. dan kunnen de zwangeren gaan jubelen op het novemberforum, maar het lijkt mij dat we hier nog wel kunnen komen om over onzekerheden en hoop te praten en om anderen een hart onder de riem te steken. ik vond het zelf ook altijd fijn om positieve berichten van anderen te lezen, omdat je hier zelf hoop uit haalt.
en weet je wat het ook een beetje is? anders wordt het hier wel heel vol met alleen nare berichten en dat lijkt me ook niet goed....want hoe fijn het ook is om je gevoelens kwijt te kunnen, je leest die van anderen ook en die neem je onbewust ook mee in je eigen lijf. dan kan een beetje hoop toch ook geen kwaad lijkt me!

ik zou voorstellen dat wij hier gewoon blijven, en ook onze onzekerheden maar ook positieve dingen opschrijven, maar dat we echte zwangerjubelpraat op het novemberforum houden (nieuw kopje maken daar??)... vinden jullie dat een goed idee?

groetjes, sabine

ik zou het erg jammer vinden als jullie nu weg zouden gaan!
we moeten elkaar hier toch steunen,we zitten allemaal hier naar een goede zwangerschap uit te kijken,dus als er mensen die nu zwanger zijn/worden dat  is dan toch alleen maar geweldig!!!

liefs mier

Terug
Bovenaan